Czego jeszcze nie wyłączyłem ?

Data: 2014-03-20 02:47:32
Autor: jack
Czego jeszcze nie wyłączyłem ?
Rozwiązanie jest proste jak już ktoś wcześniej napisał. Zmienić nazwę punktu dostępowego sieci plus na inną niż jest teraz , jest zapewne INTERNET - zmienić np INTERNETBACK lub dowolna inną niż właściwa. Zawsze można to przywrócić - nie wpływa to na mmsy. Dodam kwoli ścisłości iż na WP tego nie sprawdzałem ale na innych system owszem i działa bardzo pewnie.

Co do lokalizacji - znowu nie nie mam pewności jak to jest na WP ale na innych systemach lokalizacja GPS może zadziałać bez żadnej ikonki a nawet przy WYŁĄCZONYM GPS (w ustawieniach) - radzę sprawdziż jak ktoś ma wątpliwości że tak bywa.
pozdrawiam

Czego jeszcze nie wyłączyłem ?