Czas napełnić butelki z benzyną !!!

Data: 2011-10-22 23:09:39
Autor: japawel
Czas napełnić butelki z benzyną !!!
Bo mnie krew zalewa http://www.youtube.com/watch?v=RvwEGLrATAk

Co robią dziennikarze ? Gdzie oni sa ? Dlaczego tego nie nagłaśniają ?
Dlaczego nikt Tuskowi nie zadaje niewygodnych pytań ?

Data: 2011-10-22 23:38:34
Autor: pluton
Czas napełnić butelki z benzyną !!!
Dlaczego nikt Tuskowi nie zadaje niewygodnych pytań ?

Bo wariat z palikotem dostarczaja tematow zastepczych.

Nullification

Data: 2011-10-23 00:10:31
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 22 Oct 2011 23:38:34 +0200, pluton napisał(a):

Dlaczego nikt Tuskowi nie zadaje niewygodnych pytań ?

Bo wariat z palikotem dostarczaja tematow zastepczych.

Powinnno się parę osób postawić przed Trybunałem Stanu...
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-23 00:24:22
Autor: pluton
Czas napełnić butelki z benzyną !!!

> Bo wariat z palikotem dostarczaja tematow zastepczych.

Powinnno się parę osób postawić przed Trybunałem Stanu...

wariata, palikota czy dziennikarzy ?

Nullification

Data: 2011-10-23 18:07:58
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 00:24:22 +0200, pluton napisał(a):

Dlaczego nikt Tuskowi nie zadaje niewygodnych pytań ?

Bo wariat z palikotem dostarczaja tematow zastepczych.

Powinnno się parę osób postawić przed Trybunałem Stanu...

wariata, palikota czy dziennikarzy ?

Polityków, byłych zarzadzających itp.

Data: 2011-10-23 18:43:19
Autor: pluton
Czas napełnić butelki z benzyną !!!

> wariata, palikota czy dziennikarzy ?

Polityków, byłych zarzadzających itp.

I wtedy ktos zada Tuskowi niewygodne pytania ?

Nullification

Data: 2011-10-23 19:17:06
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 18:43:19 +0200, pluton napisał(a):

[...]

A po co pytać? - wygonić!

Data: 2011-10-23 20:12:21
Autor: pluton
Czas napełnić butelki z benzyną !!!

> I wtedy ktos zada Tuskowi niewygodne pytania ?

A po co pytać? - wygonić!

No to po co tu nam dupe zawracasz ? My ty probujemy ustalic,
dlaczego nikt Tuskowi nie zadaje niewygodnych pytan.

Nullification

Data: 2011-10-23 20:18:21
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 20:12:21 +0200, pluton napisał(a):

[...]

Bo nie odpowie.
Bo się boją tego, kto za nim stoi...

Masz odpowiedź.

Data: 2011-10-23 20:37:12
Autor: pluton
Czas napełnić butelki z benzyną !!!
> No to po co tu nam dupe zawracasz ? My ty probujemy ustalic,
> dlaczego nikt Tuskowi nie zadaje niewygodnych pytan.

Bo nie odpowie.

Skad wiesz, jezeli nie pytalas ?

Bo się boją tego, kto za nim stoi...

Wiedzialem, ze jarek to cykor, ale zeby sie bal zadac pytanie  ?

Przeciez zawsze moze powiedziec, ze wtedy nie byl soba , bral silne leki i
nie wiedzial, o co pyta.

Nullification

Data: 2011-10-23 20:48:16
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 20:37:12 +0200, pluton napisał(a):

No to po co tu nam dupe zawracasz ? My ty probujemy ustalic,
dlaczego nikt Tuskowi nie zadaje niewygodnych pytan.

Bo nie odpowie.

Skad wiesz, jezeli nie pytalas ?

Wystarczy mi to, co widziałam.

Bo się boją tego, kto za nim stoi...

Wiedzialem, ze jarek to cykor, ale zeby sie bal zadac pytanie  ?

A dlaczego Jarek ma pytać? - on zna odpowiedź, dlatego jest w opozycji.

Przeciez zawsze moze powiedziec, ze wtedy nie byl soba , bral silne leki i
nie wiedzial, o co pyta.

J.w.

Data: 2011-10-23 20:52:12
Autor: pluton
Czas napełnić butelki z benzyną !!!

