Czas oczekiwania na rozprawe

Data: 2009-07-08 11:12:39
Autor: WW3
Czas oczekiwania na rozprawe
Witam,

Ile sie czeka  w Warszawie na rozprawe karna od wyslania aktu oskarzenia?

Data: 2009-07-08 11:16:15
Autor: kam
WW3 pisze:
Ile sie czeka  w Warszawie na rozprawe karna od wyslania aktu oskarzenia?

od 2 miesięcy do 3-4 lat

KG

Data: 2009-07-08 21:15:30
Autor: Johnson
Czas oczekiwania na rozprawe
kam pisze:

od 2 miesięcy do 3-4 lat

A tak z ciekawości od czego to zależy?
Dobrowolne poddania się karze od razu, a reszta niech czeka ?

--
@2009 Johnson

Data: 2009-07-08 22:34:41
Autor: kam
Johnson pisze:
A tak z ciekawości od czego to zależy?
Dobrowolne poddania się karze od razu,

tak

a reszta niech czeka ?

niekoniecznie reszta, bo tu też dokonuje się wyboru
z tych oczywistych to środki zapobiegawcze (areszt, zatrzymanie prawa jazdy), terminy przedawnienia (w tym prywatnoskargowe) itp.
a reszta leży i czeka, z tym że okres oczekiwania zależy od zawartości szafy
są też takie, w których nie leży

KG

Data: 2009-07-09 00:18:21
Autor: Johnson
Czas oczekiwania na rozprawe
kam pisze:

[ciach ...]

Wszystko rozumiem, ale tego 3-4 lata to nic nie usprawiedliwia.
No może poza zaginięciem akt ;)

--
@2009 Johnson

Data: 2009-07-09 21:49:02
Autor: kam
Johnson pisze:
Wszystko rozumiem, ale tego 3-4 lata to nic nie usprawiedliwia.

chcesz pomóc? ;)

KG

Data: 2009-07-09 22:28:34
Autor: Johnson
kam pisze:

Wszystko rozumiem, ale tego 3-4 lata to nic nie usprawiedliwia.

chcesz pomóc? ;)

Ja nadaje się tylko do zarządzania :)

--
@2009 Johnson

Data: 2009-07-10 12:04:22
Autor: Andrzej Lawa
Johnson pisze:
kam pisze:

[ciach ...]

Wszystko rozumiem, ale tego 3-4 lata to nic nie usprawiedliwia.
No może poza zaginięciem akt ;)

A co powiesz na 6? ;) (fakt, nie wiem z jakiego powodu, bo byłem tylko
świadkiem ;) )

Data: 2009-07-10 13:46:21
Autor: Johnson
Czas oczekiwania na rozprawe
Andrzej Lawa pisze:

A co powiesz na 6? ;)

Do do 1 rozprawy? Czy to końca sprawy.
Zresztą tak czy inaczej to fatalnie.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-07-10 15:34:58
Autor: Andrzej Lawa
Johnson pisze:
Andrzej Lawa pisze:

A co powiesz na 6? ;)

Do do 1 rozprawy? Czy to końca sprawy.
Zresztą tak czy inaczej to fatalnie.

O ile mi wiadomo była to pierwsza sprawa.

Przynajmniej pierwsza, na którą zostałem wezwany jako świadek (chyba
jedyny...) i w pierwszej instancji.

Notabene ani pokrzywdzony, ani oskarżony się nie stawili, a i obrońca
oskarżonego się solidnie spóźniła.

Data: 2009-07-08 22:46:49
Autor: robert
WW3 pisze:
> Ile sie czeka  w Warszawie na rozprawe karna od wyslania aktu oskarzenia?

od 2 miesięcy do 3-4 lat

a sądy 24 godzinne?

Data: 2009-07-09 00:19:00
Autor: Johnson
Czas oczekiwania na rozprawe
robert@mailinator.com pisze:

a sądy 24 godzinne?

Pewnie umarły śmiercią naturalną.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-07-09 21:49:21
Autor: kam
Johnson pisze:
Pewnie umarły śmiercią naturalną.

na szczęście

KG

Data: 2009-07-10 12:03:56
Autor: Andrzej Lawa
WW3 pisze:
Witam,

Ile sie czeka  w Warszawie na rozprawe karna od wyslania aktu oskarzenia?

Różnie.

Dla przykładu: jakiś czas temu byłem wzywany na świadka na rozprawę w
sprawie zdarzenia drogowego. O ile mi wiadomo była to pierwsza rozprawa.
Od czasu zdarzenia minęło jakieś 6 lat.

Data: 2009-07-11 09:33:01
Autor: kaktus
Czas oczekiwania na rozprawe

Witam,

Ile sie czeka  w Warszawie na rozprawe karna od wyslania aktu oskarzenia?

Ja czekam w Katowicach juz 1 rok i 3 miesiace i jeszcze nie wyznaczyli terminu pierwszej rozprawy.

Czas oczekiwania na rozprawe