Data: 2018-10-21 16:05:03 | |
Autor: p0li | |
Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym | |
T->Dnia 2018-10-21 09:35:20 niejaki Marcin N napisał:
Ciekawi mnie, jaki długo sprawnie działają akumulatory silników hybrydowych. osobiście ślinie sie na volta/amperę tak jak koledzy pisali - prędzej koła odpadną niż padnie (normalnie eksploatowana) bateria ale w razie "W" na ukrainie, z rozbitka, kompletną baterię z przebiegiem ok 8tys mil można nabyć za 3500$ ogłoszenie z wczoraj https://www.olx.ua/obyavlenie/batareya-ta-nshe-na-chevrolet-volt-2016-18-4-kvt-chas-zapchastini-IDuxkb8.html -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki |
|
Data: 2018-10-21 19:11:31 | |
Autor: ToMasz | |
Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym | |
tak jak koledzy pisali - prędzej koła odpadną niż padnie (normalnie i teraz jak skrytykować czyjąś opinię bez wywoływania u rozmówców agresji? O...? Czyżby istniało urządzenie które naprawdę się nie zużywa? No nie daję wiary. A jeśli to bateria jakaś, magazyn energii, to dlaczegóż nie walczą o nią setki producentów telefonów? Linka im zapodajcie do naszej kulturalnej dyskusji ToMasz |
|
Data: 2018-10-21 19:25:24 | |
Autor: collie | |
Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym | |
W dniu 21.10.2018 19:11, ToMasz pisze:
tak jak koledzy pisali - prędzej koła odpadną niż padnie (normalnie Za ciężka do telefonów. |
|
Data: 2018-10-22 21:46:35 | |
Autor: p0li | |
Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym | |
T->Dnia 2018-10-21 19:11:31 niejaki ToMasz napisał:
tak jak koledzy pisali - prędzej koła odpadną niż padnie (normalnie ponieważ siędzę zawodowo trochę w temacie to ci odpowiem najprościej jak umiem nie da się porównac baterii z telefonu z samochodową z powodu odmiennych założeń przyjętych podczas projektowania jednej i drugiej bateria w samochodie tak że się zużywa ale jest tak zrobiona żeby użytkownik tego nie zauważył np rzeczona bateria do volta ma ok 15kWh ale dla użytkownika dostępnych jest 10 - reszta to bufor górny i dolny oraz zapas do ewentualnych padających cel wszystkim tym zarządza aktywny bms który komunikuje się ze sterownikiem silnika oraz z ładowarką i nie pozwala na eksploatację posodująca uszkodzenie baterii i dlatego też volt może przejechac na tej bateryjce ~650 tys km bez zauważalnego spadku osiągów http://samochodyelektryczne.org/chevrolet_volt_z_2012r_osiagnal_przebieg_blisko_650000_km.htm kto z was przejechał tyle jednym samochodem? -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki |
|
Data: 2018-10-23 16:59:52 | |
Autor: Budzik | |
Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym | |
Użytkownik p0li p0li@triger.net ...
kto z was przejechał tyle jednym samochodem? moje dwa tyle przejechały: MB 207D (ten to chyba ze 2mln zrobił... Ford Courier 1,9D sprzedany przy przebiegu w okolicach miliona Kolega jezdzi ducato i tez juz ponad milion ma nakulane (silnik 2,2) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter" Karol Irzykowski |
|
Data: 2018-10-23 22:35:51 | |
Autor: ToMasz | |
Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym | |
W dniu 22.10.2018 o 21:46, p0li pisze:
T->Dnia 2018-10-21 19:11:31 niejaki ToMasz napisał: ja myślę ze się da. bateria w samochodie tak że się zużywa ale jest tak zrobiona żeby ja może źle patrzyłem, ale wpisując bateria prius na obrazkach widzę 1kw. źle patrze? ToMasz |
|
Data: 2018-10-24 21:00:49 | |
Autor: p0li | |
Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym | |
T->Dnia 2018-10-23 22:35:51 niejaki ToMasz napisał:
to źle myślisz bateria telefonu jest ładowana od 0 do 100% - nie ma żadnych buforów, nie ma możliwości programowej podmiany uszkodzonej celi, nie jest chłodzona ani grzana, nie ustala z ładowarką prądu ładowania w zależności od swojego stanu itd bateria w samochodie tak że się zużywa ale jest tak zrobiona żeby nie wiem jakie ty obrazki oglądasz - ale na wiki napisali że bateria w priusie ma między 1,7 a 1,3 kWh z tym że jak pewnie sam zauwazyłeś - ja pisałem o volcie który jest hybrydą szeregową prius jest generalnie spaliniakiem z możliwością ruszenia na prądzie - i tyle -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki |
|
Data: 2018-10-22 12:00:09 | |
Autor: Myjk | |
Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym | |
Sun, 21 Oct 2018 16:05:03 +0200, p0li
tak jak koledzy pisali - prędzej koła odpadną niż padnie (normalnie No nie wiem. Cele jednak padają. Choć przyczyna też zazwyczaj jest i wg mnie padają od raptownego ładowania, więc teoretycznie w klasycznej hybrydzie gdzie akumulatory służą tylko do szybszego rozpędzania auta przy ruszaniu, potem się ładują silnikiem albo odzyskują energię z hamowania, nie będą nigdy mocnym prądem skatowane (tak jak to może być przy PHEV albo EV). -- Pozdor Myjk |