Czasy pogardy

Data: 2010-08-17 19:14:40
Autor: u2
Czasy pogardy
... powróciły :

http://gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/51/3438/cztery-przeklenstwa

"Niezależnie jednak od tego, co dzieje się z samym krzyżem, należy
głośno przypominać zło, jakie ujawniło się w ostatnich tygodniach.
Dzieje się to z przyzwoleniem świata polityki i mediów. Cztery
przekleństwa, które były źródłem najbardziej krwawych totalitaryzmów,
zobaczyłem na własne oczy w ich przerażającej postaci.

Pogarda dla religii i wszelkich znaków wiary. Czegoś takiego nie
widziałem nigdzie, nawet w filmach o prześladowaniu chrześcijan.
Człowiekopodobne bydło wyjące najobrzydliwsze przekleństwa pod adresem
modlących się. Wyszydzanie krzyża, ale także wszelkich innych oznak
religii. Publiczne obnażanie się, oddawanie moczu, poniżanie i bicie
spokojnie stojących ludzi. Wszystko to dzieje się za aprobatą władz.
Włosy jeżą się na głowie, że są w Polsce dostojnicy Kościoła, którym
usta nie zamykają się od potępienia modlących się, a nie znaleźli
jednego słowa obrony dla wyszydzanych znaków wiary.

Pogarda dla zmarłych. Pod adresem tych, co zginęli w Smoleńsku, przez
całą noc lecą wyzwiska. Wielokrotnie deptano i niszczono zdjęcia ofiar i
palące się przy nich znicze. Sposób odsłonięcia "pamiątkowej" tablicy
przy Pałacu Prezydenckim świadczy o całkowitym braku szacunku dla tych,
co odeszli, jak i ich rodzin. Dokładnie tak w PRL "czczono" ofiary systemu.

Pogarda dla wieku. Media koncentrują się na pokazywaniu ludzi starszych.
To wywołuje agresję przechodniów. Fakt, że ktoś jest w podeszłym wieku,
daje dodatkowy powód do drwin albo nawet fizycznej i słownej agresji.

Pogarda dla chorych. Wśród setek osób, które codziennie przychodzą pod
krzyż, ze szczególnym zacięciem pokazywani są ludzie chorzy albo
zaburzeni. Modlący się, mimo że są świadomi tego, co wyrabiają z tym
media, nie odpędzili ich. Wiedzą, że zaprzeczyliby w ten sposób istocie
swojej walki. Tymczasem telewizje i fotoreporterzy pastwią się nad
kilkoma chorymi, pokazując ich w kółko albo wręcz przedstawiając jako
typowych reprezentantów walki o krzyż.

Te cztery przekleństwa towarzyszyły zarówno komunizmowi, jak i
szczególnie hitleryzmowi. Pojawiały się zawsze tam, gdzie ludzie byli
zdolni niszczyć tradycyjną tkankę społeczną. Utrata wrażliwości na takie
zachowanie zaczynała procesy degradacji społecznej niemal niemożliwe do
odwrócenia. Krzyż, aresztowany przez władze, stał się niemym świadkiem
wojny dwóch cywilizacji."

Data: 2010-08-17 19:24:08
Autor: boukun
Czasy pogardy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Człowiekopodobne bydło wyjące najobrzydliwsze przekleństwa pod adresem
modlących się. Wyszydzanie krzyża, ale także wszelkich innych oznak
religii.

Co to są modlący się? Kim jest człowiek, wyzywający ludzi od człekopodobnego bydła?

boukun

Data: 2010-08-17 19:29:05
Autor: dK
Czasy pogardy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6ac385$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
.. powróciły :

http://gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/51/3438/cztery-przeklenstwa

Są i kolejne pogardy Pogarda autora tego artykułu dla czytelnika i pogarda dla rzeczywistych ofiar totalitaryzmów do których odwołuje się autor.
W czasach PRL-u problem krzyża załatwionoby w jeden kwadrans. Bez rzozgłosu. Pluton ZOMO, gaz i pały załatwiłyby to zgromadzenie.
Łatwo stawiać porównania jak samemu się ie miało do czynienia z gazem, pałą i uzbrojonymi w tarcze ZOMOwcami. Ja miałem.... i dziś czuję w tym tekscie pogardę w stosunku do milionów mnie podobnych.

dK

Data: 2010-08-17 19:45:07
Autor: pikierWYTNIJTO
Czasy pogardy

> [...]
Łatwo stawiać porównania jak samemu się ie miało do czynienia z gazem, pałą i uzbrojonymi w tarcze ZOMOwcami. Ja miałem.... i dziś czuję w tym tekscie pogardę w stosunku do milionów mnie podobnych.

Jestem zdumiowny.
Żadnej takiej pogardy (pogard) w cytowanym tekście nie widzę.
Proszę ją jasno i konkretnie wskazać.
Bo na razie to jest czysta insynuacja.

Data: 2010-08-17 19:51:08
Autor: boukun
Czasy pogardy

Użytkownik <pikierWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000145f.4c6acaa3newsgate.onet.pl...

> [...]

dK

Jestem zdumiowny.
Żadnej takiej pogardy (pogard) w cytowanym tekście nie widzę.

-- -- -- -- -- -- -- -
Człowiekopodobne bydło wyjące ...

Data: 2010-08-17 19:59:52
Autor: pikierWYTNIJTO
Czasy pogardy

> Jestem zdumiowny.
> Żadnej takiej pogardy (pogard) w cytowanym tekście nie widzę.
> [...]

Ach tak? Więc to były "rzeczywiste ofiary totalitaryzmów" !?
Które "miały do czynienia z gazem, pałką i ZOMOwcami" !?

