Czego spodziewać się po człowieku, który sypał SB-ecji własną narzeczoną?

Data: 2012-05-13 19:20:15
Autor: u2
Czego spodziewać się po człowieku, który sypał SB-ecji własną narzeczoną?
... ten gostek dawno powinien byc usuniety z parlamentu :

http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-marzeny-nykiel/28467-czego-spodziewac-sie-po-czlowieku-ktory-sypal-sb-ecji-wlasna-narzeczona-niesiolowski-powinien-zostac-wykluczony

    Z jednej strony otrzymywałam propozycje małżeńskie, z drugiej strony
mnie topił, opowiadając o moim udziale w organizacji

- mówi Elżbieta Królikowska-Avis, była działaczka konspiracyjnej
organizacji niepodległościowej "Ruch", która trafiła na Rakowiecką w
pierwszych dniach aresztowań członków "Ruchu". Wielokrotnie podkreśla,
że działacze dobrze wiedzieli jaką postawę należy przyjąć w razie
ewentualnych przesłuchań. Każdy miał obowiązek iść w zaparte, by nie
ujawnić kolegów.

    Po 10 dniach przesłuchań (...) niespodziewanie pokazano mi (30
czerwca) zeznania Stefana Niesiołowskiego, gdzie w przeddzień (29
czerwca) opowiadał o tym, że byłam nie tylko członkiem ruchu, ale miałam
brać udział w akcji wysadzenia pomnika Lenina, za co groziło mi 13 lat
więzienia. W tym samym czasie pisał do mnie listy z propozycją ślubu w
więziennej kaplicy

- wspomina była narzeczona posła Niesiołowskiego.

Data: 2012-05-13 19:57:09
Autor: Grzegorz Z.
Czego spodziewać się po człowieku, który sypał SB-ecji własną narzeczoną?
Podpalenia "wozu TVN" ? --
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Czego spodziewać się po człowieku, który sypał SB-ecji własną narzeczoną?