Czego jeszcze szuka w polityce ten awanturnik?

Data: 2014-11-26 04:59:02
Autor: stevep
Czego jeszcze szuka w polityce ten awanturnik?
# Pyskówką zakończył się wywiad Przemysława Wiplera z Konradem Piaseckim  na antenie radia RMF FM.

Polityk Nowej Prawicy gwałtownie zareagował na zarzut, że jego kampania  oparta była na użalaniu się o tym, jak się zostało pobitym przez policję.  - Pan jest bezczelny w tym momencie. To w pańskiej radiostacji w momencie,  gdy ja byłem rok temu w szpitalu, tutaj w RMF FM o siódmej rano nadaliście  paszkwil oparty o policyjne kłamstwa. Od tego, co radio RMF rozpoczęło,  gorszy i bardziej kłamliwy był tylko świadek TVN-u. W tej sytuacji, przez  to, co robi pan, pańscy koledzy, bardzo... - oburzył się Przemysław Wipler.

A ja mam wrażenie panie pośle, że pan od roku nie panuje w tej sprawie nad  nerwami. I tak jak pan nie panował nad nerwami na Mazowieckiej... -  zripostował dziennikarz i zarzucił Wiplerowi brak opanowania. #
Ze strony:
http://tnij.org/mmhwtyn

--
stevep
-- -- -

Czego jeszcze szuka w polityce ten awanturnik?