Czego boi się Bronisław K.?

Data: 2010-04-29 12:00:26
Autor: mkarwan
Czego boi się Bronisław K.?
Data: 2010-04-29 13:16:03
Autor: Farfocel
Czego boi się Bronisław K.?
Data: 2010-04-29 13:18:17
Autor: raff
Czego boi się Bronisław K.?
Farfocel pisze:
To znowu my.Czy ten wpis jest spamem czy nie?

Sluchaj, przyglupie. Naucz sie poprawnie pisac na grupach dyskusyjnych.

Czaisz ? Czy od wyborcy PO za duzo wymagam ?

R.

Data: 2010-04-29 14:09:14
Autor: Farfocel
Czego boi się Bronisław K.?
O co tobie chodzi?Co zrobiłem nie tak,że nazywasz mnie przygłupem smutasie?Dawno nie oberwałeś chyba po ryju!Może i nie umiem pisać na grupach dyskusyjnych ale to nie znaczy,że byle gnojek bedzie mnie tu wyzywać od przygłupów.Ty śmierdzący skunksie!Podaj mi kiedy i gdzie,a obije ci fizis,że rodzony dziadek cię nie pozna.A to skurwiel jeden!Czyżbyś łachu był wyborcą PO?Z takimi jak ty to sobie poradzimy ty łachmyto.Patrzcie go nauczyciel akademicki się znalazł.Czekaj no ty.Dowiem się z kąd jesteś i przyjade do ciebie z Boro i Dżejem.Zarezerwuj już sobie wózek.Ty cholerny łachu!Ja ci kurwa dam przygłupie ty mendo społeczna!

Jolka

Data: 2010-04-29 14:19:06
Autor: Tomy M.
Czego boi się Bronisław K.?
NETYKIETA PALANCIE!!!!!!

Tomy M.

Data: 2010-04-29 14:29:45
Autor: Lorn
Czego boi się Bronisław K.?
Tomy M. pisze:
NETYKIETA PALANCIE!!!!!!

Mógłbyś krzyczeć o netykiecie, gdybyś sam się do niej stosował... Kto wyszedł na palanta? :> Nie ładnie.

Data: 2010-04-29 14:39:47
Autor: raff
Czego boi się Bronisław K.?
Tomy M. pisze:
NETYKIETA PALANCIE!!!!!!

On nie wie co to netykieta.

Musisz mu wytlumaczyc lopatologicznie ;)

R.

Data: 2010-04-29 14:49:06
Autor: Farfocel
Czego boi się Bronisław K.?
Co ty mi tu kurwa podskakujesz palancie?Powiedz mi kiedy i gdzie?! Ja ci kurwa wytłumacze!Co za bydło!Jeden wart drugiego!

Jolka

Data: 2010-04-29 17:25:12
Autor: :heŽsk:
Czego boi się Bronisław K.?
On Thu, 29 Apr 2010 14:49:06 +0200, "Farfocel" <farfocel@02.pl> wrote:

Co ty mi tu kurwa podskakujesz palancie?Powiedz mi kiedy i gdzie?! Ja ci kurwa wytłumacze!Co za bydło!Jeden wart drugiego!

Jolka

 olej ich sikiem prostym.  to grupowi zakompleksieni pieniacze.  potrafia jedynie bluzgac.

--

 HeSk

Data: 2010-04-29 14:47:38
Autor: Farfocel
Czego boi się Bronisław K.?
A ty co przygłup jesteś?Jakiś kolejny przychlast?Co chamy na tej grupie!

Jolka

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bd9793c$0$17105$65785112news.neostrada.pl...
NETYKIETA PALANCIE!!!!!!

Tomy M.

Data: 2010-04-29 17:25:12
Autor: :heŽsk:
Czego boi się Bronisław K.?
On Thu, 29 Apr 2010 14:19:06 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

NETYKIETA PALANCIE!!!!!!

