Czas na zmiany

Data: 2015-08-15 21:26:36
Autor: Ivan Hoe
Czas na zmiany
HĆAŁEM PODŹENKOWAĆ BO CZENSTO NA WEZANJE ME SRALIŚĆE MI NA KLATE a zwuaszcza użYTKOŃK U2,,KTUREMU HEĆAŁEM PODŹENKOWAĆ SZYCZEGULNJE , BO MI NASRAŁ NIE TYLKO NA KALATE ,ALE I DO PASZCZY ,TOTESZ STEGO MIEJSCA (PISZEM SÓPALNEGO S ĆESZYNA) TYMRAZEM JA KOMÓŚ MOGEM NASRAĆ NA KLATE / KTOŚ HENTNY TO ZPARASZAM SERDECZŃE DO DYSKÓSI NA TĘ TEMAT
NÓZÓWM ŚEM MÓRK WÓYDÓK I JEZDEM PAYDAKJEM I LUBJEM ŚEM POTSZYWADŹ POT INYH I POT ŚEBJE TESH ŚEM POTSZYWAM ,ALE TO CZASANI BO JAK MJE BAPKA WIDŹI ŻE ŚEM BAWJEM KOMÓTERKJEM TO MI POTEM NIE HCE PORZYCZAĆ STANIKA I MAJTEK ,RZETESZ MÓSZEM CZOHRAĆ WACKA PO KRYJOMÓ

MW

Ivan Hoe

Data: 2015-08-16 10:36:28
Autor: u2
Czas na zmiany
Dnia Sat, 15 Aug 2015 21:26:36 +0200, kutas u2 podszywajacy sie pod Ivan

From: Ivan Hoe <pisowskie.kundle@speranza.aioe.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Czas na zmiany
Date: Sat, 15 Aug 2015 21:26:36 +0200

[...]

Pierdol się pojebany psycholu z speranza.aioe.org!

Ivan Hoe

Data: 2015-08-16 11:22:07
Autor: Ivan Hoe
Czas na zmiany
Hoe napisał(a):

Pierdol się pojebany psycholu z speranza.aioe.org!

Ivan Hujwbutow

Słuchaj gnoju, jeżeli nie przestaniesz się podszywać pod moj nick będziesz
mieć przechlapana zarówno na pl.soc.polityka jak i na soc.culture.polish.
Proponuje byś się wyniósl na stałe soc.culture.polish i tam się produkował,
a na pl.soc.polityka się więcej nie pokażesz pod żadnym nickiem. Wtedy ci
odpuszczę psycholu.

MW

Ivan Hoe

Czas na zmiany