"Czas położyć kres temu skarleniu prezydentury".

Data: 2009-12-13 22:13:39
Autor: awe
"Czas położyć kres temu skarleniu prezydentury".
A wam ciagle coraz gorzej i sie nie leczycie kawecki - to juz jest niebezpieczne dla waszej glowy. Nie ma nic gorszego niz chory na glowe komszek. Czy wy cale zycie musicie tarzac sie w gownie...ja nie mam watpliwosci ze wy w oborze sie wychowaliscie, jednak nie kazdy jest w stanie wytrzymac ten smord ktory sie za wami ciagnie..towarzyszu czas juz zdychac
awe

"Czas położyć kres temu skarleniu prezydentury".