Data: 2014-03-12 15:29:07 | |
Autor: mx | |
Czego nie wiedz± konsultanci -Sync | |
Zapis z czata:
"Paweł Król: Witamy w Wirtualnym Oddziale Paweł Król: Na pocz±tku naszej rozmowy proszę o informację czy rozmawiam z Panem czy Pani±? Ja: Mężczyzna Paweł Król: Miło mi, w czym mogę Panu pomóc? Ja: To wstyd dla banku. Maile powiadamiaj±ce o zmianie salda podpisujecie przeterminowanym certyfikatem Paweł Król: Nie rozumiem. Paweł Król: Uprzejmie proszę o informację, czy z mojej strony mogę jeszcze w czym¶ pomóc? Ja: Ja za to rozumiem, że pan nie rozumie. Teraz mam napisać ksi±żkę o certyfikatach cyfrowych? Przekaże pan sprawę do informatyka, ja nie mam zamiaru szkolić pana od zera Paweł Król: Oczywi¶cie, przekaże tak± sugestię. Nie otrzymuje potwierdzeń na maila i nie sprawdzałem tego. Ja: Zatkało pana, czy może jednak co¶ pan zadziała? Ja: Pytam konsultanta, nie klienta. Wisi mi co pan otrzymuje. Ja piszę, że bank wysyła maile, które program pocztowy traktuje jako SPAM Paweł Król: Tak, jak Panu napisałem, przekażę odpowiedni± sugestię. Ja: OK. Do widzenia" |
|
Data: 2014-03-12 13:14:04 | |
Autor: Kris | |
Czego nie wiedz± konsultanci -Sync | |
W dniu ¶roda, 12 marca 2014 15:29:07 UTC+1 użytkownik mx napisał:
Ja: OK. Do widzenia" Chamstwo z Twojej strony. |
|
Data: 2014-03-12 16:20:21 | |
Autor: Krystek | |
Czego nie wiedzÄ… konsultanci -Sync | |
W dniu 2014-03-12 15:29, mx pisze:
Zapis z czata: A cóż Tobie ten biedny pracownik zawinił? K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|
Data: 2014-04-05 18:49:23 | |
Autor: TrzyLinie | |
Czego nie wiedzÄ… konsultanci -Sync | |
W dniu 2014-03-12 16:20, Krystek napisał(a):
A cóż Tobie ten biedny pracownik zawinił? Pracownik zawinił tyle, że nie podziękował za sugestię przekazania dalej problemu, który został zgłoszony przez klienta. -- TrzyLinie |
|
Data: 2014-04-05 14:28:26 | |
Autor: Kris | |
Czego nie wiedz± konsultanci -Sync | |
W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 18:49:23 UTC+2 użytkownik TrzyLinie napisał:
Pracownik zawinił tyle, że nie podziękował za sugestię przekazaniaProblem problemem ale zgłoszony przez jakiego¶ idiotę w chamski sposób więc o czym tu dyskutować. |
|
Data: 2014-03-12 20:40:19 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Czego nie wiedz± konsultanci -Sync | |
Dnia Wed, 12 Mar 2014 15:29:07 +0100, mx napisał(a):
Ja: Zatkało pana, czy może jednak co¶ pan zadziała? To która¶ z kolei próba wyja¶nienia im tego? Je¶li nie, to trochę chamstwem zalatuje. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2014-03-12 21:30:47 | |
Autor: xbartx | |
Czego nie wiedz± konsultanci -Sync | |
W dniu 12.03.2014 15:29, mx pisze:
Zapis z czata:(...) Chwalisz się czy żalisz? Jednak cokolwiek by nie wybrać to generalnie poziom kultury bliski zeru, więc jeżeli chciałe¶ zabłysn±ć... to w pewnym sensie zabłysn±łe¶ - prostackim chamstwem. Można mieć tylko nadzieję, że to jednak zmy¶lona gadka. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2014-03-12 23:23:40 | |
Autor: animka | |
Czego nie wiedzÄ… konsultanci -Sync | |
W dniu 2014-03-12 15:29, mx pisze:
Ja piszę, że Wstaw człowieku adres e-mail Banku do swojej książki adresowej w programie pocztowym i już spamu nie będziesz otrzymywał. Wiadomości będa w odebranych. Chyba, że ten Bank sam zafiltrowałeś i jesteś sam sobie winien. -- animka |
|
Data: 2014-03-19 13:25:18 | |
Autor: Marek Chmielewski | |
Czego nie wiedzÄ… konsultanci -Sync | |
W dniu 2014-03-12 23:23, animka pisze:
W dniu 2014-03-12 15:29, mx pisze: Do du.. z takim rozwiązaniem - dzięki temu wszystkie próby podszycia się pod bank staną się trywialne. Jedyne czemu winien jest mx to prostactwu i chamstwu. |
|
Data: 2014-03-23 01:15:25 | |
Autor: Benny | |
Czego nie wiedz± konsultanci -Sync | |
użytkownik mx rzadko występuje na scenie, to musi potrolować na czacie w alior sync. Zapewne czuje się już spełniony
|
|
Data: 2014-03-31 19:49:41 | |
Autor: mx | |
Czego nie wiedz± konsultanci -Sync | |
On 23.03.2014 09:15, Benny wrote:
użytkownik mx rzadko występuje na scenie, to musi potrolować na czacie w alior sync. Zapewne czuje się już spełniony Potwierdza się, ze na tej grupie przewagę ma potulne stado bar.., o przepraszam owiec. Dzwonie z prosta sprawa, w interesie banku, a konsultant zamiast powiedzieć "dziękuje, przekażę" pokazuje swoja indolencje i wstawia gadki, czego on nie dostaje. Każdego by z równowagi wyprowadził. Sami zapewne na kolanach bankowe progi przekraczacie? Inna spełniona reguła, to że pierwsza odpowiedz decyduje o tonie kolejnych. Tak czy inaczej od 18 marca Sync ma na nowy certyfikat. |
|
Data: 2014-04-05 14:39:58 | |
Autor: Kris | |
Czego nie wiedz± konsultanci -Sync | |
W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 19:49:41 UTC+2 użytkownik mx napisał:
Potwierdza się, ze na tej grupie przewagę ma potulne stado bar.., o Na przewodnika stada baranów idealnie się nadajesz. Tak uważam po przeczytaniu Twojego postu. Dzwonie z prosta sprawa, w interesie banku, a konsultant zamiast powiedzieć "dziękuje, przekażę" pokazuje swoja indolencje i wstawia gadki, czego on nie dostaje. Każdego by z równowagi wyprowadził.Przecież ze dwa razy Tobie odpowiedział ze przekaże dalej. Czegoi jeszcze chcesz?> Sami zapewne na kolanach bankowe progi przekraczacie?Twardziel z Ciebie- konsultanta po chamsku potraktowałe¶. Inna spełniona reguła, to że pierwsza odpowiedz decyduje o tonie kolejnych.Znaczy niesłusznie Ciebie ocenili¶myy? Tak czy inaczej od 18 marca Sync ma na nowy certyfikat.Widocznie mimo że konsultant z chamskim typem rozmawiał porzekazał problem dalej. |
|