Czas pracy w TH-37PV80.

Data: 2009-04-02 01:30:10
Autor: Onufry Zagloba
Czas pracy w TH-37PV80.
Witam.

Dziękuję wszystkim za szybką odpowiedź :-)

Onufry Zagłoba

Data: 2009-04-02 20:04:35
Autor: Mirek Ptak
Czas pracy w TH-37PV80.
*Onufry Zagloba* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam.

Dziękuję wszystkim za szybką odpowiedź :-)

Najlepiej kup TV w pudełku - unikniesz stresu ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-04-03 02:29:31
Autor: Onufry Zagloba
Czas pracy w TH-37PV80.
On 2 Kwi, 20:04, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:
Najlepiej kup TV w pudełku - unikniesz stresu ;)

Jakbym brał jeszcze ciepły, prosto z przyczepy to nie byłbym aż taki
wybredny ;-)

Swoja droga telewizor ok, tyle że buczy jakieś coś w środku (nie wiem
czy cewka czy jakiś transformator). Normalne to?

Onufry Zagloba

Data: 2009-04-03 11:36:31
Autor: Bartłomiej Zieliński
Czas pracy w TH-37PV80.
Użytkownik Onufry Zagloba napisał:
Swoja droga telewizor ok, tyle że buczy jakieś coś w środku (nie wiem
czy cewka czy jakiś transformator). Normalne to?

Jakbyś miał 50 (czy nawet więcej) okresów na sekundę, też byś buczał ;-)

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-04-03 03:11:51
Autor: Onufry Zagloba
Czas pracy w TH-37PV80.
On 3 Kwi, 11:36, Bartłomiej Zieliński <Bartlomiej.Zielin...@polsl.pl>
wrote:

Jakbyś miał 50 (czy nawet więcej) okresów na sekundę, też byś buczał ;-)

To akurat wiem, stąd też Indianie wyganiali te buczące do lasu. Mądry
naród to był ;-)

Ale w elektronice miałem nadzieje że nie będę musiał tego robić.... .
Może to jednak nie jest normalny objaw dla tego modelu?

Onufry Zagłoba

Data: 2009-04-03 14:28:38
Autor: Bartłomiej Zieliński
Czas pracy w TH-37PV80.
Użytkownik Onufry Zagloba napisał:
To akurat wiem, stąd też Indianie wyganiali te buczące do lasu. Ale w elektronice miałem nadzieje że nie będę musiał tego robić... .

Zdaje się, że wyganiając elektronikę do lasu, złamiesz ustawę o ochronie środowiska ;-)

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-04-03 14:29:22
Autor: Kell a
Czas pracy w TH-37PV80.

wrote:

[...]

teraz duzo minitorow buczy
znajdz np. monitor kompterowy 22 i wiecej cali, ktory cicho nie buczy
a w plazmach dochodza jescze wiatraki

Data: 2009-04-05 12:35:13
Autor: Robek
Czas pracy w TH-37PV80.

wrote:
[...]

Gdzie te wiatraki? Bo ogladalem kilka plazm i nie ma.

Rob

Data: 2009-04-09 16:43:49
Autor: Kell a
Czas pracy w TH-37PV80.
Robek <lopr321@nospam.onet.eu> napisał(a):

Gdzie te wiatraki? Bo ogladalem kilka plazm i nie ma.

Rozbierales?
W opisie przy ktoryms modelu sie spotkalem, ze ma 4.

Data: 2009-04-10 10:04:26
Autor: rhao
Czas pracy w TH-37PV80.
Kell a pisze:
Robek <lopr321@nospam.onet.eu> napisał(a):

Gdzie te wiatraki? Bo ogladalem kilka plazm i nie ma.

Rozbierales?
W opisie przy ktoryms modelu sie spotkalem, ze ma 4.

W PY80 czyli w HD mam 4, sa slyszalne.

Data: 2009-04-10 10:10:03
Autor: Kell a
Czas pracy w TH-37PV80.
rhao <rhao@positive.pl> napisał(a):

Kell a pisze:
[...]

No wlasnie
jak wlaczysz mute w tv i podejdziesz blizej to tez slychac, czy dopiero
jak sie nachylisz z tylu?

Data: 2009-04-06 08:28:48
Autor: gebi
Czas pracy w TH-37PV80.
wrote:
Ale w elektronice miałem nadzieje że nie będę musiał tego robić... .
Może to jednak nie jest normalny objaw dla tego modelu?
Jak wrócę do domu to podejdę do telewizora i będę słuchał, ale póki co nie przypominam sobie żadnego buczenia w PV8 (ale to w sumie to samo).

Data: 2009-04-06 09:33:26
Autor: nom
Czas pracy w TH-37PV80.
Ja mam 42PV8 i nie ma buczenia. Pewnie cewka jakaś wpada w rezonans. :-)
(Aha, buczy obudowa jak dam basy na maksa i podgłoszę, wtedy obudowa wpada w drgania. Ja oglądam na razie w trybie kinowy, sprawdzę, może w dynamicznym buczy).

