Czechy o Polsce: KRYZYS CYWILIZACYJNY

Data: 2017-06-27 10:19:05
Autor: prezydent San Escobar
Czechy o Polsce: KRYZYS CYWILIZACYJNY
- To kryzys naszej cywilizacji i brak umiejętności bronienia się przed realnymi
zagrożeniami państwa prawa i demokracji - komentuje prezes czeskiego TK Pavel
Rychetský. - To jest alarmujące i wstrząsające. Wskazuje na kryzys naszej cywilizacji i
brak umiejętności bronienia się przed realnymi zagrożeniami państwa prawa i
demokracji.
- Sytuacja w Polsce jest o wiele gorsza, niż wiemy o tym z mediów. Wydaje się
bowiem, że nie tylko politycy, ale i dziennikarze nie mają odwagi opisać ją
wystarczająco dokładnie.

- Profesor Lech Morawski. Zakładałem, że albo będzie całkiem neutralny, albo
będzie starał się nas przekonać, że sytuacja w Polsce nie jest wcale aż tak
alarmująca, właściwie wszystko jest w porządku i nie tylko zachowywane są
zasady demokracji, ale i państwa prawa. Było dokładnie na odwrót.
Najpierw scharakteryzował sytuację w Polsce słowami, że w Polsce jest wojna.
Już to mną wstrząsnęło. Potem wyjaśnił, że to wojna między patriotami po jednej
stronie, a zdrajcami i kolaborantami z drugiej. Właściwie było to nienawistne
wystąpienie.

Usłyszałem od niego także, że Trybunałowi Konstytucyjnemu nie wolno
przedstawiać interpretacji konstytucji. Że konstytucja nie należy do Trybunału,
lecz do całego narodu. To mi przypomniało czasy Józefa Stalina.

Krótko mówiąc: jest ewidentne, że kiedy w państwach nazywanych liberalnymi
demokracjami zaczynają się pojawiać rysy autorytaryzmu, wówczas autokraci w
pierwszym rzędzie starają się ograniczyć w jakiś sposób tę trzecią władzę w
państwie, która ma bronić praw i swobód obywateli.

Brawo towarzysze szmaciaki z Pisuaru, macie wyjątkowy dar kompromitowania
siebie i Polski :DDDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-27 11:31:43
Autor: \"Ciemny lud to kupi!\" \(c\) Jacek Kurski

--

Cos mi się wydaje, że skończy się tym, że PiS wywieziemy na taczkach za granicę białoruską!

CL

Data: 2017-06-27 06:38:28
Autor: Bytomir Kwasigroch
Czechy o Polsce: KRYZYS CYWILIZACYJNY
użytkownik "Ciemny lud to kupi!"
Wydaje się
bowiem, że nie tylko politycy, ale i dziennikarze nie mają odwagi opisać ją
wystarczająco dokładnie.

Tzn. co? Pisiorstwo cenzuruje tefaueny, GWno i niusłika?

A łyżka na to - niemożliwe.

Data: 2017-06-27 20:05:34
Autor: prezydent San Escobar
Bytomir Kwasigroch <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> wystarczająco dokładnie.

Tzn. co? Pisiorstwo cenzuruje tefaueny, GWno i niusłika?

Ale za bardzo noweym szmaciakom nie ma się co narażać. O tyle o ile wymaga
przyzwoitość.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-27 12:24:32
Autor: BlekTor
Czechy o Polsce: KRYZYS CYWILIZACYJNY. Dyktatura.

==================

Cos mi się wydaje, że skończy się tym, że PiS wywieziemy na taczkach za
granicę białoruską!

CL

Nie. Skończy sie tym że PiS zainstaluje dyktaturę w Polsce.
Konstytucyjnego trójpodziału władzy już nie ma. PiS to zlikwidował.
Teraz jest walka o samorzady i sądy nizszego szczebla
i PiS ta walkę wygra. Nowa ustawa o Krajowej Radzie Sądownictwa
prawie gotowa. Nowa ustawa o samorządowych izbach obrachunkowych
uchwalona.
ZOMO - partyjne wojsko PiS już działa. Nie podlega dowódcy sił
zbrojnych tylko podlega bezpośrednio Macierewiczowi.
Hitler tez miał takie wojsko - SA brunatne koszule.

PiS ustanawia dyktaturę w ten sam sposób jak zrobił to Hitler.
Jedyna nadzieja w Unii Europejskiej.

Czechy o Polsce: KRYZYS CYWILIZACYJNY