Czego nie ma w statystykach

Data: 2009-09-21 12:08:56
Autor: Budzik
Czego nie ma w statystykach
Osobnik posiadający mail sooobi@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Czyli w 4 na 10 akcji zawodnik dzieki ktoremu wyszla udana akcja
statystycznie zostal pominiety. To tak dla tych ktorzy oceniaja
zawodnikow tylko na podstawie cyferek.

jest jeszcze ta glowna statystyka - ta w ktorej jego zespol zdobył punkty.
czyli jednak gdzies to odnotowano.
Zwlaszcza, ze przeciez sa tez statystyki ktore licza punkty zespolu tylko w czasie obecnosci danego zawodnika na parkiecie.

"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2009-09-21 05:14:35
Autor: sooobi
Czego nie ma w statystykach
On 21 Wrz, 14:08, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Osobnik posiadający mail soo...@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
> zawodnikow tylko na podstawie cyferek.

jest jeszcze ta glowna statystyka - ta w ktorej jego zespol zdobył punkty.

Odnotowono ze punkty zdobyl gracz A a asystye mial gracz B wiec to
dzieki nim te punkty zostaly zdobyte.

Zwlaszcza, ze przeciez sa tez statystyki ktore licza punkty zespolu tylko w
czasie obecnosci danego zawodnika na parkiecie.

A to juz calkowiecie beznadziejna statystyka:)

Data: 2009-09-21 05:25:23
Autor: L'e-szczur
Czego nie ma w statystykach
On 21 Wrz, 14:14, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Zwlaszcza, ze przeciez sa tez statystyki ktore licza punkty zespolu tylko w
> czasie obecnosci danego zawodnika na parkiecie.

A to juz calkowiecie beznadziejna statystyka:)

No cos Ty?! Ona mierzy to co niemierzalne! Mozliwe, ze aura i halo
zawodnika maja wplyw na skutecznosc przeciwnikow! Jak inaczej to
pokazac? :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-21 05:54:50
Autor: sooobi
Czego nie ma w statystykach
On 21 Wrz, 14:25, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> A to juz calkowiecie beznadziejna statystyka:)

No cos Ty?!

Tak Leszku ale Ty juz nam udowdniles na przestrzeni lat ze nie umiesz
korzystac ze statystyk wiec ona i tak Ci sie do nieczego nieprzyda.

Data: 2009-09-21 06:14:11
Autor: L'e-szczur
Czego nie ma w statystykach
On 21 Wrz, 14:54, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> No cos Ty?!

Tak Leszku ale Ty juz nam udowdniles na przestrzeni lat ze nie umiesz
korzystac ze statystyk wiec ona i tak Ci sie do nieczego nieprzyda.

Mniejsza o mnie. Mamy przeciez innych, mlodych, dziarskich
cyferkowcow. Oni poprowadza moje dzieło do końca zwieńczonego
sukcesem!

Data: 2009-09-21 06:26:52
Autor: sooobi
Czego nie ma w statystykach
On 21 Wrz, 15:14, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Mniejsza o mnie. Mamy przeciez innych, mlodych, dziarskich
cyferkowcow. Oni poprowadza moje dzieło do końca zwieńczonego

Masz na mysli tego mlokosa Bastilliona ktorego polecal Lorak i ktory
umiejetnie walczyl z Toba na e-baskecie?
Fakt chlopak potrzebuje paru lat i moze byc grozny:)

Data: 2009-09-21 08:38:56
Autor: L'e-szczur
Czego nie ma w statystykach
On 21 Wrz, 15:26, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

umiejetnie walczyl z Toba na e-baskecie?
Fakt chlopak potrzebuje paru lat i moze byc grozny:)

Naah. W przeciwienstwie do mnie - nie ma w nim za grosz
skromnosci :-)))
Poza tym on migruje w strone ciemnej strony czuciowosci.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-21 15:17:49
Autor: s
Czego nie ma w statystykach
[...]

??
Mlodych cyferkowcow?
Dlaczego liczysz wiLQa w liczbie mnogiej?

Pozdr

Data: 2009-09-21 07:55:02
Autor: L'e-szczur
Czego nie ma w statystykach
On 21 Wrz, 15:17, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Mniejsza o mnie. Mamy przeciez innych, mlodych, dziarskich
> cyferkowcow. Oni poprowadza moje dzieło do końca zwieńczonego
> sukcesem!

??
Mlodych cyferkowcow?
Dlaczego liczysz wiLQa w liczbie mnogiej?

Bo on zawsze na draftach w pewnym momencie zaczyna mi się dwoić w
oczach.
ZTCW Bart ma podobne doświadczenia ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-22 00:18:50
Autor: wiLQ
Czego nie ma w statystykach
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Dlaczego liczysz wiLQa w liczbie mnogiej?

Bo on zawsze na draftach w pewnym momencie zaczyna mi się dwoić w
oczach.
ZTCW Bart ma podobne doświadczenia ;-)

Ze niby zbyt agresywnie siedze cicho w kacie i nie licytuje? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-21 23:04:55
Autor: L'e-szczur
Czego nie ma w statystykach
On 22 Wrz, 00:18, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Bo on zawsze na draftach w pewnym momencie zaczyna mi się dwoić w
> oczach.
> ZTCW Bart ma podobne doświadczenia ;-)

Ze niby zbyt agresywnie siedze cicho w kacie i nie licytuje? ;-)

No wlasnie - jestes wybitnie pasywnie agresywny ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-21 14:53:21
Autor: Budzik
Czego nie ma w statystykach
> [...]

punkty. czyli jednak gdzies to odnotowano.

Odnotowono ze punkty zdobyl gracz A a asystye mial gracz B wiec to

zeby było jasne - ja sie zgadzam, ze wiedza pt: "kto wygrał mecz" jest zdecydowanie mniej ciekawa niz "Czy WP48 zawodnika A jest wieksza od WP48 zawodnika B ze wzgledu na jego przerosniety palec"... ;-P

Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
i kupic wózek dziecięcy. ;-)

Czego nie ma w statystykach