Czas to zmienić

Data: 2012-02-07 21:45:00
Autor: t-1
Czas to zmienić
Dlaczego w czasach gdy samochód złomuje się po 10 latach, telewizor działa najwyżej 5 lat, komputer starzeje się po 3 latach a o telefonie komórkowym lepiej nie wspominać, tak zwana własność intelektualna w tym patenty maja okres ważności kilkadziesiąt lat?
Czas to zmienić.

t-1

Data: 2012-02-08 00:21:41
Autor: kefirh
Czas to zmienić
W dniu 2012-02-07 21:45, t-1 pisze:
[...]

Gościu, jesteś prawdopodobnie młodym internetowym anonymusem, niedawnym wyborcą dealera Palikoorwy z komisji trójstronnej Rockefelera , fanem komiksowej adaptacji satanisty Moore,a "V jak vendetta" opartej na legendzie szesnastowiecznego anarchisty dynamitarda o nazwisku Fawkes.

Jeżeli jesteś tylko głupkiem, to pisz se.
To forum jest dla Ciebie.

pozdr
kefirh

--
"Polska niepodległa jest bardzo niebezpieczna dla Rosji."
(utrzymanek chazarskiego klubu Broadway 120)

Data: 2012-02-08 09:01:10
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Czas to zmienić

Użytkownik "t-1" <t-1@spam.pl> napisał w wiadomości news:jgs2g2$lc8$1pippin.nask.net.pl...
[...]

Masz jakieś propozycje?

BBR

Data: 2012-02-08 09:58:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Czas to zmienić

[...]

Chcesz wydłużyć czas, po którym starzeją się urządzenia techniczne?

Data: 2012-02-08 12:32:03
Autor: jadryś
Czas to zmienić
[...]

W ogóle powinno się zlikwidować to prawo patentowe. To tak dla dobra wszystkich.

Data: 2012-02-08 13:47:59
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Czas to zmienić

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jgtmfl$jan$1node2.news.atman.pl...
[...]

W takim razie proponuję byś wynalazł coś co zadziwi świat, ogłosił to wszem i wobec. Skorzystają wszyscy. Producenci beda klepać twój wynalazek w milionach egzemplarzy, a ty dalej będziesz klepać biedę.

BBR

Data: 2012-02-08 19:42:16
Autor: jadryś
Czas to zmienić
W dniu 2012-02-08 13:47, Pan hrabia Bobrowski pisze:

[...]

Gdy ktoś wpadnie na jakiś pomysł to idzie do potencjalnego producenta i przedstawia go, jeżeli producent jest zainteresowany to podpisują umowę na ewentualne udziały w zyskach ze sprzedaży, jednak nie ma mowy o jakimś zastrzeganiu i wyłączności na ten wynalazek. Idiotyczne przyznawanie patentów na wszystkie wynalazki tylko hamuje rozwój. Tak ci to ciężko zrozumieć, a może ty nie bardzo znasz temat i problemy jakie niosą te obecne prawa patentowe i tylko tak piszesz dla pisania?

Data: 2012-02-08 21:18:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Czas to zmienić

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jgufma$eu8$2node2.news.atman.pl...
[...]

A producent, po kilku dniach mówi do wynalazcy: spie...alaj. I sam tłucze produkt ze skopiowanych planów, mając w dupie wynalazcę.
Jesteś Jadryś posr..any i idź swój pomysł opatentować!

Data: 2012-02-08 22:31:21
Autor: jadryś
Czas to zmienić

[...]

Czy ty w ogóle sobie zdajesz sprawę jak idiotyczne prawo patentowe blokuje rozwój choćby branży IT? Na pewno nie wiesz, bo byś idiotyzmów nie wypisywał, a więc proponuję małą edukację i dopiero zabierania głosu w takich sprawach.

Data: 2012-02-08 22:56:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Czas to zmienić

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jgupja$plb$1node2.news.atman.pl...

[...]

To raczej ty nie zabieraj głosu, bo wypisujesz takie idiotyzmy, że scyzoryk w kieszeni się otwiera. I jeśli ja wynajdę cokolwiek i to opatentuję, to jeśli jakiś ogłupiały Jadryś będzie chciał mi odebrać prawo do mojego patentu, to dostanie w ryja aż nogami się nakryje.
I to byłoby na tyle na temat patentów.

