Czego oczekujemy od konta osobistego?

Data: 2011-08-08 22:57:58
Autor: Grzexs
Czego oczekujemy od konta osobistego?
-- -- -- -- Maruda / 2011-08-08 07:29 -- -- -- --
Temat już kiedyś był, ale warto wrócić, bo bankowi marketingowcy jakoby
tylko umieli pisać i gadać, a z czytaniem to już gorzej.
Napiszę tutaj moje własne widzimisię. Dopiszcie proszę Wasze uwagi, z
pominięciem może "i żeby jeszcze gotować umiała".
No i wpisujcie miasta, kture som za. :)

1. Logowanie:

Dorzuciłbym opcję "Hasło maskowane TAK/NIE"

3. Przeglądowość.
Ma być wgląd w sumę sald wszystkich kont i lokat.
Ma być przegląd wszystkich zaplanowanych operacji (z wszystkich kont) z
rozróżnieniem przelew oczekujący/przelew przyszły/zlec.stałe/polec.zapł

Dorzuciłbym sald i środków dostępnych (jak np. ktoś ma linię kredytową).

Dorzuciłbym też karty kredytowe i żeby opcja automatycznej spłaty była widoczna jako operacja zaplanowana od momentu "zapadnięcia".

5. Autoryzacja
Mają być dostępne TAN-y ("papierowe" hasła 1-razowe).
Token - opcjonalny. Token sprzętowy ma być płatny tylko w razie
zgubienia/zniszczenia.
Ma być możliwe zdalne korzystanie z czytnika linii papilarnych, jeśli
komputer takowy posiada.

Hasła SMS nie są złe…

***

A w ogóle przypomniał mi się taki dowcip:
     – Stary! Wyobraź sobie! Pizza, wszelkie dodatki, napoje, saÅ‚atki i do tego frytki, schabowy a nawet ciasto i wszystko razem za 3,50!
     – Gdzie?!
     – Nigdzie, ale smacznie i tanio…

--
Grzexs