Czasem myślę że ten Nowak to nasz grupowy ....

Data: 2010-02-15 22:26:12
Autor: Grzegorz Z.
Czasem myślę że ten Nowak to nasz grupowy ....
.... sami wiecie kto, a z tymi żydami to taka zmyłka tylko:

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/doda_znowu_w_sadzie_126333.html

Po wypowiedziach Dody dla "Dziennika" z sierpnia 2009 r., Ryszard Nowak
złożył doniesienie do Prokuratora Generalnego. Jak twierdzi, gwiazda
naruszyła uczucia religijne Chrześcijan i Żydów. --

Data: 2010-02-15 22:54:36
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:y3023wj1dmj5$.1qmc59hllpidx$.dlg40tude.net...
[...]

Niby przewodniczący Komitetu Obrony przed Sektami, a wstawia się za sekty?

boukun

Data: 2010-02-16 08:11:34
Autor: Artur Borubar
Czasem myślę że ten Nowak to nasz grupowy ....

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Niby przewodniczący Komitetu Obrony przed Sektami, a wstawia się za sekty?

Nie nadawaj, obroni nas przed Rydzykiem ;-))

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

Czasem myślę że ten Nowak to nasz grupowy ....