Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny

Data: 2016-01-20 20:06:06
Autor: u2
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Na 26 lat. Żeby wyrównać rachunki z banksterami

http://wpolityce.pl/polityka/278633-czas-wprowadzic-konsumencki-tytul-egzekucyjny-na-26-lat-zeby-wyrownac-rachunki-z-bankierami

Nadal żyjemy w kraju, gdzie komornicy sądowi chwytają ludzi za gardło i obdzierają ze skóry na mocy zniesionego Bankowego Tytułu Egzekucyjnego, w myśl zakazanych bankom klauzul.

BTE zlikwidowano, ale dla tych, którym już go bankierzy już wystawili - obowiązuje nadal. Co więcej – można Polaków ścigać i wyrzucać z domów na mocy klauzul w umowach prawomocnymi wyrokami sądów uznanych za nielegalne. Trudno to zrozumieć, prawda? Więc jeszcze raz: dziś w Polsce bankierzy nie muszą udowadniać swego stanowiska, wystarczy, że mają ochotę działać.

Bankierzy mieli więc (częściowo jeszcze mają) nad nami władzę prokuratora i sędziego. Na mocy nielegalnych, zakazanych klauzul bank domaga się nienależnych sum i wystawia niezgodny z konstytucją, zniesiony już BTE i odbiera ludziom mieszkania.

BTE obowiązuje od 26 lat III RP. Jego stosowanie dokonało katastrofalnych dewastacji w Polsce – zniszczyło dziesiątki, setki tysięcy rodzin.

Proponuję zatem wyrównać rachunki. Na kolejne 26 lat wprowadzamy lustrzany ekwiwalent BTE, czyli Konsumencki Tytuł Egzekucyjny, KTE. Oto każdy klient banku, jeśli tylko uzna, że bank jest mu winien pieniądze, nie będzie musiał tego udowadniać. Po prostu wystawi KTE, uzyska pieczątkę w sądzie i pójdzie do banku po pieniądze. Najlepiej od razu wraz z komornikiem, żeby komorniczo „zajmował” gotówkę ze skarbca i limuzyny prezesa.

Kolejne 26 lat stosowania KTE uzdrowi gospodarkę w Polsce.

  autor: Maciej Pawlicki

Publicysta tygodnika "wSieci", reżyser, producent.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-20 11:51:30
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzi Konsumencki Tytu Egzekucyjny
Ale ocochodzi? Mam konto w banku. Zaden wstyd miec konto. Nigdy sie nie zdarzylo zeby ukradli mi pieniadze.  Karta zawsze dzialala i dzisiaj tez. Co prawda oprocentowanie praktycznie zerowe ale i za wszystkie uslugi jakie mi dostarczyli nic nie pobieraja. Czy mam sie czegos bac?

Data: 2016-01-20 21:10:29
Autor: u2
[...]

ty zenuś zawsze uważasz, aby nie zadłużać się, ty wolisz dawać kredyty idiotom, a potem egzekwować cudzymi ręcyma ich spłacalność wraz z twoimi zbójeckimi odsetkami i spreadami:)

Data: 2016-01-20 12:40:43
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzi Konsumencki Tytu Egzekucyjny
Jakie moje zbojeckie odsetki. Mam nie oprocentowane konto. Co bank z moja kasa robi kolo chuja mi lata pod warunkiem ze zawsze mam do niej dostep.

Data: 2016-01-20 21:46:38
Autor: u2
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Jakie moje zbojeckie odsetki. Mam nie oprocentowane konto. Co bank z moja kasa robi kolo chuja mi lata pod warunkiem ze zawsze mam do niej dostep.

taaa zenuś, piniądz to twoja religion:)

Data: 2016-01-20 12:58:16
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzi Konsumencki Tytu Egzekucyjny
Mylisz sie.

Data: 2016-01-20 22:14:32
Autor: u2
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Mylisz sie.

oczywiście zenuś, ty zawsze oszukasz i okradniesz:)

Data: 2016-01-20 13:24:58
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzi Konsumencki Tytu Egzekucyjny
Tak jak ty i reszta ludzi na ziemi.

Data: 2016-01-20 22:27:54
Autor: u2
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Tak jak ty i reszta ludzi na ziemi.

ja zawsze daje wiecej niz otrzymuje, taki ze mnie light amplification by stimulated emission of radiation:)

Data: 2016-01-20 14:01:55
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzi Konsumencki Tytu Egzekucyjny
Prawdziwy Matek Teres z ciebie.

Data: 2016-01-20 23:05:55
Autor: u2
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Prawdziwy Matek Teres z ciebie.

terez zwątpiła, wiedziała, że musi umrzeć, nie zbawiła świata, świat tego nie potrzebuje, świat potrzebuje zenka kapusia:)

Data: 2016-01-20 15:27:47
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzi Konsumencki Tytu Egzekucyjny
Bo ona nie swiat zbawiala a utrzymywala korporacje z  siedziba w watykanie. Taka uczciwa byla ze pieniadze jakie jej ludzie na pomaganie chorym dawali przekazywala na zlote pierscienie i zarcie przy ktorym osmiorniczki to smieci. Ty tez w ralu jestes uczciwy ale jak by byla okazja to w kosciele emerytce stowe bys ukradl.

Data: 2016-01-20 21:14:16
Autor: z
[...]

Jeszcze nie ale pod pretekstem spadku z 5 na 9 miejsce (w najgorszym przypadku) w rankingu najlepszej rentownoci spowodowanym wprowadzeniem dodatkowych podatkw wprowadz Ci fafnacie opat i odsetek od tych opat a te procenty bdziesz musia w zbach przynosi w worku pokutnym ;-)
Wiem... pojechaem ale tak samo jad lobbyci bankowi.
Im wolno to i mnie te :-)

Data: 2016-01-20 12:30:05
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzi Konsumencki Tytu Egzekucyjny
To im powiem zeby sie pierdolilo i pieniadze za prace bede odbieral w kasie.

Data: 2016-01-21 03:05:24
Autor: Lord Donald
Na 26 lat. Żeby wyrównać rachunki z banksterami

a PO co? nie jest prosciej zrobić zamaist liści? przecież to wy szuje
umiecie najlepiej.

Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny