[10.10.2009] Czechy - Polska

Data: 2009-10-10 21:50:32
Autor: castrol
[10.10.2009] Czechy - Polska
Rozumiem brak jakichkolwiek tematow na grupie, ale nie wytrzymalem. Ogladam tego tepego idiote i oczom nie wierze. Po pierwszej polowie, gdzie widac, ze Czesi graja dno i mozna ich przycisnac, ten nie robi nic. Nie zmienia slabo grajacego Blaszczykowskiego, czy Grosickiego.

No dobra. Tracimy bramke, po jakiejs parodii, po szmacie, po Bog wie czym. Ale co robi Majewski? Ano nic. Nadal czeka.

Ja rozumiem wszystko, ale zastanawiam sie. Majewski wie ze ma noz na gardle, wie ze musi wygrac i co on robi? Nic i liczy chyba na jakis cud. Druzyna w drugiej polowie nie gra juz nic. A on nadal nic.

Moze i dobrze, ze to przepieprzy. Bo to zly trener. No chyba, ze wie o czyms o czym my nie wiemy. Ze Lato mu obiecal, ze bez wzgledu na wszystko i tak zostanie na swoim stoleczku. Wcale bym sie nie zdziwil.

Panowie, moze byc tylko gorzej :)

PS. A niektorzy narzekali na Benhakera :) To sie cieszy Majewskim - schodzimy coraz nizej, na samo dno - i nie wazne z kim w roli selekcjoinera.

Jacek Kustra

Data: 2009-10-10 13:01:33
Autor: BearBag
Czechy - Polska
a ja jeszcze raz uslysze od Szpakowskiego ze statystyki mozna
sprawdzic na www.castrol coś tam to chyba pierdykne czyms w
telewizor....

Data: 2009-10-10 22:02:48
Autor: castrol
Czechy - Polska
BearBag pisze:
a ja jeszcze raz uslysze od Szpakowskiego ze statystyki mozna
sprawdzic na www.castrol coś tam to chyba pierdykne czyms w
telewizor....

Co tu sprawdzac. Majewski to jest idiota. On jest gorszy ode mnie. Bo jak wytlumaczyc zmiane Jelenia, ktory cos tam gra zamiast Grosickiego, ktory gowno gra.

Ten czlowiek jest nienormalny, ale i tak mam coraz wieksze wrazenie ze zostanie na swoim stanowisku i on o tym doskonale wie.

Jacek Kustra

Data: 2009-10-10 22:04:50
Autor: RedLite
Czechy - Polska
castrol pisze:
[...]

mocne :]

Data: 2009-10-10 22:15:24
Autor: castrol
Czechy - Polska
RedLite pisze:

mocne :]

Czy prawdziwe to sie okaze.
Niektorzy zarzucali, ze Benklaker nic nie robil, ale ja sie dzis zastanawiam co robi Majewski. I te jego ruchy raczkami.

Chcialbym zobaczyc konferencje prasowa, gdzie ciec pierdzieli ze murawa byla za sliska.

Jacek Kustra

Data: 2009-10-10 22:27:40
Autor: yamma
Czechy - Polska
castrol wrote:
RedLite pisze:

mocne :]

Czy prawdziwe to sie okaze.
Niektorzy zarzucali, ze Benklaker nic nie robil, ale ja sie dzis
zastanawiam co robi Majewski. I te jego ruchy raczkami.

Nie rozumiem, dlaczego tak się na niego wściekasz. Postawił na ligowców a jak grają nasi ligowcy, to mieliśmy okazję przekonać się w lipcu i sierpniu w europejskich pucharach. Wydaje mi się, że to co oglądaliśmy dzisiaj, to jest właśnie prawdziwy obraz naszej piłki. Winowajców wszyscy znamy i wszyscy wiemy, że nic nie możemy im zrobić.
yamma

Data: 2009-10-10 22:43:45
Autor: Fidelio
Czechy - Polska
[...]

A tam, nie tylko ligowcy grali.
Byli słabsi i tyle, przegrali. Nie ma co na Stefana zwalać.

Data: 2009-10-10 22:57:58
Autor: castrol
Czechy - Polska
Fidelio pisze:

A tam, nie tylko ligowcy grali.
Byli słabsi i tyle, przegrali. Nie ma co na Stefana zwalać.

Byli slabsi bo przegrali. Byli slabsi na tle slabych Czechow. Na Stefana jest co zwalac bo nie zrobil nic aby cokolwiek zmienic. Chcesz mi powiedziec, ze majac noz na gardle czlowiek zachowuje sie w tak irracjonalny sposob? Ze nie chce tego meczu wygrac?

Nasza repra schodzi na dno, coraz nizej niestety.

Jacek Kustra

Data: 2009-10-10 22:53:36
Autor: castrol
Czechy - Polska
yamma pisze:

Nie rozumiem, dlaczego tak się na niego wściekasz.

Dlaczego sie wsciekam? Po pierwszej polowie kazdy widzial co sie dzieje. Wystarczylo przycisnac Czechow aby sie pogubili. U nas tragicznie gral Blaszczykowski, Iwanski calkowicie niewidoczny czy Grosicki. Majewski ma swiadomosc, ze mecz musi wygrac i co on robi? Nie robi nic. Doloswnie nic. Nawet w szatni nie krzyknal. Rozumiem, ze nadal masz zamiar go usprawiedliwiac?

Postawił na ligowców a
jak grają nasi ligowcy, to mieliśmy okazję przekonać się w lipcu i sierpniu w europejskich pucharach.

Nie wazne kim zagral. Rola selekcjonera jest taka, ze musi on reagowac na to co dzieje sie na boisku. Z kazda minuta Czesi oddawali nam pole gry. Nalezalo tylko ich przycisnac (oni tez mogli, bo gralismy takie samo dno) i mecz byl do wygrania. Majewski nie zrobil niczego co powzoliloby nam zwyciezyc.

Wydaje mi się, że to co oglądaliśmy dzisiaj, to jest właśnie prawdziwy obraz naszej piłki. Winowajców wszyscy znamy i wszyscy wiemy, że nic nie możemy im zrobić.

Nie. To nie byl obraz naszej pilki. Dzis zagralismy bez lidera, ktory naszej druzynie jest niezbedy. Liderem moze byc takze selekcjoner, a dzs ten machal sobie lapkami i udawal ze jest swietnie.

Dzis Czesi byli do ogrania, bo byli slabi. Tyle, ze okazalo sie, ze potrafimy byc slabsi. Jeszcze slabsi niz w meczu w Mariborze.

Dzis taka Slowenia rozniosla by Czechow ze 3:0.

Jacek Kustra

Data: 2009-10-10 23:01:52
Autor: Fidelio
Czechy - Polska
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4ad0f45d$1news.home.net.pl...
yamma pisze:

Nie rozumiem, dlaczego tak się na niego wściekasz.

Dlaczego sie wsciekam? Po pierwszej polowie kazdy widzial co sie dzieje. Wystarczylo przycisnac Czechow aby sie pogubili.

No i cisneli, a Czesi się gubili i co z tego? Nasi nie potrafili tego wykorzystać mimo że sytuacje były. Słabi są po prostu i tyle. Nie potrafią strzelić do prawie pustej bramki.

Data: 2009-10-10 23:18:07
Autor: castrol
Czechy - Polska
Fidelio pisze:

No i cisneli, a Czesi się gubili i co z tego? Nasi nie potrafili tego wykorzystać mimo że sytuacje były. Słabi są po prostu i tyle. Nie potrafią strzelić do prawie pustej bramki.

