Czat z Jankiem Dudzińskim już na yutubie

Data: 2010-11-04 21:01:18
Autor: DŻejKej
Czat z Jankiem Dudzińskim już na yutubie
zapraszam

jk

Data: 2010-11-05 03:39:14
Autor: vaga
Czat z Jankiem Dudzińskim już na yutubie
On 4 Lis, 21:01, DŻejKej <worobio...@onet.pl> wrote:
zapraszam

jk

Czy to jest to:

JANEK ŻUL z ŻYRARDOWA zamyka butle na raz!!       http://www.youtube.com/watch?v=Ex5lNw8HedU

czy to:

Janek napierdalał AMFETAMINE ! 9:00 rano
http://www.youtube.com/watch?v=79-cKDTS6P4&feature=related

Oba bardzo smieszne. :-/

Data: 2010-11-06 10:59:07
Autor: DŻejKej
Czat z Jankiem Dudzińskim już na yutubie
Czy to jest to:

nie, ale jak wżucisz nazwisko i oba imiona Janka to wychodzi czat

jk

Data: 2010-11-06 17:10:06
Autor: Włodzimierz Kołacz
Użytkownik "DŻejKej"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ib38qc$vfm$1@news.onet.pl...

Czy to jest to:

nie, ale jak wżucisz nazwisko i oba imiona Janka to wychodzi czat

jk

łakomlina

"fsóćilę janek dupa dudziński y, ńydz ńje firzló f fińikah"

(WZORZEC POLSKIEJ PISOWNI PODPATRZONY U KOLINY)
Uwaga!
Próba naśladownictwa koliny grozi poważnymi konsekwencjami!

Ty głupia kolino postaraj się napisać bez błędu choć raz!
Włodek

Data: 2010-11-06 17:23:57
Autor: vapor1
Czat z Jankiem Dudzińskim już na yutubie
>Czy to jest to:

nie, ale jak wżucisz nazwisko i oba imiona Janka to wychodzi czat

jk
Wżócam: Jan Mitoman, Jan Plagiator,  Jan Baron Munchausen, Jan Chwalipięta, Jan
Farmazon, Jan Nikt Ci Nie Da Tyle Ile Ja Ci Obiecam, Jan Gubiący Nurków, Jan
Znów Mi Się Coś Uroiło  itp. i nie mogę znaleźć. --

Data: 2010-11-05 10:57:16
Autor: DIW
Czat z Jankiem Dudzińskim już na yutubie
zapraszam

jk

Nareszcie zobaczylismy go na zywo, ale łatwiej będzie jak podasz nastepnym razem
bezpośredni link.

Czat z Jankiem Dudzińskim już na yutubie