Czas wypisać się z grupy?

Data: 2011-04-21 18:21:11
Autor: Kenjiro
Czas wypisać się z grupy?
Niektóre żarty bawią, niektóre nie. Te, które bawią, są przy tym zabawne do pewnego tylko czasu. To, co się wyprawia na tej grupie, staje się już nie do zniesienia. Czas chyba przenieść się na moderowane forum, a szkoda, bo jestem użytkownikiem usenetu od 25 lat i ta forma zdecydowanie bardziej podoba mi się od kolorowych for. Dopóki jednak rządzi tu Rambo w odmianach wszelakich, to ja chyba podziękuję...
Brak słów.

Data: 2011-04-21 18:32:29
Autor: Elwik
Czas wypisać się z grupy?

Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomości news:ioplhq$rlj$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

Fora nie sa zle..

http://forum.rambo.pl/

Data: 2011-04-23 09:05:04
Autor: DP
Czas wypisaæ siê z grupy?
U¿ytkownik "Elwik"
Fora nie sa zle..

http://forum.rambo.pl/

i to jest oddanie sprawie godne samego Rambo

no bo ¿eby za³o¿yc forum i sfabrykowaæ kilka tysiêcy wpisów...

DP

Data: 2011-04-21 20:34:25
Autor: Skylla
Czas wypisać się z grupy?
W dniu 2011-04-21 18:21, Kenjiro pisze:
[...]
Chromolić rambonanistów. Się ich ignoruje i tyle.
A na grupę się nie zapisuje, to nie forum, więc i wypisywać się nie ma z czego :-)
S.

Data: 2011-04-22 09:20:18
Autor: Kenjiro
Czas wypisać się z grupy?

A na grupę się nie zapisuje, to nie forum, więc i wypisywać się nie ma z
czego :-)
S.

Miałem na myśli anulowanie subskrypcji grupy.

Data: 2011-04-23 09:05:53
Autor: Ghost
Czas wypisać się z grupy?

Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomości news:iora7l$gl$1sunflower.man.poznan.pl...

A na grupę się nie zapisuje, to nie forum, więc i wypisywać się nie ma z
czego :-)
S.

Miałem na myśli anulowanie subskrypcji grupy.

Anulowales alenadal czytasz?

Data: 2011-04-23 21:01:59
Autor: Kenjiro
Czas wypisać się z grupy?

Anulowales alenadal czytasz?

Nie anulowałem, skoro czytam. Ten post był rozważaniem czy to zrobić, a nie informacją o podjętej decyzji.

Data: 2011-04-26 14:19:22
Autor: Ghost
Czas wypisać się z grupy?

Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomości news:iov7nb$cue$1sunflower.man.poznan.pl...

Anulowales alenadal czytasz?

Nie anulowałem, skoro czytam. Ten post był rozważaniem czy to zrobić, a nie informacją o podjętej decyzji.

Kontynuuj informowanie o rozterkach.

Data: 2011-04-21 21:00:03
Autor: hubert depesz lubaczewski
Czas wypisać się z grupy?
On 2011-04-21, Kenjiro <kenjiro@satoris.pl> wrote:
[...]

od pewnego czasu każdego młotka od rambo wrzucam do killfile'a na 60
dni. od około tygodnia przestałem widzieć problem. szybkie i skuteczne.

depesz

--
The best thing about modern society is how easy it is to avoid contact with it.
                                                             http://depesz.com/

Data: 2011-04-21 22:09:36
Autor: Feromon
Czas wypisać się z grupy?

Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <depesz@depesz.com> napisał w wiadomości news:jeb688-md5.ln1depesz.com...
On 2011-04-21, Kenjiro <kenjiro@satoris.pl> wrote:
[...]

Jak mam wrzucić kogoś do KF używając Outlook Expresa?
Czego mam używać w celu posiadania tej funkcji

Feromon

Data: 2011-04-21 22:26:02
Autor: hubert depesz lubaczewski
Czas wypisać się z grupy?
On 2011-04-21, Feromon <fer0m0n@wp.pl> wrote:
Jak mam wrzucić kogoś do KF używając Outlook Expresa?

nie wiem, sorry, nie używam.

Czego mam używać w celu posiadania tej funkcji

czytnika newsów z filtrami. sam używam slrn'a, ale to raczej rzadkość.
thunderbird o ile wiem obsługuje filtry.

depesz

Data: 2011-04-21 22:29:29
Autor: Yogi\(n\)
Czas wypisać się z grupy?
Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości news:4db08f0b$0$2456$65785112news.neostrada.pl...

Jak mam wrzucić kogoś do KF używając Outlook Expresa?
Czego mam używać w celu posiadania tej funkcji

"Stojąc" na ramboidalnej wiadomości: Wiadomośc/wiadomości-śmieci/Dodaj nadawcę do listy zablokowanych nadawców

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-04-22 15:12:33
Autor: Tiber
Czas wypisać się z grupy?
Silly, silly Yogi(n) nabazgrału:

Jak mam wrzucić kogoś do KF używając Outlook Expresa?
Czego mam używać w celu posiadania tej funkcji

"Stojąc" na ramboidalnej wiadomości: Wiadomośc/wiadomości-śmieci/Dodaj
nadawcę do listy zablokowanych nadawców

W OE? Nie wiem jak jest np. Windows Mailu, ale u nas to siÄ™ robi tak:
2. "Wiadomość".
3. "Zablokuj nadawcÄ™..."
4. "Tak".

