Czego tak panicznie boi sie Kaczynski ?

Data: 2011-01-20 19:27:19
Autor: cyc
Czego tak panicznie boi sie Kaczynski ?
W jego oczach poza wyraznie widocznym i nieprzemijajacym szokiem ogladac mozna paniczny strach !.
Przed czym ? . Czy przed ujawnieniem przez zagraniczne sluzby specjalne podlsuchanych rozmow jego z bratem tuz przed katastrofa ? a moze czego innego ? . Moze [ytan dlaczego nie lecial mimo tego , ze mial leciec ? . Moze mial jakas wiedze , ktora nikt tylko on zna ? a moze tylko mu sie wydaje , ze tylko on ? .
Nie wiem .Wiem jednak , ze czegos panicznie sie boi i widza to wszyscy poza jego wielbicielami .
Posadzenia o zamach ? . Nie !! nie sadze aby to bylo mozliwe ale o nieswiadome przyczynienie sie do katastrofy , jak najbardziej !.
Czy wystarczy dowodow na to aby postawic takie oskarzenie ? . Czas pokaze , ludzie pracuja a materialy dowodowe , rozne zreszta , splywaja wraz z uplywajacym czasem .
Juz coraz wiecej wiemy na temat rozmow i panujacych warunkow pracy dla pilotow w kokpicie a jeszcze wiele sie pewnie dowiemy .
Czy Tusk zdarzy wyjasnic i pokazac prawde zanim Kaczynski zmiecie go z politycznej sceny i postawi za zamach przed Trybunalem Stanu ?

cyc

cyc

Data: 2011-01-20 18:41:25
Autor: wasabi
On Thu, 20 Jan 2011 19:27:19 +0100, cyc wrote:

W jego oczach poza wyraznie widocznym i nieprzemijajacym szokiem ogladac
mozna paniczny strach !.

boi sie PRAWDY !
Ona tak go przeraa, ale prawda zawsze wyjdzie na jaw, i jest coraz bliej stad taki dziki atak PiS. Oni nie wiedz jednego, prawdy nie przekrzycz !

Data: 2011-01-20 18:53:15
Autor: obserwator
Czego tak panicznie boi sie Kaczynski ?
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisa(a):
> [...]

Ona tak go przeraa, ale prawda zawsze wyjdzie na jaw, i jest coraz bliej stad taki dziki atak PiS.

Oni nie wiedz jednego, prawdy nie przekrzycz !

sorry, ale znowu propaganda. Pomysl, a nie pisz pod wplywem emocji.

Gdyby Kaczynskim sie bal, to czy domagal by sie ujawnienia prawdy o katastrofie?

A kto boi sie ujawnienia prawdy i klamie oraz mataczy od momentu tej tragedii?
Kaczynski czy Tusk?

Data: 2011-01-20 19:49:05
Autor: wasabi
On Thu, 20 Jan 2011 18:53:15 +0000,  obserwator wrote:

> [...]

katastrofie?

A kto boi sie ujawnienia prawdy i klamie oraz mataczy od momentu tej

widzsz, chcesz by obiektywny a ci nie wychodz, sugerujesz e Tusk co ukrywa ? Co takiego ? Bo chyba nie mylisz e Tusk z Putinem planowali zamach, dobrze tez wiesz jakie byy zgrzyty na linii premier, prezydent.
Dobrze te wiesz e jak by premier wstrzyma (prbowa by) lot prezydenta, byo by larum takie samo jak by kacapy odmwiy wprost ldowania, bo chyba a takim hipokryt nie jeste aby sdzi eby byo inaczej (nie wierz ze jak by kacapy odmwiy to by prezydent powiedzia "o dobrze zrobili" tylko byo by "Rosja celowo odmwia ldowania, aby utrudni jedynemu Polskiemu prezydentowi uczczenia pamici pomordowanych, Putin to ustali z Tuskiem itd..").

Przypuszczam ze Jarosaw wie doskonale co by si dziao w przypadku odmowy startu czy ldowanie w smolesku, brata ju straci i przypuszczam ze prdzej spali Polsk ni zaakceptuje bolesn prawd e to tylko tragiczny przypadek ktrego skutkiem s bdy ludzkie.

Data: 2011-01-20 20:02:11
Autor: boukun
Czego tak panicznie boi sie Kaczynski ?

Uytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:iha0ar$l6s$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Gdyby Kaczynskim sie bal, to czy domagal by sie ujawnienia prawdy o katastrofie?

Zodziej zawsze krzyczy, apa zodzieja...
Jak jeszcze chce prawd usysze, wszystko, poza jego rozmow telefoniczn z bratem zostao ju prawie ujawnione...

Czas aby ujawni swoj rozmow i nie bdzie musia zakrzykiwa prawdy 1000 razy...

boukun

Data: 2011-01-21 10:39:30
Autor: cyc
> [...]

A kto boi sie ujawnienia prawdy i klamie oraz mataczy od momentu tej tragedii?

