Czego sie najpierw uczymy

Data: 2013-10-16 11:02:04
Autor: Budzik
Czego sie najpierw uczymy
Znacie dowcip o kowboju który pokazuje dziecko i odpowiadjaąc na pytanie:
- czy już chodzi?
mówi:
- jeszcze nie chodzi. Dopiero uczy sie na koniu jezdzic...

Eksperci Macierewicza mają tak samo. Najpierw badają katastrofy lotniczne, potem ucza sie obsługiwać skype...

Plusik, panie Grzegorzu, Share screen, ok. ok.... sorry.....

ROTFL, gdyby nie to ze ponoć 30% ludzi ma wątpliwości...

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2013-10-16 17:54:24
Autor: Trybun
Czego sie najpierw uczymy
W dniu 2013-10-16 13:02, Budzik pisze:
[...]

A co to jest to "skype" i jak się ma do sprawy smoleńskiego zamachu?

Data: 2013-10-16 16:37:43
Autor: Budzik
Czego sie najpierw uczymy
Osobnik posiadający mail Ylih@yachu.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A co to jest to "skype" i jak się ma do sprawy smoleńskiego zamachu?

Kto wie, moze ostatnia rozmowa Pana Prezydenta Kaczyńskiego była przez skype?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2013-10-16 18:45:44
Autor: Trybun
Czego sie najpierw uczymy
W dniu 2013-10-16 18:37, Budzik pisze:
[...]

Wolne żarty, no bo skąd w samolocie łącze netowe..

Data: 2013-10-16 18:00:41
Autor: Budzik
Czego sie najpierw uczymy
Osobnik posiadający mail Ylih@yachu.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Wolne żarty,

Nie, co ty, ja tak na powaznie...

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2013-10-16 21:27:29
Autor: Towarzysz Gnój
Czego sie najpierw uczymy

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Wolne żarty, no bo skąd w samolocie łącze netowe..

Nie wiecie towarzyszu Trybun?
W ogonie samolotu rozwijany jest kabel ze światłowodem (buuuu-ha-ha!). Pewnie im
się szpula zacięła i stąd cały ambaras..

Czego sie najpierw uczymy