Czego nie wiedz± konsultanci -Sync

Data: 2014-03-12 15:29:07
Autor: mx
Czego nie wiedz± konsultanci -Sync
Zapis z czata:

"Paweł Król: Witamy w Wirtualnym Oddziale
Paweł Król: Na pocz±tku naszej rozmowy proszę o informację czy rozmawiam z Panem czy Pani±?
Ja: Mężczyzna
Paweł Król: Miło mi, w czym mogę Panu pomóc?
Ja: To wstyd dla banku. Maile powiadamiaj±ce o zmianie salda podpisujecie przeterminowanym certyfikatem
Paweł Król: Nie rozumiem.
Paweł Król: Uprzejmie proszę o informację, czy z mojej strony mogę jeszcze w czym¶ pomóc?
Ja: Ja za to rozumiem, że pan nie rozumie. Teraz mam napisać ksi±żkę o certyfikatach cyfrowych? Przekaże pan sprawę do informatyka, ja nie mam zamiaru szkolić pana od zera
Paweł Król: Oczywi¶cie, przekaże tak± sugestię. Nie otrzymuje potwierdzeń na maila i nie sprawdzałem tego.
Ja: Zatkało pana, czy może jednak co¶ pan zadziała?
Ja: Pytam konsultanta, nie klienta. Wisi mi co pan otrzymuje. Ja piszę, że bank wysyła maile, które program pocztowy traktuje jako SPAM
Paweł Król: Tak, jak Panu napisałem, przekażę odpowiedni± sugestię.
Ja: OK. Do widzenia"

Data: 2014-03-12 13:14:04
Autor: Kris
Czego nie wiedz± konsultanci -Sync
W dniu ¶roda, 12 marca 2014 15:29:07 UTC+1 użytkownik mx napisał:

Ja: OK. Do widzenia"

Chamstwo z Twojej strony.

Data: 2014-03-12 16:20:21
Autor: Krystek
Czego nie wiedzÄ… konsultanci -Sync
W dniu 2014-03-12 15:29, mx pisze:
Zapis z czata:

"Paweł Król: Witamy w Wirtualnym Oddziale
Paweł Król: Na początku naszej rozmowy proszę o informację czy rozmawiam
z Panem czy PaniÄ…?
Ja: Mężczyzna
Paweł Król: Miło mi, w czym mogę Panu pomóc?
Ja: To wstyd dla banku. Maile powiadamiajÄ…ce o zmianie salda
podpisujecie przeterminowanym certyfikatem
Paweł Król: Nie rozumiem.
Paweł Król: Uprzejmie proszę o informację, czy z mojej strony mogę
jeszcze w czymĹ› pomĂłc?
Ja: Ja za to rozumiem, że pan nie rozumie. Teraz mam napisać książkę o
certyfikatach cyfrowych? PrzekaĹĽe pan sprawÄ™ do informatyka, ja nie mam
zamiaru szkolić pana od zera
Paweł Król: Oczywiście, przekaże taką sugestię. Nie otrzymuje
potwierdzeń na maila i nie sprawdzałem tego.
Ja: Zatkało pana, czy może jednak coś pan zadziała?
Ja: Pytam konsultanta, nie klienta. Wisi mi co pan otrzymuje. Ja piszÄ™,
że bank wysyła maile, które program pocztowy traktuje jako SPAM
Paweł Król: Tak, jak Panu napisałem, przekażę odpowiednią sugestię.
Ja: OK. Do widzenia"

A cóż Tobie ten biedny pracownik zawinił?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-04-05 18:49:23
Autor: TrzyLinie
W dniu 2014-03-12 16:20, Krystek napisał(a):
A cóż Tobie ten biedny pracownik zawinił?

Pracownik zawinił tyle, że nie podziękował za sugestię przekazania
dalej problemu, który został zgłoszony przez klienta.
--
TrzyLinie

Data: 2014-04-05 14:28:26
Autor: Kris
W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 18:49:23 UTC+2 użytkownik TrzyLinie napisał:

Pracownik zawinił tyle, że nie podziękował za sugestię przekazania

dalej problemu, który został zgłoszony przez klienta.
Problem problemem ale zgłoszony przez jakiego¶ idiotę w chamski sposób więc o czym tu dyskutować.