Tomy M.

 nastepny grupowy cymbal !

--

 HeSk

Data: 2010-04-29 14:37:00
Autor: raff
Czego boi się Bronisław K.?
Farfocel pisze:
[...]

Fajnie, a teraz spierdalaj.

R.

Data: 2010-04-29 14:49:49
Autor: Farfocel
Czego boi się Bronisław K.?
Sam spierdalaj chamie!Pierdolony chujoliz!

Jolka

Data: 2010-04-29 17:25:12
Autor: :heŽsk:
Czego boi się Bronisław K.?
On Thu, 29 Apr 2010 14:37:00 +0200, raff <patagonia3456@onet.pl>
wrote:

Farfocel pisze:
> O co tobie chodzi?Co zrobiłem nie tak,że nazywasz mnie przygłupem smutasie?Dawno nie oberwałeś chyba po ryju!Może i nie umiem pisać na grupach dyskusyjnych ale to nie znaczy,że byle gnojek bedzie mnie tu wyzywać od przygłupów.Ty śmierdzący skunksie!Podaj mi kiedy i gdzie,a obije ci fizis,że rodzony dziadek cię nie pozna.A to skurwiel jeden!Czyżbyś łachu był wyborcą PO?Z takimi jak ty to sobie poradzimy ty łachmyto.Patrzcie go nauczyciel akademicki się znalazł.Czekaj no ty.Dowiem się z kąd jesteś i przyjade do ciebie z Boro i Dżejem.Zarezerwuj już sobie wózek.Ty cholerny łachu!Ja ci kurwa dam przygłupie ty mendo społeczna!

> [...]

brawo! brawo! twoja szefowa bylaby z ciebie dumna!

--

 HeSk

Data: 2010-04-29 17:25:12
Autor: :heŽsk:
Czego boi się Bronisław K.?
On Thu, 29 Apr 2010 13:18:17 +0200, raff <patagonia3456@onet.pl>
wrote:

Farfocel pisze:
> To znowu my.Czy ten wpis jest spamem czy nie?

Sluchaj, przyglupie. Naucz sie poprawnie pisac na grupach dyskusyjnych.

Czaisz ? Czy od wyborcy PO za duzo wymagam ?

R.

 brawao! brawo! twoja szefowa bylaby z ciebie dumna!

--

 HeSk

Data: 2010-04-29 14:48:31
Autor: leszczur
Czego boi się Bronisław K.?
On 29 Kwi, 14:09, "Farfocel" <farfo...@02.pl> wrote:
O co tobie chodzi?Co zrobiłem nie tak,że nazywasz mnie przygłupem smutasie?
[...]
Jolka

Jolko!

Primo: nie irytuj się.
Secundo: odpowiadamy pod cytatami. raff ma rację mimo, że jak zwykle korzysta z dość mało przekonującej formy dyskusji.
Tertio: groźby nie mają sensu. zwlaszcza gdy są nie do spełnienia
Quattro: Boro i Dżej? ROTFL.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 15:05:40
Autor: Farfocel
Czego boi się Bronisław K.?

Użytkownik <leszczur@onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.0000201a.4bd9801fnewsgate.onet.pl...
[...]

Skąd miałem wiedzieć?A ten pajac zamiast powiedziec co i jak odrazu z mordą!Co to za pajace ten raff i tomy?Nie daruję łajzom.Boro i Dżej to kolesie.Takie ksywki jeszcze z czasów kiedy jaraliśmy zwykłe szlugi.Co oznacza:roftl?

Jolka

Data: 2010-04-29 17:35:50
Autor: mkarwan
Czego boi się Bronisław K.?
Użytkownik "Farfocel" <farfocel@02.pl> napisał w wiadomości news:4bd96a72$0$19168$65785112news.neostrada.pl...
To znowu my.Czy ten wpis jest spamem czy nie?

http://13k.pl/-/sugestia.php

Czego boi się Bronisław K.?