Czego się boj±? - podobno zamachu nie było.

Data: 2015-10-31 12:48:43
Autor: donek999bronek
Czego się boj±? - podobno zamachu nie było.
użytkownik Lord Donald napisał:
 po prostu trzeba wzi±ć za dupę ludzi z pierwszego samolotu, dlaczego aż tak ważne było dla nich wyl±dowanie z narażeniem życia..

Pan w ogóle trochę kojarzysz co tu wklejam? Mam wrażenie że
ciężko z tym u Pana.

http://www.fakt.pl/Remigiusz-Mus-nie-zyje-Smolensk-smierc-swiadka-Samobojstwo-Remigiusza-Musia-,artykuly,184224,1.html

Nr. 25
http://img7.demotywatoryfb.pl//uploads/201210/1351463557_z2ccby_600.jpg

Data: 2015-11-01 04:37:00
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 20:48 <donek999bronek@gmail.com> pisze:

[...]

Po co wklejasz? Mózg u ciebie nie do wklejenia.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-02 09:55:59
Autor: Lord Donald
Czego się boją? - podobno zamachu nie było.
W dniu 31.10.2015 o 20:48, donek999bronek@gmail.com pisze:
użytkownik Lord Donald napisał:
  po prostu
trzeba wziąć za dupę ludzi z pierwszego samolotu, dlaczego aż tak ważne
było dla nich wylądowanie z narażeniem życia..

Pan w ogĂłle trochÄ™ kojarzysz co tu wklejam? Mam wraĹĽenie ĹĽe
[...]

Może ciężko u Pana z tym? On ostrzegał? Może szczególnie zależało mu żeby to zarejestrować bo taki był cel, nie sądzę że zamachu dokonali kompletne oszołomy. Po za tym za to, że ostrzegał to nie popełnił masowego samobójstwa!

Czego się boj±? - podobno zamachu nie było.