Znasz powiedzenie " lapac zlodzieja " kiedy krzyczacy sam zlodziejem ? .
To tak dziala !.
Conajmniej dwuch bylych urzednikow kancelarii prezydenta L.K . jest najbardziej aktywna w wymyslaniu idiotyzmow typu , " zamach " . Dlaczego ? . Swiadomie chca sie narazic wladzy aby wtedy kiedy w zwiazku z katastrofa postawi sie im zarzuty , mogli wmoic opinii spolecznej , ze to zemsta za ich nieprzejednany stosunek do sprawy i za proby odnalezienia "prawdziwych sprawcow zamachu " !.
W naszej rodzimej polityce zawsze , ale to zawsze , najbardziej aktywnymi oponentami wladzy sa ci , ktorzy maja nieczyste sumienie . To dotyczy wszystkich , niezaleznie od politycznej opcji !. Im wiekszy aferzysta , tym wrzaskliwszy oponent wladzy !. Utarl sie wsrod politykow zwyczaj usprawiedliwiania przed opinia spoleczna swoich dranstw , zemsta polityczna a do tego aby mozna tak powiedziec ,potrzebne jest odpowiedni narzedzie . Jest nim opozycyjna nadaktywnosc !.
Ja w ppostepowaniu Tuska nie widze zadnego mataczenia . W przeciwienstwie do Kaczynskiego jako premier ie moze pozwolic sobie na byle gadanie bo narazalby na smiesznosc sprawowany urzad , nie siebie , tylko urzaD . aBY ARTYKULOWAC OCENY I OPINIE MUSI MIEC WYRAZNE PRZESLANKIE POPARTE DOWODAMI . tAKICH PRZEZ 9 MIESIECY NIE MIAL . Tusk to nie Macierewicz , ktory juz w godzine po kaytastrofie wiedzial , ze to byl " zamach " i paranoicznie dalej trzyma sie tej tezy wymyslajac coraz to kolejne idiotyzmy .
Wracajac do Kaczynskiego . Boi sie czegos i to panicznie . To widac w kazdym jego wystapieniu .
Czas pokaze czego !.

cyc

Data: 2011-01-20 19:57:50
Autor: A. Filip
Czego tak panicznie boi sie Kaczyński (w oczach cyców)?
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> pisze:
On Thu, 20 Jan 2011 19:27:19 +0100, cyc wrote:

W jego oczach poza wyraznie widocznym i nieprzemijajacym szokiem ogladac
mozna paniczny strach !.

boi sie PRAWDY !
Ona tak go przeraża, ale prawda zawsze wyjdzie na jaw, i jest coraz bliżej stad taki dziki atak PiS. Oni nie wiedzą jednego, prawdy nie przekrzyczą !

Prawda o spierdolonym nadzorze nad resortem przez min. Klicha (PO) ma
przerażać Jarosława Kaczyńskiego (PiS)? :-)

--
Lepiej się ukłonić głowie niż ogonowi.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-01-20 19:51:26
Autor: wasabi
Czego tak panicznie boi sie Kaczyski (w oczach cycw)?
On Thu, 20 Jan 2011 19:57:50 +0100, A. Filip wrote:

[...]

przeraa Jarosawa Kaczyskiego (PiS)? :-)

dopisz do tego p. Szczygo - wycofa szkolenia na symulatorach tutki

Data: 2011-01-20 21:10:33
Autor: A. Filip
[...]

dopisz do tego śp. Szczygło - wycofał szkolenia na symulatorach tutki

No wiec przez ile lat Klich ich nie przywrócił?
Szczygło odpowiada za brak szkoleń na symulatorach TU w swoim okresie
urzędowania no i może kilka miesięcy po nim. Brak zmiany po kilku
miesiącach od objęcia urzędowania jest w praktyce uznaniem słuszności
decyzji Szczygły przez Klicha.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
W całym życiu szanuj prawdę tak, by twoje słowa były bardziej wiarygodnei

Data: 2011-01-20 20:29:32
Autor: wasabi
On Thu, 20 Jan 2011 21:10:33 +0100, A. Filip wrote:

[...]

No wiec przez ile lat Klich ich nie przywrci? Szczygo odpowiada za
brak szkole na symulatorach TU w swoim okresie urzdowania no i moe
kilka miesicy po nim. Brak zmiany po kilku miesicach od objcia
urzdowania jest w praktyce uznaniem susznoci decyzji Szczygy przez
Klicha.

mwisz ? To dlaczego PiS tak ochoczo oskara Klicha o wypadek Casy w styczniu 2008 ?

Data: 2011-01-20 21:19:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:ecvoj1bls0+B1K@kim.huge.strangled.net...
[...]

Klich ma pilnować szkoleń na symulatorach?
A nie zupaki, czy jak ich tam nazywać? Od tego są, za to biorą pieniądze!
Jak nie monitowali o przywrócenie szkoleń, to skąd Klich miał wiedzieć o takiej potrzebie?