Data: 2014-03-12 20:40:19
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 12 Mar 2014 15:29:07 +0100, mx napisał(a):

[...]

To która¶ z kolei próba wyja¶nienia im tego? Je¶li nie, to trochę chamstwem
zalatuje.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-03-12 21:30:47
Autor: xbartx
Czego nie wiedz± konsultanci -Sync
W dniu 12.03.2014 15:29, mx pisze:
Zapis z czata:
  (...)

Chwalisz się czy żalisz? Jednak cokolwiek by nie wybrać to generalnie poziom kultury bliski zeru, więc jeżeli chciałe¶ zabłysn±ć... to w pewnym sensie zabłysn±łe¶ - prostackim chamstwem. Można mieć tylko nadzieję, że to jednak zmy¶lona gadka.

Xenocide

Data: 2014-03-12 23:23:40
Autor: animka
Czego nie wiedzÄ… konsultanci -Sync
W dniu 2014-03-12 15:29, mx pisze:
Ja piszÄ™, ĹĽe
bank wysyła maile, które program pocztowy traktuje jako SPAM
Paweł Król: Tak, jak Panu napisałem, przekażę odpowiednią sugestię.

Wstaw człowieku adres e-mail Banku do swojej książki adresowej w programie pocztowym i już spamu nie będziesz otrzymywał. Wiadomości będa w odebranych.
Chyba, że ten Bank sam zafiltrowałeś i jesteś sam sobie winien.

--
animka

Data: 2014-03-19 13:25:18
Autor: Marek Chmielewski
W dniu 2014-03-12 23:23, animka pisze:
[...]

Do du.. z takim rozwiązaniem - dzięki temu wszystkie próby podszycia się pod bank staną się trywialne.

Jedyne czemu winien jest mx to prostactwu i chamstwu.

Data: 2014-03-23 01:15:25
Autor: Benny
Czego nie wiedz± konsultanci -Sync
użytkownik mx rzadko występuje na scenie, to musi potrolować na czacie w alior sync. Zapewne czuje się już spełniony

Data: 2014-03-31 19:49:41
Autor: mx
On 23.03.2014 09:15, Benny wrote:
użytkownik mx rzadko występuje na scenie, to musi potrolować na czacie w alior sync. Zapewne czuje się już spełniony

Potwierdza się, ze na tej grupie przewagę ma potulne stado bar.., o przepraszam owiec.
Dzwonie z prosta sprawa, w interesie banku, a konsultant zamiast powiedzieć "dziękuje, przekażę" pokazuje swoja indolencje i wstawia gadki, czego on nie dostaje. Każdego by z równowagi wyprowadził.

Sami zapewne na kolanach bankowe progi przekraczacie?

Inna spełniona reguła, to że pierwsza odpowiedz decyduje o tonie kolejnych.

Tak czy inaczej od 18 marca Sync ma na nowy certyfikat.

Data: 2014-04-05 14:39:58
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 19:49:41 UTC+2 użytkownik mx napisał:

Potwierdza się, ze na tej grupie przewagę ma potulne stado bar.., o

Na przewodnika stada baranów idealnie się nadajesz. Tak uważam po przeczytaniu Twojego postu.

Dzwonie z prosta sprawa, w interesie banku, a konsultant zamiast powiedzieć "dziękuje, przekażę" pokazuje swoja indolencje i wstawia gadki, czego on nie dostaje. Każdego by z równowagi wyprowadził.
Przecież ze dwa razy Tobie odpowiedział ze przekaże dalej. Czegoi jeszcze chcesz?>
Sami zapewne na kolanach bankowe progi przekraczacie?
Twardziel z Ciebie- konsultanta po chamsku potraktowałe¶.

Inna spełniona reguła, to że pierwsza odpowiedz decyduje o tonie kolejnych.
Znaczy niesłusznie Ciebie ocenili¶myy?
Tak czy inaczej od 18 marca Sync ma na nowy certyfikat.
Widocznie mimo że konsultant z chamskim typem rozmawiał porzekazał problem dalej.

Czego nie wiedz± konsultanci -Sync