Czas ustanowic okres ochronny na tzw. "ateistów"

Data: 2010-01-07 12:48:05
Autor: raff
Czas ustanowic okres ochronny na tzw. "ateistów"
Hans Kloss pisze:
...komuchów i pełowców. Proponuję absolutny zakaz strzelania do ww. w każdy
pierwszy piątek miesiąca, we wszystkie weekendy oraz dodatkowo 1 maja, 22
lipca i 7 listopada. Dodatkowo należy wprowadzić zakaz polowań z nagonką oraz
surowo karać grzywnami za barbarzyński zwyczaj zabijania ww przy pomocy kijów
do gry w baseball lub golfa. Wreszcie proponuje wprowadzić limit odstrzałów
ww. na 1 (słownie: jedną) sztukę miesięcznie. Polowanie odbywać się powinno
wyłącznie przy użyciu broni długolufowej gwintowanej a trofeum myśliwskie może
być zdjęte jedynie w postaci łba.
J-23

Po co mi takie trofea ? Puste lby na scianach ?

R.

Data: 2010-01-07 23:59:07
Autor: Antenka
Czas ustanowic okres ochronny na tzw. "ateistów "

Po co mi takie trofea ? Puste lby na scianach ?<

Jak to puste łby? Zapomniałeś, że są wypchane GóWnem, NIE, Faktem
itp.? Zawartość łba można oddać na makulaturę. Ech ta ekologia....

Antenka

Czas ustanowic okres ochronny na tzw. "ateistów"