Czciciele nienawi¶ci

Data: 2010-10-16 18:20:40
Autor: pluton
Czciciele nienawi¶ci
... z
informacji dzisiejszego "ND" wynika, że prokuratura nie wyklucza, iż
generał Błasik w kabinie pilotów mógł działać w sytuacji nagłego
zagrożenia.

- porucznik Protasiuk: Panie generale, zdaje się, że przyje**em
w stalowe drzewo
- generał Błasik: Panie poruczniku, sk±d pomysł, że drzewo jest stalowe ?
- pP: poniewaz uje**lo nam skrzydlo, a drewniane drzewo to bysmy scieli jak
zdzblo trawy
- gB: Panie poruczniku, chyba zatem mamy stan nagłego zagrożenia
- pP: Nie sposób się nie zgodzić , panie generale
- gB: To może ja sobie zadziałam w sytuacji nagłego zagrożenia ?
- pP: Oczywi¶cie, panie generale. A co konkretnie pan zamierza ?
- gB: Chyba sobie si±dę na pana miejscu, a pan niech sobie zrobi
  przerwę na herbatkę

Zarówno "Gazeta Polska", jak i "Nasz Dziennik" próbuj± od miesięcy
ustalić przyczyny największej tragedii w powojennej historii Polski.

Jeżdz± co chwila na miejsce katastrofy, zbieraj± próbki i zeznania ¶wiadków,
analizuj± czarne skrzynki i wszelkie inne dokumenty.
Wyprodukowali już 120 tomów akt.

pozdrawiam
pluton

Data: 2010-10-16 18:35:31
Autor: u2
Czciciele nienawiści
W dniu 2010-10-16 18:20, pluton pisze:
Je¿dz± co chwila na miejsce katastrofy, zbieraj± próbki i zeznania ¶wiadków,
analizuj± czarne skrzynki i wszelkie inne dokumenty.
Wyprodukowali juÂż 120 tomĂłw akt.

Z ktĂłrych nic nie wynika :)

Czciciele nienawi¶ci