I wlasnie o tym mowie. Szkoda ze Majewski tego nie widzial i nie staral sie niczego poprawic.

Jacek Kustra

Data: 2009-10-10 22:39:57
Autor: Viking
Czechy - Polska

"castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote in message

I wlasnie o tym mowie. Szkoda ze Majewski tego nie widzial i nie staral sie niczego poprawic.

a wy jak katarynki, poprawic, nie widzial itd...
kiedy kurwa zrozumiecie ze nie ma czym poprawiac??? nie ma kurwa pilkarza ktory do tej jebanej pustej bramki umie trafic i obojetnie czy bedzie 100 napastnikow na boisku czy jeden czy 2ch czy to beda ligowcy czy nieligowcy czy grajacy czy siedzacy na lawkach nic sie nie zmienia bo to wszystko sa jebane patalachy zarabiajace grube miliony za partactwo...
ogladacie ta polska ekstraklase z klapkami na oczach i jak tylko w meczu kopna 3x prosto pilke a nie daj boze przeniosa sie w ciagu 10sekund z jednej bramki pod druga to krzyk jaki to byl dobry mecz, jaki szybki i jaki fajny... ale jak sie go przyrowna do ligi zagranicznej to boze bron...
tak samo jest z pilkarzami, na tle 35 letniego malinowskiego brozek czy inny patalach wyglada ja rasowy snajper ale keidy ma naprzeciwko sredniej klasy obronce europejskiego to juz nieistnieje, a jakby naprzeciwko stal rio ferdinand czy terry to chyba by spierdolil z boiska...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-10-11 02:41:30
Autor: hath
Czechy - Polska

Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:haquvf$dic$1inews.gazeta.pl...

[...]

bardzo dobrze powiedziane.

Data: 2009-10-11 04:35:11
Autor: Sebcio
Czechy - Polska
On Sun, 11 Oct 2009 02:41:30 +0200, "hath" <jasinWYTNIJ@o2.pl> wrote:

U?ytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisa? w wiadomoÂści news:haquvf$dic$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jaka liga taka reprezentacja i wszystko jasne jesli chodzi o poizom
naszych kopaczy

Data: 2009-10-11 05:30:22
Autor: Pawel Nowak
Czechy - Polska
Sebcio <sebastikantus@wp.pl> napisał(a):
Jaka liga taka reprezentacja i wszystko jasne jesli chodzi o poizom
naszych kopaczy

Ja bym powiedzial inaczej - jakie szkolenie młodzieży taki później poziom.
Czego sie Jasio nie nauczy - Jan umieć nie będzie. Wszyscy jesteśmy winni
takiego stanu rzeczy bo my chcemy efektu juz teraz dla nas nie liczy się co
bedzie za rok juz nie mowiac o perspektywie 8 lat

Data: 2009-10-11 05:09:53
Autor: Prewitt76
Czechy - Polska
On 10 Paź, 23:39, "Viking" <jon...@nospam.poczta.onet.pl> wrote:

a wy jak katarynki, poprawic, nie widzial itd...
kiedy kurwa zrozumiecie ze nie ma czym poprawiac???

Powinni to wziac sobie do serca wszyscy zwolennicy koncepcji
"mobilizacyjnej", ktorym wydaje sie, ze wystarczy klasnac w dlonie,
ryknac: "Dobra panowie, to dzis zmazujemy plame!", a potem wyjsc na
boisko i ograc Czechow ;)

Natomiast wszystkiego do slabosci naszych kopaczy bym nie sprowadzal.
To znaczy oni sa niezaprzeczalnie slabi - ale co, niby Slowency,
Slowacy czy Irlandia Polnocna maja w swoich druzynach zawodnikow o
klase lepszych? Guzik prawda.

Rzecz w tym, ze to jest pilka reprezentacyjna, w ktorej liczy sie
umiejetnosc zbudowania druzyny - grupy ludzi, ktora bedzie zdolna do
wygrania kilku najwazniejszych meczow w roku.

Jasne ze przy obecnym potencjale ludzkim nie bedziemy Brazylia ani
Anglia, ale z drugiej strony czy brak armii utalentowanych 20-latkow
szturmujacych pierwszy sklad reprezentacji mial jakikolwiek wplyw na
to, ze Boruc w tych eliminacjach niemal wrzucal sobie pilke do wlasnej
bramki a Blaszczykowski poza jednym meczem potykal sie o walsne nogi?
Nie - zabraklo, koncentracji, wiary, motywacji, "chemii" niezbednej do
tego, zeby wykorzystac nawet ten dosc przecietny potencjal, ktory
tkwil w zawodnikach. Zwyczajnie zabraklo druzyny.

Zasadnicze pytanie teraz - kto da nadzieje, ze bedzie potrafil taka
druzyne stworzyc?

Data: 2009-10-11 14:29:01
Autor: Viking
Czechy - Polska

"Prewitt76" <prewitt@tlen.pl> wrote in message Natomiast wszystkiego do slabosci naszych kopaczy bym nie sprowadzal.
To znaczy oni sa niezaprzeczalnie slabi - ale co, niby Slowency,
Slowacy czy Irlandia Polnocna maja w swoich druzynach zawodnikow o
klase lepszych? dokladnie, nawet o 2 na niektorych pozycjach

Data: 2009-10-11 06:48:00
Autor: Prewitt76
Czechy - Polska
On 11 Paź, 15:29, "Viking"wrote:

dokladnie, nawet o 2 na niektorych pozycjach

W niektórych mają też słabszych ;)

Niemniej - chętnie zapoznam się z nazwiskami.

Pzdr,
p.

Data: 2009-10-11 15:32:27
Autor: Viking
Czechy - Polska

"Prewitt76" <prewitt@tlen.pl> wrote in message news:6e7004f7-15bb-48b6-a12c-76056082a07dj4g2000yqa.googlegroups.com...
On 11 Paź, 15:29, "Viking"wrote:

dokladnie, nawet o 2 na niektorych pozycjach

W niektórych mają też słabszych ;)

Niemniej - chętnie zapoznam się z nazwiskami.

prosze bardzo
slowacja:
pekarik - wolfsburg
skrtel - liverpool
durica, kozak - artmedia
hamsik - napoli
weiss - manchester city
stoch - twente
vittel - lille
petras - sparta

slowenia
handanovic - udine
brecko, novakovic - kolonia
jokic - sochaux
koren - wba
dedic - bochum
birsa - auxerre
krhin - inter
stevanovix - vitesse

irlandia
taylor, johnson - birmingham
hughes - fulham
davis, lafferty - rangers
evans - man utd
healy - sunderland
mcauley - ipswich
clingan - coventry

dla porownania polska z meczu z irlandia
borus - celtic
golanski - steaua
zewlak - olympiakos
murawski - lech
lewandowski - szachtar
obraniak - lille
krzynowek - hannover (chyba)
dudka - auxerre
blaszczykowski - borussia
brozek - wisla
roger - aek (chyba)
lewandowski 2 - lech
smolarek - bez klubu

i z czechami
kowalewski - iraklis
glowacki - wisla
rzezniczak - legia
polczak - cracovia
blaszczykowski - borussia
lewandowski - szachtar
obraniak - lille
jelen - auxerre
grancarczyk - lech
grosicki - jaga
iwanski - legia

teraz popatrz na nazwiska i kluby ktore rezprezentuja, zwroc uwage na slowo reprezentuja a nie siedza na lawie i masz obraz umiejetnosci poszczegolnych pilkarzy jakie reprezentuja... dla lepszego widzenia dodam ze brozek ktorego laczona z fulham, bedac obecnie najlepszym polskim napastnikiem byl na liscie zyczen fulham napastnikiem nr4 i w efekcie transfer nie doszedl do skutku... w fulham w ktorym z powodzeniem gra od zawsze pan hughes, ze krzynowek nie dal rady w wolfsburgu, ze dudka czasami zagra w auxerre czyli w klubach w ktorym zawodnicy przezciwnych druzyn nie maja raczej problemow z wystepami a do tego trafia im sie takie perelki ktore zalapia sie do rangers, man utd czy liverpoolu itd...
czy my mamy takich zawodnikow????
to czego wy k........ sie spodziewacie?????

Data: 2009-10-11 18:07:57
Autor: Cavallino
Czechy - Polska
[...]

A nie mistrz Rosji?
Rubin Kazań?

lewandowski - szachtar
obraniak - lille

Data: 2009-10-11 17:17:19
Autor: Viking
Czechy - Polska

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:hasvss$c09$1news.onet.pl...
[...]

moze nie wiem, mozesz sprostowac, nie ma mnie w kraju pare lat, moge sie pomylic czy nie?

Data: 2009-10-11 23:49:34
Autor: Cavallino
Czechy - Polska
[...]

Tak ,dało się zauważyć że Cię nie ma.
Podobnie jak to, że nie masz zielonego pojęcia o grajkach o których się rozpisujesz, nawet w jakich klubach grają, pewnie nawet większości z nich na boisku nie widziałeś, za to masz konkretny kompleks emigranta nuworysza, gorliwie plującego na wszystko co mu się z własnym krajem kojarzy.
Spoko, do czasu, podobno i takie odchyły przechodzą, ale do tego czasu dałbyś sobie spokój z uświadamianiem nas, maluczkich że my się nie znamy siedząc w kraju, nie to co Ty......

Data: 2009-10-12 08:00:45
Autor: Viking
Czechy - Polska

[...]

widzisz my tutaj mamy telewizje, taki wynalalzek dzieki ktoremu mozesz ogladac m.in. polska lige tez...

Data: 2009-10-12 10:47:49
Autor: Cavallino
Czechy - Polska
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hauk6t$l73$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kiepska ta telewizja, skoro Murawskiego w Lechu pokazywała w tym sezonie.
A Lech jest pokazywany praktycznie w każdy weekend, więc albo Wy macie, ale Ty nie masz tej telewizji, albo jej po prostu nie oglądasz.
Efekt jest taki o jakim pisałem powyżej.

Data: 2009-10-11 20:51:31
Autor: Prewitt76
Czechy - Polska
On 11 Paź, 16:32, "Viking" wrote:

teraz popatrz na nazwiska i kluby ktore rezprezentuja, zwroc uwage na slowo
reprezentuja a nie siedza na lawie i masz obraz umiejetnosci poszczegolnych
pilkarzy jakie reprezentuja...

Podziwiam zestawienie, ale nie mam pojecia jakim sposobem chcesz przy
jego pomocy udowodnic, ze pierwsze jedenastki dzielila roznica klasy
(badz wrecz dwoch) - a przeciez o tym rozmawiamy?

Ja tu widze co najwyzej rozne odcienie szarosci, z wyjatkami w
granicach bledu statystycznego. I przypominam przebieg meczow ze
Slowacja czy Irlandia Polnocna, w ktorych punkty tracilismy nie
dlatego ze przeciwnik byl "o klase" lepszy, ale przez wlasna glupote w
najczystszej postaci.

Zebysmy sie dobrze zrozumieli - poziom polskiej pilki jest bez
watpienia niski. Tyle tylko ze to nie zwalnia nas z obowiazku jak
najlepszego wyselekcjonowania i przygotowania do gry tego materialu
ludzkiego, ktory mamy.

Tymczasem te eliminacje zostaly od poczatku do konca koncertowo
spierdolone. I tyle w tym temacie.

Pzdr,
P.

Data: 2009-10-12 08:00:09
Autor: Viking
Czechy - Polska

"Prewitt76" <prewitt@tlen.pl> wrote in message news:9ae4cffe-ff54-4e4f-b8a8-efda1ef52edag31g2000yqc.googlegroups.com...
On 11 Paź, 16:32, "Viking" wrote:

[...]

prosiles o nazwiska a jak je dostales to piszesz ze nie o pilkarzach rozmawialismy, zdecyduj sie

Data: 2009-10-11 14:34:37
Autor: Fidelio
Czechy - Polska
Użytkownik "Prewitt76" <prewitt@tlen.pl> napisał w wiadomości news:5916bc48-6d8c-4f70-8cb0-cebd8cf1041bj19g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

No Słowacja ma napastnika w serie A z niezłym dorobkiem strzeleckim :-)
Irlandczycy pewnie ogrywają się w angielskich ligach, które do najsłabszych nie należą.
Słoweńcy korzystają z bałkańskiego dziedzictwa.
My tego nie mamy.

Data: 2009-10-12 16:01:41
Autor: Jan Strybyszewski
Czechy - Polska
Fidelio pisze:

Słoweńcy korzystają z bałkańskiego dziedzictwa.
My tego nie mamy.

Pierdolenie.... my zwyczajnie nie mamy pilkarzy.
A nie mamy pilkarzy bo PZPN bo sio czy tamto.

Naszym kopaczom sam Ferguson gowno pomoze.
Wywalic ich na morde i wstawic w kadre jakies U-18 i tak wiekszy pozytek bedzie

Data: 2009-10-11 10:34:42
Autor: Fidelio
Czechy - Polska
[...]

Własnie to usiłowałem napisać ;-)

Data: 2009-10-11 09:27:01
Autor: yamma
Czechy - Polska
castrol wrote:
yamma pisze:

[...]

Ależ skąd! Nie rób ze mnie adwokata Majewskiego. Ja tylko mówię żebyś się na niego nie wściekał, bo po pierwsze to nie on jest faktycznym trenerem tylko zwykłą marionetką w rękach Engela i Piechniczka a po drugie... przeczytaj post Vikinga. Zresztą, wczoraj na boisku byli piłkarze, którzy na co dzień grają w klubach czyli stało się to co postulowali od miesięcy tzw. fachowcy w stylu Kołtonia, Borka czy Kowalczyka. Aż z przyjemnością obejrzę dzisiejsze Cafe Futbol. :-)
yamma

Data: 2009-10-11 09:44:19
Autor: bodyn
Czechy - Polska
castrol pisze:
RedLite pisze:

[...]

Po tym jak prowadzil Cracovie to raczej nic innego nie mozna sie bylo spodziewac.

Data: 2009-10-11 09:29:28
Autor: Cavallino
Czechy - Polska
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4ad0e874$1news.home.net.pl...
BearBag pisze:
a ja jeszcze raz uslysze od Szpakowskiego ze statystyki mozna
sprawdzic na www.castrol coś tam to chyba pierdykne czyms w
telewizor....

Co tu sprawdzac. Majewski to jest idiota.

Do tego oderwany od rzeczywistości.
Poczytajcie te brednie:

Data: 2009-10-11 09:30:35
Autor: Cavallino
Czechy - Polska
BearBag pisze:
[...]

"- Zespół czeski miał przewagę, ale nie potrafił w pierwszej połowie strzelić bramki. W drugiej nasz blok obronny przysnął i rywale wykorzystali sytuację. Po objęciu prowadzenia zaczęli grać spokojniej i drugi gol wydawał się kwestią czasu. Mieliśmy dwie dobre sytuacje, ale okazało się, że Czesi grają w lepszych klubach i swoje okazje potrafili wykorzystać. Nie musieliśmy jednak przegrać tego meczu - powiedział selekcjoner.

- Od razu podkreślę, że Piotrek Polczak nie zawalił dwóch bramek, choć był dwa razy przy zawodniku, który strzelał. Błąd taktyczny popełniany był wcześniej przez całą linię obronną. Później wyraźnie nie wykonywaliśmy założeń taktycznych - nie mieliśmy zostawiać wolnego miejsca, za wysoko atakowaliśmy - dodał."

http://www.sport.pl/sport/1,65025,7132089,El__MS_2010__Majewski__Nasza_obrona_przysnela.html

Data: 2009-10-11 08:48:03
Autor: Przemek Budzyński
Czechy - Polska
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
 ale okazało się, że Czesi grają w lepszych klubach

to mi się najbardziej podobało:)

Data: 2009-10-11 11:06:33
Autor: maciej
Czechy - Polska
Przemek Budzyński napisał:

 ale okazało się, że Czesi
grają w lepszych klubach

to mi się najbardziej podobało:)

No i wiadomo dlaczego nie powołał na przykład Zewłakowa z Olympiakosu, zbyt dobry klub w zestawieniu z takim Polczakiem reprezentuje ;-)

Data: 2009-10-11 14:19:51
Autor: WOJSAL
Czechy - Polska

Użytkownik Przemek Budzyński napisał:
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
ale okazało się, że Czesi grają w lepszych klubach

to mi się najbardziej podobało:)

To jest akurat logiczne, ale wytlumacze: Czesi graja w lepszych klubach,
znaczy: Czesi sa lepszymi pilkarzami, dlatego chca ich lepsze
kluby. A skoro sa lepszymi pilkarzami, powinni wygrac.
Choc akurat wczoraj jakiejs wyraznej roznicy klas miedzy
Czechami a Polakami nie widzialem.
Tym nie mniej wniosek jest prosty: jak Polacy beda grali w Realach
(grali, a nie grzali lawe), Bracelonach, Milanach itp - wtedy
bedziemy mieli material, przy pomocy dobry trener moze cos
osiagnac. Na dzien dzisiejszy taktyke polskiej reprezentacji
moze ustalic babcia klozetowa albo jakis Mourinho, a nasi i tak nie wygraja, bo nie strzela z 5m do bramki, a przy okazji ktos zle przyjmie
pilke, ktos ja straci, obronca nie zdazy i stracimy gola.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-10-11 12:53:11
Autor: Przemek Budzyński
Czechy - Polska

nie, raczej nie wytłumaczysz, jako mogło się to okazać w ___trakcie meczu____, że Czesi grają w lepszych klubach.

Data: 2009-10-11 16:08:42
Autor: WOJSAL
Czechy - Polska

Użytkownik Przemek Budzyński napisał:
WOJSAL <wojsal1@gazeta.pl> napisał(a): nie, raczej nie wytłumaczysz, jako mogło się to okazać w ___trakcie meczu____, że Czesi grają w lepszych klubach.

Nie ma co sie czepiac slowek. W wypowiedzi na zywo,
po meczu (czyli emocje) zdarza sie palnac niejedno
glupstwo. Podobnie komentatorzy w czasie meczu, na zywo
potrafia niejedno powiedziec. Mozna to zrozumiec.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-10-10 23:10:57
Autor: DysoN
[10.10.2009] Czechy - Polska
Mimo ze Czesi zagrali fatalnie to czy ktos naprawde liczyl na cud? To nawet Tuskowi sie ni udalo.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-10-10 23:54:34
Autor: Piotrek
[10.10.2009] Czechy - Polska
Mimo ze Czesi zagrali fatalnie to czy ktos naprawde liczyl na cud? To nawet Tuskowi sie ni udalo.

Jeśli chodzi ci o cud pt. "pojedziemy do RPA", to oczywiście nikt przy zdrowych zmysłach na niego nie liczył. No, chyba że mówimy o samym wygraniu jakiegoś meczu lub strzeleniu bramki drużynie przeciwnej-niedługo to będzie zakrawać na cud w meczach innych niż z San Marino i Wyspami Owczymi.

P.S. Czy padło mi ostatnio na słuch, czy dzisiaj polscy kibice olali "swoich" patałachów i dopingowali Czechów? Jakoś ze 2 minuty po 1 bramce wyraźnie słyszałem: "jeszcze jeden"-chyba że to było po czesku :)

Data: 2009-10-11 08:29:23
Autor: UGI
[10.10.2009] Czechy - Polska

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

P.S. Czy padło mi ostatnio na słuch, czy dzisiaj polscy kibice olali "swoich"
patałachów i dopingowali Czechów?

Nic takiego nie mialo miejsca.

Data: 2009-10-11 03:16:59
Autor: WOJSAL
[10.10.2009] Czechy - Polska

Użytkownik DysoN napisał:
Mimo ze Czesi zagrali fatalnie to czy ktos naprawde liczyl na cud? To nawet Tuskowi sie ni udalo.

Mecz byl do wygrania, a nie wygralismy go z dwoch powodow:
1. Czesi nie chcieli sobie strzelic gola (ograniczyli sie tu
   tylko do nieprzeszkadzania naszym napastnikom - a to stanowczo
   za malo)
2. sedzia zbyt malo gwizdal dla nas (wystarczyloby gdyby
   nie uznal dwoch bramek Czechom w II polowie - i juz bysmy mieli
   remis).

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-10-11 09:18:02
Autor: Cavallino
[10.10.2009] Czechy - Polska
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:haqt9b$735$1inews.gazeta.pl...
Mimo ze Czesi zagrali fatalnie to czy ktos naprawde liczyl na cud? To nawet Tuskowi sie ni udalo.

Jak się nie udało?
Orientujesz się może gdzie dzisiaj jest Irlandia? ;-)

Data: 2009-10-11 01:56:55
Autor: Shimeck
[10.10.2009] Czechy - Polska
Mówiłem że grosicki to leszcz, potrafi sie spiąć tylko raz w roku na Legie bo go wyjebali za hazardowe balangi, wtedy zagrał na 200% swoich nędznych umiejetnosci i to wystarczyło do tego zeby zagrał w reprezenracji od pierwszej minuty, no i pokazał ze kopaczem jest miernym...

Data: 2009-10-11 03:07:52
Autor: WOJSAL
[10.10.2009] Czechy - Polska
Użytkownik castrol napisał:

No dobra. Tracimy bramke, po jakiejs parodii, po szmacie, po Bog wie czym. Ale co robi Majewski? Ano nic. Nadal czeka.

Pokaz orlow, ktorzy po wejsciu na boisko, potrafiliby zmienic
przebieg meczu.
Kryzys polskiej reprezentacji nie polega na tym, ze
mamy zlych selekcjonerow (choc i oni popelnial bledy),
ale glownie lezy w tym, ze nasi kopacze niewiele potrafia.
Sa gwiazdami w polskiej lidze, ale w srednich klubach
zachodnich to juz grzeja lawe. I zaden selekcjoner
tu nic nie zrobi. I nie ma sie tu podniecac, czy trenerem
bedzie Stefan czy nie-Stefan. To jest bez znaczenia.
Problem lezy u nas w tym, ze nasze "gwiazdy" sa
bradzo wysoko oplacane za marna gre, ze nie maja
konkurencji w klubach - co sprowadza sie do tego,
ze czy sie stoi czy sie lezy qpa kasy sie nalezy.
I to trzeba by zmienic - by sponsorzy nieco
rozasadniej wydawali pieniadze na naszych kopaczy.
Bo to sponsorzy, przy tak glupim wydawaniu pieniedzy,
tworza "gwiazdy" naszej ligi.

Tak na marginesie zdumiewa mnie taki Brozek,
ktory pcha sie do Anglii nie wiadomo po co,
zamiast cieszyc sie tym, ze tu w Polsce ktos mu
placi niemale pieniadze za dosyc marna gre,
a do tego jest lokalna gwiazda w naszej lidze.
W Anglii mialby problem by usiasc na lawce.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-10-11 07:58:14
Autor: Kwik
[10.10.2009] Czechy - Polska
Czolem,

ogolnie rzecz ujmujac - strasznie nudny byl ten mecz. Mozna bylo spokojnie pojechac tych Czechow, tylko nie bylo kim :-/

Na poczatku zaznacze, ze rozumiem (wiekszosc) powolan Majewskiego, i IMO mial racje z tym, ze pilkarze grajacy u Benhauera by "dla niego nie zagrali". Natomiast nie rozumiem tego, co nie zostalo tu jeszcze wspomniane - dlaczego k... nie zmienil nikogo ze srodka pola? Po co wyminil caly atak, jak glownym problemem tego meczu byl nieistniejacy srodek pola? Dawno nie widzialem, zeby obie druzyny mialy tyle swobody na boisku, i zeby tak malo z tego wynikalo. Przeciez Iwanski byl do zmiany po 1. polowie, gosc nie mial chyba ani jednego kreatywnego podania do przodu - wszystkie jego "niestraty" to byly podania w bok! Nie jestem zwolennikiem Rogera, ale skoro juz jest, to bylby tam sto razy bardziej przydatny.

Kwik

Data: 2009-10-11 09:15:45
Autor: Cavallino
[10.10.2009] Czechy - Polska
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:

PS. A niektorzy narzekali na Benhakera :)

Nie widzę większej różnicy.
Majewski tylko udowodnił że nie nadaje się do niczego.
BTW: Jego autorski pomysł (i w Craxie i reprezie) asystował przy obu bramkach.

Data: 2009-10-11 09:46:51
Autor: bodyn
[10.10.2009] Czechy - Polska
Cavallino pisze:
[...]

J aodnioslem wrazenie ze Polaczak byl powolany bo chcial udowodnic ze jego zawodnik jest dobry.
dziwne to jakies i tyle.
Patrzac na przebieg gry Cracovi po jego wodza to na poczatku jest ok a potem gorzej.
jesli to bylo Ok to sie boje

Data: 2009-10-11 10:32:10
Autor: Fidelio
[10.10.2009] Czechy - Polska
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:has0n1$pv2$1news.onet.pl...
[...]

No dobrze, tylko dlaczego nie strzeliliśmy ani jednej bramki znowu? Też przez Polczaka?
Jestem więcej niż pewien, że nawet Mourinhio niczego by nie zmienił, jak dla mnie Majewski może sobie zostać do EURO2012 to i tak jest bez większego znaczenia.

Data: 2009-10-11 10:45:58
Autor: Cavallino
[10.10.2009] Czechy - Polska
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:has56a$47r$1news.onet.pl...
[...]

Zły dobór napastników i rozgrywającego pod taktykę Czechów?
Albo odwrotnie - Czesi wiedzieli, że będziemy chcieli grac z kontry, więc nie kwapili się do atakowania, a swoje i tak strzelili wykorzystując luki w naszej obronie.
Ale generalnie w tym meczu wcale nie byli od nas lepsi, raczej pojedynek o nic dwóch słabeuszy.

Data: 2009-10-11 11:13:36
Autor: Fidelio
[10.10.2009] Czechy - Polska
[...]

Benhaker wystawił drużynę - przegrał - Majewski wystawił zupełnie inną drużynę - też przegrał.
Mourinio by wystawił jeszcze inną drużynę i też by przegrał. Dopóki nasze kluby nie zaistnieją w Europie to jakiekolwiek oczekiwania wobec kadry będą typowym i bezpodstawnym wishful thinking.

Data: 2009-10-11 11:55:52
Autor: Citizen Cain
[10.10.2009] Czechy - Polska

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:has7k0$a56$1news.onet.pl...

Benhaker wystawił drużynę - przegrał - Majewski wystawił zupełnie inną drużynę - też przegrał.
Mourinio by wystawił jeszcze inną drużynę i też by przegrał.

Wymieniłeś dwóch trenerów kiepskich, ja jednak chciałbym sprawdzić, jak z polską kadrą poradziłby sobie trener dobry. Choć nie ma wątpliwości, że materiał jest kiepściutki.

CC

Data: 2009-10-11 12:06:59
Autor: Fidelio
[10.10.2009] Czechy - Polska
[...]

Ale co trener może jak obecne możliwości polskich piłkarzy określają takie marki jak: Levadia Tallin, FC Brugge, Broendby Kopenhaga. Wszystko w temacie. Jedyne co jest w tym wszystkim najbardziej nienormalne to oczekiwania kibiców, które oparte są naprawde nie wiem na czym?

Data: 2009-10-11 10:12:58
Autor: Przemek Budzyński
[10.10.2009] Czechy - Polska
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Ale co trener może jak obecne możliwości polskich piłkarzy określają takie marki jak: Levadia Tallin, FC Brugge, Broendby Kopenhaga. Wszystko w temacie.

dorzuć jeszcze tylko, jakie kluby okreslały możliwości polskich piłkarzy za kadencji Janasa. --

Data: 2009-10-11 12:29:04
Autor: Fidelio
[10.10.2009] Czechy - Polska
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hasb39$nfo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie pamiętam, ale Ekwador okazał się potem za mocny ;-) Nie ma co patrzeć na przypadkowe sukcesy w postaci awansu na mistrzostwa bo akurat przeciwnicy w eliminacjach przechodzili kryzys, to są incydentalne i pozorne osiągnięcia, nasza kopana leży i kwiczy co widać na co dzień.

Data: 2009-10-11 11:17:31
Autor: Przemek Budzyński
[10.10.2009] Czechy - Polska
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Nie pamiętam,

widzę.
Nie ma co patrzeć na przypadkowe sukcesy w postaci awansu na mistrzostwa bo akurat przeciwnicy
eliminacjach przechodzili kryzys

teraz też przechodzą. Czesi. Owszem, jest co patrzeć. Bo jeśli trzy razy pod rząd wywalcza się awans, a potem nagle dupa, to znaczy, że nie wystarczy powiedzieć "piłka slaba". Bo jeszcze najwyraźniej są jakieś inne czynniki. Jak ch....y trener na przykład.
to są incydentalne i pozorne osiągnięcia,

a teraz nie ma nawet takich. Zatem doszło coś jeszcze. Jak ch...y trener na przykład. --

Data: 2009-10-11 13:37:30
Autor: osLek
[10.10.2009] Czechy - Polska
Bo jeśli trzy razy pod rząd wywalcza się awans,

O czymś nie wiem?

Data: 2009-10-11 13:53:33
Autor: Fidelio
[10.10.2009] Czechy - Polska
[...]

Fajnie, tylko że ten sam trener który wywalcza awans potem dostaje baty. No i nie ma siły, bo o ile fuksem można się przez eliminacje przeczołgać to już na prawdziwych zawodach nie ma przebacz i wychodzi cała piłkarska mizeria. Oczywiście zawsze można powiedzieć, że no jakby tylko przyszedł taki a taki i poprowadził naszych do boju to po prostu klękaj Europo ;-) Ale do tego to trzeba niebywałych pokładów naiwności :-) A to wcale nie trener jest potrzebny, wszyscy wiedzą od dawna co jest potrzebne, tylko niewiele się robi. Te orliki i te stadiony na Euro pewnie więcej dadzą w przyszłości niż stado najlepszych trenerów, chociaż wszystkiego to nie załatwi, ale to już jakiś krok we właściwym kierunku.

Data: 2009-10-11 12:50:12
Autor: Przemek Budzyński
[10.10.2009] Czechy - Polska
[...]

nie, nie można. Bo eliminacje to nie pojedynczy mecz, czy nawet trzy mecze, tylko zwykle około 8-10. --

Data: 2009-10-11 14:52:18
Autor: Fidelio
[10.10.2009] Czechy - Polska
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:haska4$22m$1inews.gazeta.pl...
[...]

To wyjaśnij fenomen, że zawsze ten sam trener który wygrywa eliminacje od razu dostaje baty na zawodach.

Data: 2009-10-11 13:04:25
Autor: Przemek Budzyński
[10.10.2009] Czechy - Polska
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
To wyjaśnij fenomen, że zawsze ten sam trener który wygrywa eliminacje od razu dostaje baty na zawodach.

Przyczyn jest kilka i w przypadku każdego zw/w przeze mnie trenerow inne. W przypadku Engela:

1. spoczęcie na laurach zarówno przez zawodników jak i trenera - czytaj skoncentrowanie się na kontraktach reklamnowych zamiast na treningach

2. zbyt duży udział zawodników w rządzeniu drużyną

3. nienajlepszy dobór personalny kadry jak i zawodników na poswzczegolnew mecze

W przypadku Janasa:

1. zmiana taktyki "za pięc mistrzostwa" = pochopne i błędne przestawienie zespołu z 4-4-2 na 4-5-1; to w zasadzie główna przyczyna, bo w przypadku Janasa porażka sprowadza się do porazki z Ekwadorem, reszta wyników była IMHO zgodna z planem. W przypadku Leo można sobie zsumować punkt 3 engelowski z punktem 1 janasowskim, dołożyć małą pracowitość trenera :) i masz komplecik. A co chcesz udowodnić? Ze na imprezach weryfikują nas silniejsi rywale? Brednia, przecież Austria to nie drużyna silniejsza od Portugalii czy Serbii, a Ekwador ograliśmy wczesniej 3:0 i też nie był to zespół będący o klasę lepszy od Austrii czy Walii z eliminacji janasowskich. --

Data: 2009-10-11 20:33:07
Autor: Fidelio
[10.10.2009] Czechy - Polska
[...]

Austria była gospodarzem co daje +1 do szans wygrania ;-)
A co do Ekwadoru sam sobie odpowiedziałeś, na mistrzostwach gra się inaczej.
My też niedawno rozwaliliśmy Grecję i co z tego?

Przypomnij mi kiedy wygraliśmy jakiś mecz rangi mistrzowskiej z jakąś liczącą się drużyną? Chyba z USA w Korei.

Data: 2009-10-12 18:53:14
Autor: CGC
[10.10.2009] Czechy - Polska
Dnia Sun, 11 Oct 2009 20:33:07 +0200, Fidelio napisał(a):

Przypomnij mi kiedy wygraliśmy jakiś mecz rangi mistrzowskiej z jakąś liczącą się drużyną? Chyba z USA w Korei.

To nie był mecz rangi mistrzowskiej. To był mecz drużyny pewnej awansu z
drużyną już spakowaną -- ergo motywacyjnie równoważny sparingowi. --
CGC

Data: 2009-10-12 21:38:24
Autor: Citizen Cain
[10.10.2009] Czechy - Polska

Użytkownik "CGC" <cez@ry.org>

[...]

Bzdura. USA nie były pewne awansu.

CC

Data: 2009-10-12 22:06:25
Autor: Viking
[10.10.2009] Czechy - Polska

"Citizen Cain" <cc1@go2.pl> wrote in message

Bzdura. USA nie były pewne awansu.

chyba byly
gdyby portugalia ograla kore to korea bylaby na 3cim miejscu mimo porazki usa z polska
hmm chyba ze remis... nie pamietam teraz... remis korei z portugalia i porazka usa z polska dawaly awans portugali i korei stosunkiem bramek bo usa zremisowalo z portugalia a mieliby tyle samo puntkow a portugalia dzieki lomotowi na polsce miala lepszy stosunek bramek...
no ale wtedy usa mogloby przegrac z nami ale chyba nie wiecej niz 2ma bramkami... kurde nie pamietam...

Data: 2009-10-13 21:31:28
Autor: Citizen Cain
[10.10.2009] Czechy - Polska

Uzytkownik "Viking"

chyba byly

Chyba nie. Mialy 4 punkty. Wystarczal remis w meczu Portugalia-Korea. Przy zwyciestwie Portugalii zalezalo od bramek.

CC

Data: 2009-10-12 18:52:00
Autor: CGC
[10.10.2009] Czechy - Polska
Dnia Sun, 11 Oct 2009 13:04:25 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

A co chcesz udowodnić? Ze na imprezach weryfikują nas silniejsi rywale?

Chyba raczej silniejsi psychicznie, lepiej zmotywowani czy skoncentrowani.
Co innego pokonać Portugalię w eliminacjach, gdzie mogą sobie pozwolić na
parę wtop, a co innego w mistrzostwach gdzie margines błędu jest minimalny
i oni doskonale o tym wiedzą. --
CGC

Data: 2009-10-11 16:14:24
Autor: Michal Jankowski
[10.10.2009] Czechy - Polska
"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> writes:

nie, nie można. Bo eliminacje to nie pojedynczy mecz, czy nawet
trzy mecze, tylko zwykle około 8-10.

To wyjaśnij fenomen, że zawsze ten sam trener który wygrywa eliminacje
od razu dostaje baty na zawodach.

Ale przeciez te zawody to sa 3 mecze, z ktorych wygrywalismy jeden, a
wygranie dwoch uznano by za wspanialy sukces. Co w tym dziwnego, ze w
zawodach, do ktorych byly eliminacje, graja lepsze druzyny niz w
eliminacjach? Nie wygrywalismy eliminacji o kilka dlugosci, zeby potem
sie dziwic, ze trafiamy na lepszych...

  MJ

Data: 2009-10-11 16:31:11
Autor: yamma
[10.10.2009] Czechy - Polska
Michal Jankowski wrote:
[...]

Poza tym na imprezie drużyny mocniejsze na papierze są naprawdę mocniejsze, bo się do tego specjalnie przygotowują. Nie da się utrzymać formy przez kilkanaście miesięcy eliminacji, natomiast przez kilka tygodni imprezy jak najbardziej.
yamma

Data: 2009-10-11 14:10:22
Autor: WOJSAL
[10.10.2009] Czechy - Polska

Użytkownik Przemek Budzyński napisał:
  > Owszem, jest co patrzeć. Bo jeśli trzy razy pod rząd wywalcza się awans, a
potem nagle dupa, to znaczy, że nie wystarczy powiedzieć "piłka slaba".

