Czas powiadomienia przez sąd

Data: 2011-01-01 14:34:39
Autor: OLO
Czas powiadomienia przez sąd
Witam. Odbyła się pierwsza rozprawa w sądzie o zasiedenie gruntu. Sędzina
określiła ze nastepna i ostateczna rozprawa odbędzie sie w styczniu.
Na ile przed rozprawą sąd powiadamia o takowej. Szykuje mi się wyjazd w
styczniu tygodniowy i boję się ze sąd powiadomi mnie na 3 dni przed sprawą i
nie będę miał szans być na niej. Ewentualnie jak mogę przesunąć taką rozprawę.
(wyjazd tygodniowy pomiedzy 7-15 stycznia, Zadnego pisma jeszcze nie dostałem
o terminie rozprawy.

Dzieki za odpowiedz.

Data: 2011-01-01 17:30:33
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "OLO" <pienknymarian.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifne1v$p94$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sad raczej wysyła dość wcześnie wezwania, bo zdaje się wokanda na kolejny miesiąc jest robiona w poprzednim. Ale nic nei szkodzi zadzwonić albo napisać bodaj faksem pismo do sądu, że w okresie 7-15 stycznia bedziesz poza miejscem zamieszkania i prosisz o niewyznaczanie w tym terminie rozprawy. Tam przecież ludzie pracują.

Data: 2011-01-01 17:47:58
Autor: Alek
Czas powiadomienia przez sąd
Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał

Sad raczej wysyła dość wcześnie wezwania, bo zdaje się wokanda na kolejny miesiąc jest robiona w poprzednim.

Zależy co rozumieć pod "sąd wysyła". Bo między zarządzeniem sędziego a faktycznym nadaniem na poczcie to tygodnie mogą minąć.

Data: 2011-01-02 08:38:30
Autor: PioPio
[...]

Na pewno nie zaszkodzi a pomóc może. Chociaż szczerze wątpię. Tam przecież ludzie pracują.

No to tutaj pojechałeś po bandzie. Być może nawet pracują tam ludzie ale
wymaganie od nich chociaż podstawowych wymagań typu myślenie jest już lekką
przesadą. --

Czas powiadomienia przez sąd