Czego boi się POlszewia?

Data: 2011-07-01 00:30:04
Autor: Antenka
Czego boi się POlszewia?
Po publikacji "białej księgi"  o smoleńskim zamachu, miny POlszewików
zrzedły.
Przykładem może być Tomasz Tomczykiewicz ( pseudonim  "Tomcio Paluch"
- wzrostem nie grzeszy :-o) , czołowy Polszewik. Udzielając wywiadu w
rzeczonej sprawie w kuluarach sejmu, wił się jak piskorz, a jego
fałszywe spojrzenie i śmiertelne przerażenie na facjacie bystremu
obserwatorowi powiedziały wszystko.
Koniec z wami POrąbańcy. :DD

Antenka

Data: 2011-07-01 11:56:19
Autor: bolek
Czego boi się POlszewia?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ebcb857a-4cc8-4b0b-b3ba-b03736d0fd57q15g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Jaką minę miał jakiś Tomczykiewicz to nie wiem.
Głupków staram się nie oglądać.
Ale jak obejrzałem Kaczyńskiego z Maciarewiczem
to ręce mi opadły. Daaaaaawno nie widziałem takich idiotów.
A ta biała księga to gwóźdź do trumny PiS-u.
A szkoda, bo teraz nie będzie miał kto patrzeć na ręce tym wszystkim
rychom, zdzichom i innym śmieciom.

bolek

Data: 2011-07-01 12:07:10
Autor: CeSaR
Czego boi się POlszewia?
A szkoda, bo teraz nie będzie miał kto patrzeć na ręce tym wszystkim
rychom, zdzichom i innym śmieciom.

Już bardziej dziennikarze im patrzyli niż Kaczor i jego drużyna.

Czego boi się POlszewia?