Czasy pogardy

Data: 2010-08-17 19:29:05
Autor: dK
Czasy pogardy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6ac385$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
.. powróciły :

http://gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/51/3438/cztery-przeklenstwa

Są i kolejne pogardy Pogarda autora tego artykułu dla czytelnika i pogarda dla rzeczywistych ofiar totalitaryzmów do których odwołuje się autor.
W czasach PRL-u problem krzyża załatwionoby w jeden kwadrans. Bez rzozgłosu. Pluton ZOMO, gaz i pały załatwiłyby to zgromadzenie.
Łatwo stawiać porównania jak samemu się ie miało do czynienia z gazem, pałą i uzbrojonymi w tarcze ZOMOwcami. Ja miałem.... i dziś czuję w tym tekscie pogardę w stosunku do milionów mnie podobnych.

dK

Data: 2010-08-17 19:45:07
Autor: pikierWYTNIJTO
Czasy pogardy

> [...]
Łatwo stawiać porównania jak samemu się ie miało do czynienia z gazem, pałą i uzbrojonymi w tarcze ZOMOwcami. Ja miałem.... i dziś czuję w tym tekscie pogardę w stosunku do milionów mnie podobnych.

Jestem zdumiowny.
Żadnej takiej pogardy (pogard) w cytowanym tekście nie widzę.
Proszę ją jasno i konkretnie wskazać.
Bo na razie to jest czysta insynuacja.

Data: 2010-08-17 19:51:08
Autor: boukun
Czasy pogardy

Użytkownik <pikierWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000145f.4c6acaa3newsgate.onet.pl...

> [...]

dK

Jestem zdumiowny.
Żadnej takiej pogardy (pogard) w cytowanym tekście nie widzę.

-- -- -- -- -- -- -- -
Człowiekopodobne bydło wyjące ...

Data: 2010-08-17 19:59:52
Autor: pikierWYTNIJTO
Czasy pogardy

> Jestem zdumiowny.
> Żadnej takiej pogardy (pogard) w cytowanym tekście nie widzę.
> [...]

Ach tak? Więc to były "rzeczywiste ofiary totalitaryzmów" !?
Które "miały do czynienia z gazem, pałką i ZOMOwcami" !?

Cytuję cały fragment:
"Człowiekopodobne bydło wyjące najobrzydliwsze przekleństwa pod adresem
modlących się. Wyszydzanie krzyża, ale także wszelkich innych oznak
religii. Publiczne obnażanie się, oddawanie moczu, poniżanie i bicie
spokojnie stojących ludzi"

To raczej dzieci niektórych dawniejszych ZOMOwców i podlizusów.

Data: 2010-08-17 20:07:16
Autor: boukun
Czasy pogardy

Użytkownik <pikierWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001463.4c6ace18newsgate.onet.pl...

> [...]

spokojnie stojących ludzi"

To raczej dzieci niektórych dawniejszych ZOMOwców i podlizusów.

Kiedyś obcy krzyżacy mieczem wkuwali nam żydowską wiarę, krzyżacy odeszli, ucywilizowali się, skończyli z zabobonami, teraz mamy swoich krzyżaków, co w miejscach publicznnych , na każdymrogu i w kazdym sraczy wykuwają nam swoją wiarę...
Zamknąc się do domu i tak jak pedał nie powinien się ze swoją odmienością obchodzić, tak i wierzący w jakąkolowiek wiarę, nie powinien tego miesiącami demonstrować na ulicy...

boukun

Data: 2010-08-17 20:17:26
Autor: pikierWYTNIJTO
Czasy pogardy

> [...]

Zamknąc się do domu i tak jak pedał nie powinien się ze swoją odmienością obchodzić, tak i wierzący w jakąkolowiek wiarę, nie powinien tego miesiącami demonstrować na ulicy...

Albo jesteś kompletnie głupi albo pijany.
Bo co to ma wspólnego z tym co pisałeś o pogardzie dla "rzeczywistych ofiar totalitaryzmów" oraz z tym "nie miało się do czynienia z gazem, pałką i ZOMOwcami".
A tylko o to zahaczałem.

Data: 2010-08-17 20:27:54
Autor: Polok_prawdziwy
Czasy pogardy
boukun wrote:

[...]

Dejtemu spokuj BOCKUWENDZONY....

- te śMIERDZONCEGUMIOKI ZAMIAST MUZGU niesom wstanie zrozumieć łocywistychłocywistości i psekonane łotym som, ze JEDYNIE ICH ZALINANIE żECZYWISTOśCI SŁUSNE JEST...

Jedyno rada - tsa pocekać, az te ZIMDOKTRYNOWANE WATYKOńCKIE ROBOTY DOPŁACENIO powymirajom, a nowe pokolenie mondżejsze bedzie...

Nocheba zeby jakomsik rewolucyjkem zorganizować....

- zcheńciom zaprezemtowołbym coponiewturym fratrom "zycie podrugiej stronie"...

PS - cheba zazłe bymi tego niemiały, psyspiesyłbym im jedynie SPOTKANIE Z PONEM - swojom dobrociom donzom pseca dotego....

Data: 2010-08-17 20:30:19
Autor: pikierWYTNIJTO
Spieprzaj durny dziadu

Data: 2010-08-17 20:13:45
Autor: dK
Czasy pogardy

> [...]

dK

Jestem zdumiowny.
Żadnej takiej pogardy (pogard) w cytowanym tekście nie widzę.

Samo przyrównanie "udręk" obrońców do hekatomby ofiar faszyzmu i komunizmu jest pogardą dla tych ostatnich.

dK

Data: 2010-08-17 20:25:56
Autor: pikierWYTNIJTO
Czasy pogardy

> [...]

Samo przyrównanie "udręk" obrońców do hekatomby ofiar faszyzmu i komunizmu jest pogardą dla tych ostatnich.

Trzymajmy się faktów.
Nie ma porównania do "hekatomby ofiar faszyzmu i komunizmu". Jest tylko porównanie do "prześladowania chrześcijan", a opisane zachowania hołoty dość takie prześladowania przypomina.
I wcale nie jest pewne, co zrobiłaby mając pełną swobodę działania. Zaczyna się od "mowy mienawiści" a kończy znacznie gorzej, także na hekatombach.

Data: 2010-08-17 21:19:24
Autor: dK
Czasy pogardy

Użytkownik <pikierWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001469.4c6ad434newsgate.onet.pl...

> [...]

dK

Trzymajmy się faktów.
Nie ma porównania do "hekatomby ofiar faszyzmu i komunizmu".

Cytat z tekstu:
"Te cztery przekleństwa towarzyszyły zarówno komunizmowi, jak i
szczególnie hitleryzmowi."

dK

Czasy pogardy