Czas pracy

Data: 2009-03-27 16:31:03
Autor: Valley
Czas pracy
Witajcie,

Mam taki problem... pracuje w systemie 12h... do tej pory mialam mniej wiecej od 13 do 16 takich zmian w miesiacu(zarowno nocki jak i dniowki) wczoraj zobaczylam nowy grafik,a w nim... w ciagu 11 dni 8 zmian po 12h:/ najlepsze jest to,ze po 6 nockach (z ostatniej schodze w piatek rano) w sobote i niedziele mam dniowki... czyli totalnie przestawiona:/ moge sie nie zgodzic na cos takiego?jak mam to zalatwic z pracodawca?bo wiem,ze jakies przerwy po takich zmianach 12h powinny byc nie,a cyborgiem nie jestem tymbardziej,ze to praca ciagle w biegu:(

Pozdrawiam
Aga

--

Czas pracy