> Skad wiesz, jezeli nie pytalas ?

Wystarczy mi to, co widziałam.

A co widzialas ? Ze Tusk nie odpowiada, bo nikt nie pyta  ?

Nullification

Data: 2011-10-24 03:58:46
Autor: stevep
Dnia 23-10-2011 o 19:17:06 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Zapytałaś już w wyborach i masz odpowiedź- pogonić kaczora.

--
stevep

Data: 2011-10-24 14:46:27
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Oct 2011 03:58:46 +0200, stevep napisał(a):

[...]

Spokojnie, najpierw Palikota.

Data: 2011-10-24 16:59:23
Autor: stevep
Dnia 24-10-2011 o 14:46:27 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

W PiS najpierw kaczora, Palikot tam nie funkcjonuje.

--
stevep

Data: 2011-10-24 19:18:21
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Oct 2011 16:59:23 +0200, stevep napisał(a):

[...]

Ty się spytaj, GDZIE on funkcjonuje.

Data: 2011-10-25 05:02:38
Autor: stevep
Dnia 24-10-2011 o 19:18:21 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A g mnie to obchodzi.
--
stevep

Data: 2011-10-22 23:49:06
Autor: Ikselka
Czas napełnić butelki z benzyną !!!
Dnia Sat, 22 Oct 2011 23:09:39 +0200, japawel@onet.pl napisał(a):

Co robią dziennikarze ?

Służą władzy.

Gdzie oni sa ?

Pytaj, gdzie oni MAJĄ.
Mają w d...

Dlaczego tego nie nagłaśniają ?

Patrz odpowiedzi powyżej.

Dlaczego nikt Tuskowi nie zadaje niewygodnych pytań ?

Ponieważ on też komuś służy - ale na pewno nie narodowi polskiemu.
Komu?

Należy ten link upowszechnić - choćby rozsyłając wszystkim znajomym!
--
XL

Data: 2011-10-22 23:58:52
Autor: matusm

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:4d9c.00000191.4ea33113newsgate.onet.pl...
Bo mnie krew zalewa

http://www.youtube.com/watch?v=RvwEGLrATAk

Co robią dziennikarze ? Gdzie oni sa ? Dlaczego tego nie nagłaśniają ?
Dlaczego nikt Tuskowi nie zadaje niewygodnych pytań ?

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2011-10-23 00:53:43
Autor: boukun
[...]

Czyli w PRLu byliśmy potęgą technologiczną, tylko tłumineni. 200 mld wydać na badania, to się nie ma co dziwić, że ludziom śrubę przykręcano...
A dzisiaj sprzedaje się nas Amerykanom, kiedy już w PRLu potrafiliśmy sami robić to lepiej...

boukun

Data: 2011-10-23 05:23:10
Autor: stevep
Dnia 22-10-2011 o 23:09:39 <japawel@onet.pl> napisał(a):

Bo mnie krew zalewa

http://www.youtube.com/watch?v=RvwEGLrATAk

Co robią dziennikarze ? Gdzie oni sa ? Dlaczego tego nie nagłaśniają ?
Dlaczego nikt Tuskowi nie zadaje niewygodnych pytań ?

Każdą wypij i następnie napełniaj kretynie.

--
stevep

Data: 2011-10-23 10:46:33
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Faktycznie "Fakty i mity" z przewagą mitów.

Data: 2011-10-23 14:37:53
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ea3d46b$0$5800$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czego sprzedawczyku bronisz sprzedawczyków?

boukun

Data: 2011-10-23 13:21:01
Autor: Antenka
On 22 Paź, 23:09, japa...@onet.pl wrote:
Bo mnie krew zalewa

http://www.youtube.com/watch?v=RvwEGLrATAk

Co robią dziennikarze ? Gdzie oni sa ? Dlaczego tego nie nagłaśniają ?
Dlaczego nikt Tuskowi nie zadaje niewygodnych pytań ?

Boże widzisz to wszystko i nie grzmisz?! :-((( Skandal! Dobrze
powiedział ks. P. Natanek: "Polsko, oni przyszli tutaj po łupy!". Po
toś im była potrzebna w eurokołchozie!

Antenka

Data: 2011-10-24 07:28:05
Autor: Przemysław W
Czas napełnić butelki z benzyną !!!
Czym napełnić jak one są z benzyną?

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Czas napełnić butelki z benzyną !!!