Data: 2012-02-09 18:09:58
Autor: jadryś
Czas to zmienić

[...]

No niestety, nie jesteś ty w stanie sobie wyobrazić strat ludzi przez to idiotyczne prawo wymyślone przez kapitalistów. Durnyś do dziesiątej potęgi bo bronisz interesu kapitalistów.. Pewnie gdy wybuchnie rewolucja proletariacka to chwycisz za karabin i staniesz w obronie interesów wiecznie nienażartych ryjów, wrzeszcząc jednocześnie że cie mordują..

Data: 2012-02-09 18:13:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Czas to zmienić

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jh0ula$193$1node2.news.atman.pl...

[...]

Pier...olisz jak poj...any komuch. Tyle i tylko tyle. Sp...aj do swoich komuchów... Nie psuj powietrza porządnym ludziom, komuch pie....ony...

Data: 2012-02-09 20:43:33
Autor: jadryś
Czas to zmienić

> [...]

 Pier...olisz jak poj...any komuch. Tyle i tylko tyle. Sp...aj do
 swoich komuchów... Nie psuj powietrza porządnym ludziom, komuch

A ty pudelku, do czyszczenia butów swoim panom. Może dadzą ci połazić po lesie w nagrodę. Porządny człowiek?!! Raczej bydlak któremu marzą się czyjeś zasoby albo ogłupiony przez owego bydlaka  kundelek na posyłki.

Data: 2012-02-09 21:38:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Czas to zmienić

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jh17l9$b6i$1node2.news.atman.pl...
> [...]

A ty pudelku, do czyszczenia butów swoim panom. Może dadzą ci połazić po lesie w nagrodę. Porządny człowiek?!! Raczej bydlak któremu marzą się czyjeś zasoby albo ogłupiony przez owego bydlaka  kundelek na posyłki.

I wylazła prawdziwa natura pojebanego komucha. Do Moskwy, Leninowi osłonę sarkofagu całować! Nie wpierd..ać polskiego kapitalistycznego chleba.

Data: 2012-02-10 18:14:38
Autor: jadryś
Czas to zmienić

> [...]

I wylazła prawdziwa natura pojebanego komucha. Do Moskwy, Leninowi osłonę sarkofagu całować! Nie wpierd..ać polskiego kapitalistycznego chleba.

Jaka natura, mam  sq**syna który zawłaszcza moją własność chwalić, tak jak to ty robisz, niewolniku? Takiej natury to ja nigdy nie miałem, i nigdy nawet nie pozowałem na wiecznie nienażarty ryj, ani na pieska łańcuchowego takowego osobnika.

Data: 2012-02-10 19:04:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Czas to zmienić

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jh3ja2$q92$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Jaka natura, mam  sq**syna który zawłaszcza moją własność chwalić, tak jak to ty robisz, niewolniku? Takiej natury to ja nigdy nie miałem, i nigdy nawet nie pozowałem na wiecznie nienażarty ryj, ani na pieska łańcuchowego takowego osobnika.

Komunistyczne slogany, ciągle powtarzane jak mantra. Biednyś ty, głupiutki komuszku, oj biedny!

Data: 2012-02-11 09:18:06
Autor: jadrys
Czas to zmienić

Jaka natura, mam  sq**syna ktĂłry zawłaszcza moją własność chwalić, tak jak to ty robisz, niewolniku? Takiej natury to ja nigdy nie miałem, i nigdy nawet nie pozowałem na wiecznie nienaĹźarty ryj, ani na pieska łańcuchowego takowego osobnika.

Komunistyczne slogany, ciągle powtarzane jak mantra. Biednyś ty, głupiutki komuszku, oj biedny!

Masz półgłówku coś lepszego do zaoferowania. I wiedz że te slogany każdy człowiek który chce być wolny i niezależny od wiecznie nienażartych ryjów nosi w sercu. To tylko debilowi bez własnego rozumu się może wydawać że ktoś pragnący wolności cytuje klasyków ruchów wolnościowych. Jesteś w stanie to zrozumieć, wierny pudelku wiecznie nienażartych ryjów?

Data: 2012-02-11 10:22:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Czas to zmienić

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jh5888$fd0$2node2.news.atman.pl...

