Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym

Data: 2018-10-21 15:52:49
Autor: Myjk
Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym
Sun, 21 Oct 2018 09:35:20 +0200, Marcin N
Ciekawi mnie, jaki długo sprawnie działają akumulatory silników hybrydowych.

Kupiłem trzylatka Mitsu Outlander PHEV. Mierzylem podczas testowania przed
zakupem i wchodzi do "baku" tyle co do nowego. Z tym że to moje auto nie
było nigdy raptownie ładowane -- a tylko i wyłącznie małym prądem (z
ładowarki 230V i ew. silnikiem), może to dzięki temu.
Jakie są ryzyka przy kupnie używanej hybrydy?

Ale w hybrydach to są małe akumulatorki na 2-3km... PHEV to co innego.

Czy akumulatory da się w rozsądnej cenie wymienić?

Jeśli są małe akumulatory to i nie będą drogie. Poza tym mówi się żę
akumulator jest uszkodzony, ale często jest uszkodzona cela (albo parę cel)
i to ją wystarczy wymienić. Jak rozkminiałem temat pod ew. naprawę baterii
w Mitsu I-MiEV (którego chciałem kupić wcześniej) W Wawie są ze 3-4 serwisy
które się tym zajmują.

--
Pozdor
Myjk

Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym