Czeczeniec - kabel ..

Data: 2013-02-14 06:19:13
Autor: Michał
Czeczeniec - kabel ..

"Musieliśmy się ewakuować. Proponowałem, żeby wziąć zakładników. Ilu jest Inguszów w Ordżonikidze? - spytałem. Odpowiedzieli, że 15 tysięcy. Oni już są zakładnikami - mówię. - Jeśli nie będziecie mieli ludzi do wymiany, oni wszyscy zginą. Ingusze chcieli być dobrzy i zakładników nie wzięli, a kiedy już odeszli, było za późno. Osetyjczycy i rosyjscy żołnierze nie to, że tych ludzi wyrżnęli. Oni maleńkie dzieci rzucali świniom na pożarcie. Mężczyzn gwałcili na oczach żon i kobiety na oczach mężów". M.K. "Imperium na kolanach", "Rzeź w Inguszetii".

   W zwiÄ…zku z rzetelnym dziennikarstwem ..

Czeczeniec - kabel ..