Mozesz wymienic te "trzy razy pod rzad" awanse polskiej reprezentacji,
wraz z nazwiskami termerow?

to są incydentalne i pozorne osiągnięcia,
a teraz nie ma nawet takich. Zatem doszło coś jeszcze. Jak ch...y trener na przykład.

Nie widzisz zwiazku miedzy obnizajacym sie poziomem
polskich klubow i polskiej reprezentacji? Nie widzisz
zwiazku miedzy tym, ze coraz trudniej polskim pilkarzom
przebic sie do skladow przecietnych druzyn europejskich
a poziomem reprezentacji, w ktorej graja polscy lawkowi
stranieri?
Jaki cel moze miec reprezentacja kraju, ktorego kluby
przegrywaja niemal z kazdym?

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-10-11 12:48:51
Autor: Przemek Budzyński
[10.10.2009] Czechy - Polska
WOJSAL <wojsal1@gazeta.pl> napisał(a):
Mozesz wymienic te "trzy razy pod rzad" awanse polskiej reprezentacji,
wraz z nazwiskami termerow?

oj, nie nudźże i za słówka nie lap. Engel, Janas i Beenhakker w ciągu 7 lat trzy razy wywalczali awanse na duże imprezy. Więc da się, pomimo mizerii polskiej ligi. Sukcesów w europejskich pucharach w tym czasie nie było, więc rzecz nie w Levadii Tallin.

Nie widzisz zwiazku miedzy obnizajacym sie poziomem
polskich klubow i polskiej reprezentacji?

nie. Bo nie uważam, że ten poziom jakoś radykalnie się obniżył. Podobnie jak jeszcze parenaście miesięcy temu nie dalem się uwieść hasełkom  i nie klepałem bezmyślnie jak wiele osób na prspn, że ten poziom jakos radykalnie się podniósł.  Sukcesów w europucharach nie było i nie ma. Ligi Mistrzów nie było i nie ma.
[...]

nie, ponieważ za Engela i Janasa wcale jakoś rewelacyjnie pod tym względem nie było. W Lidze Mistrzów graly pojedyncze rodzynki. Tak jak i teraz. A obecnie w polskiej reprezentacji wcale nie grają ławkowi stranieri. Grają Obraniak, Błaszczykowski, Jeleń, Kowalewski, Roger - gracze którzy raczej mieszczą się w wyjściowych jedenastkach swoich klubów. --

Data: 2009-10-11 16:14:14
Autor: WOJSAL
[10.10.2009] Czechy - Polska

[...]

Wiec po pierwsze primo nie "3 razy pod rzad" bo po drodze byly
przegrane eliminacje do ME, czyli bylo: 3 razy weszlismy i 2 razy nie
weszlismy. Wiec nie bylismy potega - ot, trafilismy na slabe grupy.
Teraz tez trafilismy na slaba grupe, ale dzisiaj jestesmy slabsi
(a rywale sa silniejsi) niz 5 lat temu
  - slabsi: i reprezentacja i kluby.
Kiedys Benhakker awansowal do ME a dzis ten sam Benhakker nie
awansowal do MS. Myslisz, ze to Benhakker obnizyl swoj poziom
czy raczej polska pilka spada?

Więc da się, pomimo mizerii polskiej ligi. Sukcesów w europejskich pucharach w tym czasie nie było, więc rzecz nie w Levadii Tallin.

Sukcesow nie bylo, ale poziom naszej pilki sie obniza.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-10-11 14:20:21
Autor: Przemek Budzyński
[10.10.2009] Czechy - Polska
WOJSAL <wojsal1@gazeta.pl> napisał(a):
 Wiec nie bylismy potega - ot, trafilismy na slabe grupy.

i tak trzy razy?

Teraz tez trafilismy na slaba grupe, ale dzisiaj jestesmy slabsi

nie. Jesteśmy porównywalni.

(a rywale sa silniejsi) niz 5 lat temu

nie.

Kiedys Benhakker awansowal do ME a dzis ten sam Benhakker nie
awansowal do MS. Myslisz, ze to Benhakker obnizyl swoj poziom

nie tyle poziom, co zaangażowanie w pracę.
Sukcesow nie bylo, ale poziom naszej pilki sie obniza.

aha. A po czym poznajesz, skoro sukcesów nie było tak wtedy, jak teraz?

Data: 2009-10-11 18:12:43
Autor: Cavallino
[10.10.2009] Czechy - Polska
[...]

Nie, za to o ile dobrze pamiętam, klepałeś bezmyślnie jak wiele osób na prspn, że ten poziom dramatycznie się obniżył.
W kontekście powyższego cytatu nie brzmi to za dobrze.

Data: 2009-10-11 17:23:06
Autor: Przemek Budzyński
[10.10.2009] Czechy - Polska
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Nie, za to o ile dobrze pamiętam, klepałeś bezmyślnie jak wiele osób na prspn, że ten poziom dramatycznie się obniżył.

mówiłem, że relatywnie obniżył się poziom ligi, bo obniżył się poziom Wisly poprzez odejście jej czołowych piłkarzy za granicę. Czyli de facto wyrównał się, tyle, że w dół.  I nie używałem słowa "dramatycznie". --

Data: 2009-10-11 21:58:19
Autor: Cavallino
[10.10.2009] Czechy - Polska
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hat49q$73b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kiedy to było?
Bo jakoś Wiśle dobrze to zrobiło suma sumarum, kto wie czy dzisiaj nie jest lepsza niż ongiś.

Data: 2009-10-12 16:12:47
Autor: Jan Strybyszewski
[10.10.2009] Czechy - Polska
Fidelio pisze:
[...]

A Dudek gra w Realu :)

A tak powaznie.... z gowna garnka nie ulepisz.  Dlatego przez 2 lata
a) trener trzymajacy krotka i za morde
b) w reprezentacji moze grac maks 3 powyzej 25 lat i 3 powyzej 21 lat reszta do lat 21.

Olac gwiazdorow z zagranicy,

Data: 2009-10-12 17:16:01
Autor: Marcin Kasperski
[10.10.2009] Czechy - Polska

a) trener trzymajacy krotka i za morde
b) w reprezentacji moze grac maks 3 powyzej 25 lat i 3 powyzej 21 lat
reszta do lat 21.

- Na czym polega fenomen wiary w młodzież?
- Na tym, że tej młodzieży szczęśliwie nikt nigdzie nie widział.

Wystawić sześciu misiów w wieku do lat 21. Ciekawe których.

PS Reprezentacja Polski do lat 19 właśnie przegrała (w turnieju
eliminacyjnym MME rozgrywanym w Izraelu) z AzerbejdĹźanem.

Data: 2009-10-13 13:16:24
Autor: Jan Strybyszewski
[10.10.2009] Czechy - Polska
Marcin Kasperski pisze:
a) trener trzymajacy krotka i za morde
b) w reprezentacji moze grac maks 3 powyzej 25 lat i 3 powyzej 21 lat
reszta do lat 21.

- Na czym polega fenomen wiary w młodzież?

Na niczym ale jest szansa ze "bedzie im sie chcialo" oraz ze moga rokowac.