Cytuję cały fragment:
[...]

To raczej dzieci niektórych dawniejszych ZOMOwców i podlizusów.

Data: 2010-08-17 20:07:16
Autor: boukun
Czasy pogardy

Użytkownik <pikierWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001463.4c6ace18newsgate.onet.pl...

> [...]

spokojnie stojących ludzi"

To raczej dzieci niektórych dawniejszych ZOMOwców i podlizusów.

Kiedyś obcy krzyżacy mieczem wkuwali nam żydowską wiarę, krzyżacy odeszli, ucywilizowali się, skończyli z zabobonami, teraz mamy swoich krzyżaków, co w miejscach publicznnych , na każdymrogu i w kazdym sraczy wykuwają nam swoją wiarę...
Zamknąc się do domu i tak jak pedał nie powinien się ze swoją odmienością obchodzić, tak i wierzący w jakąkolowiek wiarę, nie powinien tego miesiącami demonstrować na ulicy...

boukun

Data: 2010-08-17 20:17:26
Autor: pikierWYTNIJTO
Czasy pogardy

> [...]

Zamknąc się do domu i tak jak pedał nie powinien się ze swoją odmienością obchodzić, tak i wierzący w jakąkolowiek wiarę, nie powinien tego miesiącami demonstrować na ulicy...

Albo jesteś kompletnie głupi albo pijany.
Bo co to ma wspólnego z tym co pisałeś o pogardzie dla "rzeczywistych ofiar totalitaryzmów" oraz z tym "nie miało się do czynienia z gazem, pałką i ZOMOwcami".
A tylko o to zahaczałem.

Data: 2010-08-17 20:27:54
Autor: Polok_prawdziwy
Czasy pogardy
boukun wrote:

[...]

Dejtemu spokuj BOCKUWENDZONY....

- te śMIERDZONCEGUMIOKI ZAMIAST MUZGU niesom wstanie zrozumieć łocywistychłocywistości i psekonane łotym som, ze JEDYNIE ICH ZALINANIE żECZYWISTOśCI SŁUSNE JEST...

Jedyno rada - tsa pocekać, az te ZIMDOKTRYNOWANE WATYKOńCKIE ROBOTY DOPŁACENIO powymirajom, a nowe pokolenie mondżejsze bedzie...

Nocheba zeby jakomsik rewolucyjkem zorganizować....

- zcheńciom zaprezemtowołbym coponiewturym fratrom "zycie podrugiej stronie"...

PS - cheba zazłe bymi tego niemiały, psyspiesyłbym im jedynie SPOTKANIE Z PONEM - swojom dobrociom donzom pseca dotego....

Data: 2010-08-17 20:30:19
Autor: pikierWYTNIJTO
Spieprzaj durny dziadu

Data: 2010-08-17 20:13:45
Autor: dK
Czasy pogardy

> [...]

dK

Jestem zdumiowny.
Żadnej takiej pogardy (pogard) w cytowanym tekście nie widzę.

Samo przyrównanie "udręk" obrońców do hekatomby ofiar faszyzmu i komunizmu jest pogardą dla tych ostatnich.

dK

Data: 2010-08-17 20:25:56
Autor: pikierWYTNIJTO
Czasy pogardy

> [...]

Samo przyrównanie "udręk" obrońców do hekatomby ofiar faszyzmu i komunizmu jest pogardą dla tych ostatnich.

Trzymajmy się faktów.
Nie ma porównania do "hekatomby ofiar faszyzmu i komunizmu". Jest tylko porównanie do "prześladowania chrześcijan", a opisane zachowania hołoty dość takie prześladowania przypomina.
I wcale nie jest pewne, co zrobiłaby mając pełną swobodę działania. Zaczyna się od "mowy mienawiści" a kończy znacznie gorzej, także na hekatombach.

Data: 2010-08-17 21:19:24
Autor: dK
Czasy pogardy

Użytkownik <pikierWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001469.4c6ad434newsgate.onet.pl...

> [...]

dK

Trzymajmy się faktów.
Nie ma porównania do "hekatomby ofiar faszyzmu i komunizmu".

Cytat z tekstu:

Data: 2010-08-17 19:38:51
Autor: pikierWYTNIJTO
Czasy pogardy dla starych "smiesznych"
.. powróciły :

http://gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/51/3438/cztery-przeklenstwa
(....)
[...]

Pamiętam jak TVP pokazywała pierwszą Mszę Św, odprawioną przez Jana Pawła II podczas Jego pierwszej wizyty w Polsce.
Kamera nieustannie koncentrowała się na ludziach starych, o twarzach możliwie "smiesznych" (oczywiście śmiesznych dla hołoty).
Równie skwapliwie unikano pokazywania ludzi klęczących - np. podczas Podniesienia kamera koncentrowała się na wzniesionym kielichu na tle nieba.

Oczywiście tak wówczas telewizji rozkazała PZPR ("wicie", "rozumicie" towarzysze)
A kto teraz nakazał telewizji te manipulacje?
A może te "upodobania" odziedziczyła?

Data: 2010-08-17 19:48:51
Autor: u2
W dniu 2010-08-17 19:38, pikierWYTNIJTO@op.pl pisze:
Oczywiście tak wówczas telewizji rozkazała PZPR ("wicie", "rozumicie" towarzysze)
A kto teraz nakazał telewizji te manipulacje?
A może te "upodobania" odziedziczyła?

Oczywiście to nomenklatura prylowska się uwłaszczyła w 3 RP i teraz
odgrywają rolę usłużnych merdiów.

Data: 2010-08-17 19:52:25
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6acb87$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
[...]