Czas wypisać się z grupy?

Data: 2011-04-21 18:32:29
Autor: Elwik
Czas wypisać się z grupy?

Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomości news:ioplhq$rlj$1sunflower.man.poznan.pl...
Niektóre żarty bawią, niektóre nie. Te, które bawią, są przy tym zabawne do pewnego tylko czasu. To, co się wyprawia na tej grupie, staje się już nie do zniesienia. Czas chyba przenieść się na moderowane forum, a szkoda, bo jestem użytkownikiem usenetu od 25 lat i ta forma zdecydowanie bardziej podoba mi się od kolorowych for. Dopóki jednak rządzi tu Rambo w odmianach wszelakich, to ja chyba podziękuję...
Brak słów.

Fora nie sa zle..

http://forum.rambo.pl/

Data: 2011-04-23 09:05:04
Autor: DP
Czas wypisaæ siê z grupy?
U¿ytkownik "Elwik"
Fora nie sa zle..

http://forum.rambo.pl/

i to jest oddanie sprawie godne samego Rambo

no bo ¿eby za³o¿yc forum i sfabrykowaæ kilka tysiêcy wpisów...

DP

Czas wypisać się z grupy?