Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny

Data: 2016-01-20 11:51:30
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Ale ocochodzi? Mam konto w banku. Zaden wstyd miec konto. Nigdy sie nie zdarzylo zeby ukradli mi pieniadze.  Karta zawsze dzialala i dzisiaj tez. Co prawda oprocentowanie praktycznie zerowe ale i za wszystkie uslugi jakie mi dostarczyli nic nie pobieraja. Czy mam sie czegos bac?

Data: 2016-01-20 21:10:29
Autor: u2
[...]

ty zenuś zawsze uważasz, aby nie zadłużać się, ty wolisz dawać kredyty idiotom, a potem egzekwować cudzymi ręcyma ich spłacalność wraz z twoimi zbójeckimi odsetkami i spreadami:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-20 12:40:43
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Jakie moje zbojeckie odsetki. Mam nie oprocentowane konto. Co bank z moja kasa robi kolo chuja mi lata pod warunkiem ze zawsze mam do niej dostep.

Data: 2016-01-20 21:46:38
Autor: u2
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Jakie moje zbojeckie odsetki. Mam nie oprocentowane konto. Co bank z moja kasa robi kolo chuja mi lata pod warunkiem ze zawsze mam do niej dostep.

taaa zenuĹ›, piniÄ…dz to twoja religion:)

Data: 2016-01-20 12:58:16
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Mylisz sie.

Data: 2016-01-20 22:14:32
Autor: u2
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Mylisz sie.

oczywiście zenuś, ty zawsze oszukasz i okradniesz:)

Data: 2016-01-20 13:24:58
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Tak jak ty i reszta ludzi na ziemi.

Data: 2016-01-20 22:27:54
Autor: u2
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Tak jak ty i reszta ludzi na ziemi.

ja zawsze daje wiecej niz otrzymuje, taki ze mnie light amplification by stimulated emission of radiation:)

Data: 2016-01-20 14:01:55
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Prawdziwy Matek Teres z ciebie.

Data: 2016-01-20 23:05:55
Autor: u2
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Prawdziwy Matek Teres z ciebie.

terez zwątpiła, wiedziała, że musi umrzeć, nie zbawiła świata, świat tego nie potrzebuje, świat potrzebuje zenka kapusia:)

Data: 2016-01-20 15:27:47
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
Bo ona nie swiat zbawiala a utrzymywala korporacje z  siedziba w watykanie. Taka uczciwa byla ze pieniadze jakie jej ludzie na pomaganie chorym dawali przekazywala na zlote pierscienie i zarcie przy ktorym osmiorniczki to smieci. Ty tez w ralu jestes uczciwy ale jak by byla okazja to w kosciele emerytce stowe bys ukradl.

Data: 2016-01-20 21:14:16
Autor: z
[...]

Jeszcze nie ale pod pretekstem spadku z 5 na 9 miejsce (w najgorszym przypadku) w rankingu najlepszej rentowno¶ci spowodowanym wprowadzeniem dodatkowych podatków wprowadz± Ci fafna¶cie opłat i odsetek od tych opłat a te procenty będziesz musiał w zębach przynosić w worku pokutnym ;-)
Wiem... pojechałem ale tak samo jad± lobby¶ci bankowi.
Im wolno to i mnie też :-)

Data: 2016-01-20 12:30:05
Autor: Zenek Kapelinder
Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny
To im powiem zeby sie pierdolilo i pieniadze za prace bede odbieral w kasie.

Czas wprowadzić Konsumencki Tytuł Egzekucyjny