Czasem można coś zabawnego zobaczyć

Data: 2009-08-02 03:59:12
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Czasem można coś zabawnego zobaczyć
Np. jednego z najlepszych polskich zjazdowców jako pasażera na rowerowej rykszy.

Pmpppfpmfpmfmmpmff ffp pmfmmmfmmpmpą

zyga

Data: 2009-08-02 08:23:28
Autor: Adrian S.
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Pmpppfpmfpmfmmpmff ffp pmfmmmfmmpmpą

trzeba było mu fotkę trzasnąć :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-08-02 13:49:55
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Adrian S. pisze:
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Pmpppfpmfpmfmmpmff ffp pmfmmmfmmpmpą

trzeba było mu fotkę trzasnąć :)

Jak miał sobie zdjęcie trzasnąć ? Z wyciągniętej łapy ?

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-08-02 14:06:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Czasem można coś zabawnego zobaczyć

Pmpppfpmfpmfmmpmff ffp pmfmmmfmmpmpą

trzeba było mu fotkę trzasnąć :)

Jak miał sobie zdjęcie trzasnąć ? Z wyciągniętej łapy ?

Coś chyba nie skumałeś.

zyga

Data: 2009-08-02 16:30:55
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Czasem można coś zabawnego zobaczyć
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Coś chyba nie skumałeś.

zyga

serio ?
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-08-02 15:27:14
Autor: Adrian S.
"Maciek \"Sołtys\"" wrote:

Adrian S. pisze:
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Pmpppfpmfpmfmmpmff ffp pmfmmmfmmpmpą

trzeba było mu fotkę trzasnąć :)

Jak miał sobie zdjęcie trzasnąć ? Z wyciągniętej łapy ?

 nie sobie tylko pmpppfpmfmmpmffmppppmfmf  :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-08-02 15:28:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Czasem można coś zabawnego zobaczyć

Pmpppfpmfpmfmmpmff ffp pmfmmmfmmpmpą
trzeba było mu fotkę trzasnąć :)

Jak miał sobie zdjęcie trzasnąć ? Z wyciągniętej łapy ?

 nie sobie tylko pmpppfpmfmmpmffmppppmfmf  :)

Ale był w szoku.
Powiedział: A co nie?

zyga

Data: 2009-08-02 14:05:26
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Czasem można coś zabawnego zobaczyć

Pmpppfpmfpmfmmpmff ffp pmfmmmfmmpmpą

trzeba było mu fotkę trzasnąć :)

Myślałem, o tym, ale on mi chyba będzie do czegoś potrzebny.

zyga

Data: 2009-08-02 14:01:18
Autor: priotrek
Czasem można coś zabawnego zobaczyć
Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
napisał(a):
Np. jednego z najlepszych polskich zjazdowców jako pasażera na rowerowej rykszy.

BUHAHAHAHAHAHA :D

pod górę wyciągami a po płaskim rikszami

BUUUUUUUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

Data: 2009-08-03 05:35:35
Autor: Andrzej Bedliński
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Np. jednego z najlepszych polskich zjazdowców jako pasażera na rowerowej rykszy.

Pmpppfpmfpmfmmpmff ffp pmfmmmfmmpmpą

zyga
Michał Kollbek "Kollbi" zasiada w rikszy częściej na stanowisku kierowniczym niż pasażerskim.
Bartek Krzysztoń "Szczęki" w artykule osobie -"Na codzień jeżdżę meleksem z dziadami po Krakowie".
Całość:
http://www.joy-ride.pl/artykuly/39/szczekiego-zycia-historia.html

Pozdrawiam

Data: 2009-08-03 13:01:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Kłerwa, aleś pojechał.

zyga

Data: 2009-08-03 22:03:07
Autor: Andrzej Bedliński
Ja natomiast napisałem:
[...]

Za to organizm napisał:

Kłerwa, aleś pojechał.

zyga
Rozumiem żem nie godny podłanczać się pod miejscowe ploteczki.
Ja Pane z Zadupia (kod pocztowy 22-...) i echa Wielkiego Świata docierają z opóźnieniem lat świetnych.
Naturalnie przepraszszam żem zepsuł dowciap.
To kto był tym passangerem?

Data: 2009-08-03 23:29:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Za to organizm napisał:

[...]