Czego oczekujemy od konta osobistego?

Data: 2011-08-08 07:53:43
Autor: Kamil Jońca
Czego oczekujemy od konta osobistego?
Maruda <maruda@null.com> writes:

Temat już kiedyś był, ale warto wrócić, bo bankowi marketingowcy
jakoby tylko umieli pisać i gadać, a z czytaniem to już gorzej.
Napiszę tutaj moje własne widzimisię. Dopiszcie proszę Wasze uwagi, z
pominięciem może "i żeby jeszcze gotować umiała".
No i wpisujcie miasta, kture som za.  :)

1. Logowanie:
Login ma być "do wybrania sobie", tekstowy, a nie narzucony 8 (i
więcej!) -cyfrowy.
Hasło do logowania ma być GÓRA(!) 8-znakowe, z wymaganiem co najwyżej
1 znaku nieliterowego.
A jak wolę dłuższe hasła to co?

4. Kolejność realizacji dyspozycji.
[...]

Chwilę później, ale nadal na długo przed 1. eliksirem mają iść (być
zadysponowane) operacje wychodzące poczynając od poleceń przelewu (, a
potem zlecenia stałe i pz), w kolejności od najwyższych kwot. Jeśli

Polecam sprawdzić jak działa PZ (nawet w archiwum tej grupy) i dlaczego
w związku z tym to zdanie (kontekście PZ) jest bez sensu.

5. Autoryzacja

Polecam sprawdzić czym się różni słowo "autoryzacja" od
"uwierzytelnianie". Ja wiem, że bankieterzy wszędzie piszą autoryzacja.

[...]

Ma być możliwe zdalne korzystanie z czytnika linii papilarnych, jeśli
komputer takowy posiada.

Jak? W sensie "czy można bezpiecznie przesłać odczyt z takiego czytnika
na inny komputer?
To już raczej bym widział _nieutrudnianie_ używania różnej maści
magazynów haseł.
  KJ

Czego oczekujemy od konta osobistego?