[...]

Biedny komuszek! Komuszek w oparach absurdu! Dom bez klamek cię czeka!

Data: 2012-02-12 10:20:50
Autor: jadrys
Czas to zmienić

[...]

Zdziecinniały starzec!

Data: 2012-02-11 06:45:37
Autor: stevep
Czas to zmienić
Dnia 10-02-2012 o 18:14:38 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

> [...]

Jaka natura, mam  sq**syna który zawłaszcza moją własność chwalić, tak  jak to ty robisz, niewolniku? Takiej natury to ja nigdy nie miałem, i  nigdy nawet nie pozowałem na wiecznie nienażarty ryj, ani na pieska  łańcuchowego takowego osobnika.

Tylko niezmiennie na idiotę.

--
stevep

Data: 2012-02-08 14:43:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Czas to zmienić

[...]

Grypę masz? Wysoką gorączkę? Posr...ło cię?

Data: 2012-02-08 19:41:54
Autor: jadryś
Czas to zmienić

[...]

Zaczynasz coraz bardziej wpadać w trolling, Bodziu.. Przykre to.

Data: 2012-02-08 17:34:49
Autor: Leprechaun
Czas to zmienić

[...]

Tzn dla kogo? Nieroby znów chcą korzystać z pracy innych.

BomBel

Data: 2012-02-09 06:24:35
Autor: stevep
Czas to zmienić
Dnia 08-02-2012 o 12:32:03 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

Najlepiej "każdemu wg jego potrzeb".  :D

--
stevep

Data: 2012-02-09 06:28:08
Autor: zdumiony
Czas to zmienić
W dniu 2012-02-09 06:24, stevep pisze:
W ogóle powinno się zlikwidować to prawo patentowe. To tak dla dobra
wszystkich.
Najlepiej "każdemu wg jego potrzeb". :D
A co to ma wspólnego? Oczywiście prawo patentowe powinno się zlikwidować. Jak każdy monopol jest niesprawiedliwe i szkodliwe.

Data: 2012-02-09 06:33:57
Autor: stevep
Czas to zmienić
Dnia 09-02-2012 o 06:28:08 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

[...]

Nie umiesz myśleć samodzielnie, jak przeszkadza prawo patentowe to je  zlikwidować, jak próbóją okiełznać piractwo to veto, jak ktoś chce  uregulować rynek leków to do piachu.

--
stevep

Data: 2012-02-09 06:40:50
Autor: zdumiony
Czas to zmienić
W dniu 2012-02-09 06:33, stevep pisze:
Nie umiesz myśleć samodzielnie, jak przeszkadza prawo patentowe to je
zlikwidować, jak próbóją okiełznać piractwo to veto, jak ktoś chce
uregulować rynek leków to do piachu.

Właśnie myślę samodzielnie. Jaki powód takiego rozbuchanego prawa patentowego?

Data: 2012-02-10 06:01:42
Autor: stevep
Czas to zmienić
Dnia 09-02-2012 o 06:40:50 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

[...]

To zlikwidować, a nie zmienić?

--
stevep

Data: 2012-02-08 16:14:39
Autor: MH
Czas to zmienić
t-1 <t-1@spam.pl> napisał(a):
[...]

================

Po pierwsze, co ma piernik do wiatraka?! A po drugie, to poczytaj najpierw
prawo patentowe i nie pierdol głupot.

MH

Data: 2012-02-08 20:41:11
Autor: HeÂŽSk
Czas to zmienić
On Tue, 7 Feb 2012 21:45:00 +0100, "t-1" <t-1@spam.pl> wrote:

[...]

 patenty, a nie to co napisales wyzej. po prostu ktos wlozyl
 wysilek intelektualny w stworzenie czegos co pchnelo rozwoj
 technologii i teraz chce miec z tego profity. wymysl jakies
 perpetum i za darmoche udostepnij kazdemu. zrobilbys tak?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-02-08 22:31:15
Autor: jadryś
Czas to zmienić
W dniu 2012-02-08 20:41, HeÂŽSk pisze:
[...]

Bądźmy realistami za wymysł "perpetum mobile" wynalazca trafi do piachu.. oczywiście razem ze swoim projektem.

Czas to zmienić