Data: 2009-10-13 12:43:11
Autor: ligwan
Czechy - Polska
On 13 Paź, 13:16, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Marcin Kasperski pisze:

> - Na czym polega fenomen wiary w młodzież?

Na niczym ale jest szansa ze "bedzie im sie chcialo" oraz ze moga rokowac..

Dzisiaj z Holandią pokazali "0-4 zgłoś się", i tak dobrze że Szczęsny
obronił kilka strzałów. A Małecki i Grosicki przekonali się jaka
przepaść jest między ligą a kadrą.

Data: 2009-10-14 08:21:47
Autor: Mane
Czechy - Polska
ligwan pisze:

Dzisiaj z Holandią pokazali "0-4 zgłoś się", i tak dobrze że Szczęsny
obronił kilka strzałów. A Małecki i Grosicki przekonali się jaka
przepaść jest między ligą a kadrą.

Poprostu Holendrzy maja takich (a pewnie i lepszych zawodnikow) 20. My 2 :)

Data: 2009-10-11 18:09:43
Autor: Cavallino
[10.10.2009] Czechy - Polska
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Dopóki nasze kluby nie zaistnieją w Europie to jakiekolwiek oczekiwania wobec kadry będą typowym i bezpodstawnym wishful thinking.

Może być też odwrotnie, o ile pamiętam Czesi dobrze zaczęli grać najpierw w reprezie, później wytransferowali się do lepszych klubów.

Data: 2009-10-11 17:25:11
Autor: Przemek Budzyński
[10.10.2009] Czechy - Polska
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Może być też odwrotnie, o ile pamiętam Czesi dobrze zaczęli grać najpierw
reprezie, później wytransferowali się do lepszych klubów.

wcześniej mieli Spartę w LM. Skupiającą podówczas wszystko co najlepsze w czeskiej piłce. --

Data: 2009-10-11 14:32:45
Autor: Viking
[10.10.2009] Czechy - Polska

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:has0n1$pv2$1news.onet.pl...
[...]

przeciez "linia powolan ci sie podobala" i "nie bardzo miales sie do czego przyczepic" 2 tygodnie temu....

Data: 2009-10-11 18:15:45
Autor: Cavallino
[10.10.2009] Czechy - Polska
[...]

I dalej tak twierdzę, wiele bym nie zmieniał na liście powołań.
Nawet w pierwszej jedenastce też nie bardzo.
Ale Ci których bym zmienił niestety zawalili nam wczoraj mecz, plus kiepskie prowadzenie drużyny i reagowanie na sytuację boiskową przez Majewskiego.

P.S.
Dla nieodróżniających sformułowania "linia powołań" od "wszystkie powołania" polecam słownik plus zajęcia z logiki.

Data: 2009-10-11 17:17:59
Autor: Viking
[10.10.2009] Czechy - Polska

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

I dalej tak twierdzę, wiele bym nie zmieniał na liście powołań.
Nawet w pierwszej jedenastce też nie bardzo.

czyli jednak mamy kiepski material ze wyniki sa slabe?

Data: 2009-10-11 21:57:21
Autor: Cavallino
[10.10.2009] Czechy - Polska
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hat0fo$kcu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pierwsza część prawdziwa, druga nie do końca.
Materiał mamy kiepski, ale wyniki jeszcze gorsze.

Data: 2009-10-11 21:20:02
Autor: Viking
[10.10.2009] Czechy - Polska

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Pierwsza część prawdziwa, druga nie do końca.
Materiał mamy kiepski, ale wyniki jeszcze gorsze.

miesiac temu krzyczales ze pilkarze sa tylko trener do dupy
taki gancarczyk czy lewandowski mieli zmienic oblicze kadry i grac na europejskim poziomie wg ciebie...
cos sie jakby zmienilo?

Data: 2009-10-11 23:46:30
Autor: Cavallino
[10.10.2009] Czechy - Polska
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hatelj$p9u$1inews.gazeta.pl...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Pierwsza część prawdziwa, druga nie do końca.
Materiał mamy kiepski, ale wyniki jeszcze gorsze.

miesiac temu krzyczales ze pilkarze sa tylko trener do dupy

I po raz n-ty Ci powtarzam, że zdania nie zmieniłem.

taki gancarczyk czy lewandowski mieli zmienic oblicze kadry i grac na europejskim poziomie wg ciebie...

A masz do nich jakiekolwiek zastrzeżenia za ich mecze w kadrze?
Bo ja nie bardzo, czego już o Krzynówku, Pereiro czy Polczaku lub Iwańskim powiedzieć nie mogę.

cos sie jakby zmienilo?

Osioł na stanowisku trenera.
Powołania mu nawet wyszły, ale już skład na meczu ni huhu.

Data: 2009-10-12 08:02:50
Autor: Viking
[10.10.2009] Czechy - Polska

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

I po raz n-ty Ci powtarzam, że zdania nie zmieniłem.

przyznajes zmi racje ze mamy kiepski material i jednoczesnie probujesz mi wmowic ze takowym mozemy zwojowac swiat...

A masz do nich jakiekolwiek zastrzeżenia za ich mecze w kadrze?

oczywiscie, sa kiepscy tak samo jak poprzednicy

Osioł na stanowisku trenera.
Powołania mu nawet wyszły, ale już skład na meczu ni huhu.

czemu ty jeszcze lecha nie trenujesz z taka wiedza i doswiadczeniem?
LM pewna pod twoim panowaniem...

Data: 2009-10-12 10:51:18
Autor: Cavallino
[10.10.2009] Czechy - Polska
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:haukaq$lh9$1inews.gazeta.pl...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

I po raz n-ty Ci powtarzam, że zdania nie zmieniłem.

przyznajes zmi racje ze mamy kiepski material

Nigdy nie twierdziłem nic innego.
Dobry materiał to mają Hiszpanie, Brazylijczycy, Argentyńczycy - i często to wykorzystują, ale również np. Angole - a z kolei oni wykorzystują to bardzo rzadko, żeby nie powiedzieć wcale ostatnio.

i jednoczesnie probujesz mi wmowic ze takowym mozemy zwojowac swiat...

Kłamiesz.
Po co Ci to?

A masz do nich jakiekolwiek zastrzeżenia za ich mecze w kadrze?

oczywiscie, sa kiepscy tak samo jak poprzednicy

Ja widzę zasadniczą różnicę między grą Gancarczyka w obronie a np. Krzynówka.
Jeśli Ty jej nie widzisz, to może daruj sobie ocenianie, bo widać ten Twój telewizor ciągle za słaby.

Osioł na stanowisku trenera.
Powołania mu nawet wyszły, ale już skład na meczu ni huhu.

czemu ty jeszcze lecha nie trenujesz z taka wiedza i doswiadczeniem?

Bo mam inny, lepszy zawód, dużo mniej stresujący?

Data: 2009-10-12 16:16:54
Autor: Jan Strybyszewski
[10.10.2009] Czechy - Polska
Cavallino pisze:
[...]

Tak jak ze Smuda ze byl najgorszym trenerem Lecha i zajal tylko 3 miejsce ?

Data: 2009-10-11 13:12:59
Autor: woohoo
[10.10.2009] Czechy - Polska
castrol:
PS. A niektorzy narzekali na Benhakera :) To sie cieszy Majewskim - schodzimy coraz nizej, na samo dno - i nie wazne z kim w roli selekcjoinera.

Bo to nie wina konkretnego selekcjonera, tylko pierdolonego PZPN!

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

[10.10.2009] Czechy - Polska