Czaskoski przerwał urlop i "błyszczy" na tle autobusu.

Data: 2020-06-25 05:39:49
Autor: Bruno Brunowski
Czaskoski przerwał urlop i "błyszczy" na tle autobusu.
W dniu czwartek, 25 czerwca 2020 14:29:56 UTC+2 użytkownik z napisał:
Jemu też należy się. ;-)

W końcu jest Prezydentem Miasta.

A co Duda nie zdążył jeszcze wrócić z uroczystego podpisania księgi gości w Białym Domu? A to pech.

--
Bruno

Data: 2020-06-25 15:12:30
Autor: z
Czaskoski przerwał urlop i "błyszczy" na tle autobusu.
Jaki prezydent takie tło do błyszczenia ;-)

Data: 2020-06-25 07:15:54
Autor: Bruno Brunowski

Dudę szlag widać trafia, bo słał twitta za twittem, by pokazać jak to on nie koordynuje akcji ratunkowej: https://twitter.com/AndrzejDuda

--
Bruno

Data: 2020-06-25 16:37:28
Autor: z
Czaskoski przerwał urlop i "błyszczy" na tle autobusu.
Ja tam jestem normalny. Nie używam/zaglądam do tłita.

To się nie wypowiem ;-)

Czaskoski przerwał urlop i "błyszczy" na tle autobusu.