Czas na zmianę!

Data: 2017-11-06 16:38:25
Autor: Totalna Opozycja
Czas na zmianę!
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/jadwiga-staniszkis-spoleczenstwo-wymiecie-pis-owcow-z-andrzejem-duda/gf05csm

"Profesor Jadwiga Staniszkis nie ustaje w punktowaniu i krytykowaniu PiS. Tym razem znana socjolog, w rozmowie z tygodnikiem "Wprost", wieszczy rychły upadek partii Jarosława Kaczyńskiego. - My to przeżyjemy jako naród. Społeczeństwo się odbuduje i wymiecie tych PiS-owców z Dudą na czele - przewiduje profesor Staniszkis."

Ech te niewdzięczne kobiety!

""Nie spodziewałem się, że jest tak miła i komunikatywna. Dużo rozmawialiśmy, włócząc się trochę po Białymstoku".

"Jak wspomina Kaczyński, zapraszał socjolożkę na obiady do "Hortexu". "Pamiętam, że chciała zamawiać najtańsze potrawy, czyli kurze żołądki. Na szczęście znów zarabiałem, miałem pieniądze, więc pozwalaliśmy sobie na nieco bardziej wymyślne dania".

Pytałem swego czasu kolegę z Białegostoku. Tam o Kaczyńskim Jarosławie nikt nie słyszał. Na dodatek w "Hortex-ie" nie podawano obiadów tylko były lody i ciasta. Czyli dziadzia łże!

CL

Data: 2017-11-06 08:15:43
Autor: jacekbialy80
Czas na zmianę!
 babcia też ma już swoje latka... Ale jasnowidzem nie została - w  2001 roku przewidywała koalicję PO-SLD, "aby połączyć pragmatyzm PO z dyscypliną SLD" :-)))
Jak wiemy ostał się jeno pragmatyzm... (PO ch*ju! - omal całej Polski nie wynieśli).

Czas na zmianę!