Data: 2009-04-06 03:39:36
Autor: Onufry Zagloba
Czas pracy w TH-37PV80.
On 6 Kwi, 09:33, "nom" <no...@usunto.gazeta.pl> wrote:
Ja mam 42PV8 i nie ma buczenia. Pewnie cewka jakaś wpada w rezonans. :-)

W tym rzecz, że też próbowałem zmieniać ustawienia wyświetlania i nie
wpływało to na owo buczenie. W ogóle to pojawiało się to po jakimś
czasie od włączenia, więc pewnie temperatura miała coś z tym
wspólnego.
Teraz wymieniłem na inną sztukę i niby nie buczy. Przynajmniej aż tak.
Bo jak buczało to było to słychać z daleka mimo włączonego dźwięku.
Teraz jakoś ginie to w tle. Przynajmniej na razie. I mam nadzieję że
tak już zostanie ;-)
Jakby ktoś chciał posłuchać to jest to płytka z cewkami i radiatorem
po lewej stronie tv na samej gorze (lewa stojąc za tv), ale nie
odpowiadam za późniejszy dyskomfort ;-)
Po prostu trzeba się przyzwyczaić że technika przestała być już
cicha ;-)

Wśród komentarzy na ceneo przeczytałem że w stanie spoczynku ta
zabaweczka bierze zamiast 0,4 W aż 40 W bo ktoś mierzył to jakimś
miernikiem. Prawda li to?

I ostatnie już pytanie. Teoretycznie pasi mi kupić do tego jakąś
cyfrową satelitę bo kablówka nie wyrabia (zestaw do odbioru mam na
myśli a nie sputnika ;-)). Przekonano mnie niby do Cyfry. Ale
zastanawiam się czy w cenie do 600-1000 zetów nie kupić sobie dekodera
z jakimś dyskiem zamiast brać coś z promocji co i tak jest tylko w
dzierżawie. Jakieś propozycje?  Dodam, że nie jestem purystą co do
jakości obrazu i dźwięku (co po tv widać) i szukam niezbyt
wybajerzonego ale praktycznego urządzenia.

Dzięki za cierpliwość i wszelkie sugestie :-).

Onufry Zagłoba

Data: 2009-04-06 22:17:50
Autor: Adam Dybkowski
Czas pracy w TH-37PV80.
Onufry Zagloba pisze:

[...]

A wg mnie właśnie odwrotnie: nie warto pakować 1k PLN w sprzęt, który za
dwa lata będzie warty może 20% tego (sprawdź, po ile chodzą na Allegro
np. zwykłe używane odtwarzacze DVD, które jeszcze kilka lat temu
kosztowały 1000 PLN; nie piszę o high-end). Lepiej już bulić
comiesięcznie określoną w umowie kwotę za wynajem dekodera ale za to
wziąć najbardziej wypasiony. Koniecznie z dyskiem i obsługą HD. W
Cyfrze+ wynajem dekodera to określony koszt (20PLN/mc?) a w n'ce koszt
"ukryty" wśród opłat za pakiety (tzn. nic nie dopłacasz, ale dekoder
musisz oddać przy rozwiązywaniu umowy).

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-04-07 12:33:23
Autor: nom
Czas pracy w TH-37PV80.

[...]

Nie prawda, 0,7W pobiera w stanie spoczynku, nie ma natomiast wyłącznika sieciowego i jak wyłączysz go tym z przodu (dioda czerowna nie świeci) to też pobiera 0,7W. :-)

Kroś mierzył prąd i potem mnożył z napięciem i otrzymał moc pozorną. Pominął cos(fi) który dla trybu czuwania jest bardzo mały  ok. 0,1 (tak działa przetwornica w trybie standby, że obciążenie nie jest rezystancyjne).

Mi 42PV8 pobrało przez 3 tygodnie średnio 137W na każdą godzinę pracy (w trybie kinowym).

Data: 2009-04-09 08:27:02
Autor: gebi
Czas pracy w TH-37PV80.
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grfa5n$5e9$1inews.gazeta.pl...
Nie prawda, 0,7W pobiera w stanie spoczynku, nie ma natomiast wyłącznika sieciowego i jak wyłączysz go tym z przodu (dioda czerowna nie świeci) to też pobiera 0,7W. :-)
He??? :-(
To co właściwie robi ten wyłącznik z przodu? Uspokaja właściciela? Odcina tylko tą diodę? (a więc jakaś oszczędność jednak jest ;-) )

Data: 2009-04-09 08:30:24
Autor: gebi
Czas pracy w TH-37PV80.
Użytkownik "Onufry Zagloba" <Zagloba.Onufry@gmail.com> napisał w wiadomości news:1e4ac94b-b74e-4d70-ae38-9db63c0232d5a7g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Coś Ty narobił. Mój 42PV8 też buczy :-(
Słychać to buczenie po maksymalnym wyciszeniu telewizora i żony, z odległości 10cm od górnej części obudowy, jak przylepię nos do szyby telewizora to już nie :-)

Data: 2009-04-09 02:04:34
Autor: Onufry Zagloba
Czas pracy w TH-37PV80.
On 9 Kwi, 08:30, "gebi" <g...@poczta.fm> wrote:
Coś Ty narobił. Mój 42PV8 też buczy :-(
Słychać to buczenie po maksymalnym wyciszeniu telewizora i żony, z odległości
10cm od górnej części obudowy, jak przylepię nos do szyby telewizora to już nie
:-)

Mówiłem że to niebezpieczna wiedza ;-).

I czym wyciszasz żonę? Pianką, korkiem czy też biżuteria? :->

Onufry Zagłoba

Data: 2009-04-15 12:54:50
Autor: nom
Czas pracy w TH-37PV80.

Faktycznie lekko słychać, ale nie jest to buczenie ale jakby słychać było świerszcza (wysokie tony), ale to tylko w trybie dynamicznym na jasnym obrazie. Sprawdze jeszcze czy jak przelacze na 50Hz to też to słychać. :-)

Data: 2009-04-15 13:12:20
Autor: gebi
Czas pracy w TH-37PV80.
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs4edv$cpb$1inews.gazeta.pl...
Sprawdze jeszcze czy jak przelacze na 50Hz to też to słychać. :-)

Wtedy zamiast "piuuuuu" będziesz słyszeć "buuuuuuuu"  :-)))

Czas pracy w TH-37PV80.