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-04-23 09:07:12
Autor: Ghost
Czas wypisać się z grupy?

On 2011-04-21, Kenjiro <kenjiro@satoris.pl> wrote:
[...]

"zablokuj nadawce", a jesl kolo uparty i zmienia adresy mailowe, to w regulach wiadomosci wywalac po nicku. Jesli zmienia tez nicka to OE wymieka.

Data: 2011-04-22 13:07:41
Autor: DP
Czas wypisaæ siê z grupy?
U¿ytkownik "hubert depesz lubaczewski
od pewnego czasu ka¿dego m³otka od rambo wrzucam do killfile'a na 60
dni. od oko³o tygodnia przesta³em widzieæ problem. szybkie i skuteczne.

a jakby to tak Rambo ciê wrzuci³ do killfile'a, to jakby¶ siê czu³?

DP

Data: 2011-04-24 16:27:28
Autor: Titus Atomicus
Czas wypisaæ siê z grupy?
In article <jeb688-md5.ln1@depesz.com>,

On 2011-04-21, Kenjiro <kenjiro@satoris.pl> wrote:
> Niektóre ¿arty bawi±, niektóre nie. Te, które bawi±, s± przy tym zabawne > do pewnego tylko czasu. To, co siê wyprawia na tej grupie, staje siê ju¿ > nie do zniesienia. Czas chyba przenie¶æ siê na moderowane forum, a > szkoda, bo jestem u¿ytkownikiem usenetu od 25 lat i ta forma > zdecydowanie bardziej podoba mi siê od kolorowych for. Dopóki jednak > rz±dzi tu Rambo w odmianach wszelakich, to ja chyba podziêkujê...

od pewnego czasu ka¿dego m³otka od rambo wrzucam do killfile'a na 60
dni. od oko³o tygodnia przesta³em widzieæ problem. szybkie i skuteczne.

A ilu nazbierales?
Bo chyba wciaz nowi dochodza. Albo starzy zmieniaja adresy.

TA

Data: 2011-04-24 16:47:08
Autor: hubert depesz lubaczewski
Czas wypisać się z grupy?

On 2011-04-21, Kenjiro <kenjiro@satoris.pl> wrote:
> [...]

A ilu nazbierales?
Bo chyba wciaz nowi dochodza. Albo starzy zmieniaja adresy.

ciężko mi powiedzieć, ale < 20. depesz

Data: 2011-04-21 21:06:36
Autor: RedLite
Czas wypisaæ siê z grupy?
W dniu 2011-04-21 18:21, *Kenjiro* napisa³:
.. To, co siê wyprawia na tej grupie, staje siê ju¿
nie do zniesienia. Czas chyba przenie¶æ siê na moderowane forum

Daj spokój :/ Ju¿ dawno temu Dostojewski stwierdzi³, ¿e w ka¿dej wsi musi byæ idiota.
No, a przecie¿ prf to nie wiocha, wiêc si³a rzeczy idiotów musi byæ wiêcej :]
Ignoruj  :D

--
*RedLite*

Data: 2011-04-21 23:23:04
Autor: kajus44
Czas wypisać się z grupy?
Dnia Thu, 21 Apr 2011 18:21:11 +0200, Kenjiro napisa³(a):

[...]
Brak s³ów.

Khmmm... nie ¿ebym siê czepia³, ale ile postów ostatnio pos³a³e¶ na prf?
Jakie¶ recenzje, odniesienia sie do cudzych recenzji? Olej Rambo i napisz
co¶ w temacie grupy, potem siê "wypisuj".

Data: 2011-04-22 09:22:55
Autor: Kenjiro
Czas wypisać się z grupy?
Khmmm... nie żebym się czepiał, ale ile postów ostatnio posłałeś na prf?
JakieÅ› recenzje, odniesienia sie do cudzych recenzji? Olej Rambo i napisz
coÅ› w temacie grupy, potem siÄ™ "wypisuj".

Grupę przede wszystkim czytam, piszę w istocie rzadziej. Ale to nie czyni mnie chyba gorszym jej użytkownikiem?

Data: 2011-04-22 01:16:57
Autor: Maciej Bojko
Czas wypisaæ siê z grupy?
On Thu, 21 Apr 2011 18:21:11 +0200, Kenjiro <kenjiro@satoris.pl>
wrote:

[...]

Serio? Ja wcale nie widzê. Owszem, wymaga³o to przygar¶ci filtrów
(name/email:???????????, action: delete, expire: never). I spokojnie
koegzystujê na jednej grupie z debilami: ja ich nie widzê, a oni...
nie mam pojêcia, co oni, i nic mnie to nie obchodzi.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-04-22 13:06:52
Autor: DP
[...]