Data: 2011-01-20 21:33:07
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

No wiec to że min. Klich (PO) "trzymał na stanowiskach" ludzi którzy nie
monitowali o przywrócenie szkoleń ma być dowodem jego kompetencji?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Czasami najkruchsza delikatność przezwycięża najtwardszą moc.

Data: 2011-01-20 21:54:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:so6zmajmt1+B1K@kim.huge.strangled.net...
[...]

Skąd miał wiedzieć? Takie i inne wypadki wskazują dopiero, że coś nie gra. I wtedy robi się zmiany. Albi i nie - przecież to zupaki są! A ty po swojemu, Kowal zawinił, cygana powiesić!

Data: 2011-01-20 23:29:20
Autor: A. Filip
[...]

Ja jestem wyznawcą filozofii że jak prezes/dyrektor bierze pensję o
bardzo wiele większą niż pracownik tylko za spychanie w dół
odpowiedzialności w trybie "chroń *własną* dupę" to (jak dla mnie)
odbiór przez niego każdej wypłaty to duże wyłudzenie.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Doświadczenie jest nauczycielem ignorantów.

Data: 2011-01-20 23:41:03
Autor: Kaczysta
[...]
Bo on nie ma zielonego pojęcia o zasadach szkolenia w armii. Nawet nie wiedział, że coś takiego jest, więc nie potrafił dopilnować.
AZ

Data: 2011-01-20 20:03:57
Autor: boukun

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:tq3eltbpw4+B1K@kim.huge.strangled.net...
[...]

Opanuj sie już też. Co ma Klich wspólnego z organizowanym przez prezydenta, jego kancelarię i PiS lotem? Jaki ma Klich nadzór nad kancelarią prezydenta?

boukun

Data: 2011-01-20 20:20:53
Autor: A. Filip
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

Min. Klich (PO) był *i jest* szefem ministerstwa wojny odpowiadającego
za samolot, pilotow i wyszkolenie pilotów. Pierdułki i strasznych
naciskach tandemu "Kaczyński i Blasik" miałyby większą siłę
przekonywania gdyby wcześniej Jak-40 (bez nich) nie wylądował z
olewaniem poleceń z wieży (zasad bezpieczeństwa).

Wcześniejsze lądowanie Jaka-40 w Smoleńsku (dla mnie) dowodzi to że
olewanie norm bezpieczeństwa w VIP Air Taxi min. Klicha (PO) było normą
która akurat dopiero w tym locie pokazała się *zabójczą* niekompetencją.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Na ośle pytania - mądre usta milczą.

Data: 2011-01-20 20:33:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:y86fa0kjqy+B1K@kim.huge.strangled.net...
[...]

Nie tylko 10 kwietnia. Z raportu MAK:
Przypadki  nieprzestrzegania  zasad  lotów  i  poleceń  kierownika  lotów przez  polskie  załogi  w rejonie lotniska Smoleńsk „Północny” zdarzały się już wcześniej. Według meldunku kierownika lotów,  07.04.2010  samolot Tu-154M  podczas  podejścia  do  lądowania  samowolnie  znizył  się  z nakazanej wysokości 500 m do 300 m. Na polecenie kierownika  lotów  samolot ponownie zajął wysokość 500 m.
W  tym  samym  dniu  samolot  „CASA”  po  uzyskaniu  zezwolenia  na  start i  warunków odejścia,  po  oderwaniu  się,  na  wysokości  15-20  m,  z dużym  przechyleniem  rozpoczął  zwrot  z naborem wysokości, czym naruszył schemat odejścia po starcie.

Data: 2011-01-21 10:45:11
Autor: cyc
Czego tak panicznie boi sie Kaczyski (w oczach cycw)?

Uytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa w wiadomoci news:y86fa0kjqy+B1K@kim.huge.strangled.net...
[...]

Opanuj sie ju te. Co ma Klich wsplnego z organizowanym przez
prezydenta, jego kancelari i PiS lotem? Jaki ma Klich nadzr nad
kancelari prezydenta?

boukun

Min. Klich (PO) by *i jest* szefem ministerstwa wojny odpowiadajcego
za samolot, pilotow i wyszkolenie pilotw. Pierduki i strasznych
naciskach tandemu "Kaczyski i Blasik" miayby wiksz si
przekonywania gdyby wczeniej Jak-40 (bez nich) nie wyldowa z
olewaniem polece z wiey (zasad bezpieczestwa).

Wczeniejsze ldowanie Jaka-40 w Smolesku (dla mnie) dowodzi to e
olewanie norm bezpieczestwa w VIP Air Taxi min. Klicha (PO) byo norm
ktra akurat dopiero w tym locie pokazaa si *zabjcz* niekompetencj.

-- A. Filip : wiat jaki jest kady widzi (inaczej).
Na ole pytania - mdre usta milcz.
 -- Przysowie uyckie (pl.wikiquote.org)

Masz racje !.
W resorcie sa zaniedbania i wine za to ponosi minister . Zwalanie jednak za wszystkie niedociagniecia na jednego czlowieka jest glupota !. Przypomne , ze kiedy wydarzyla sie katastrofa wczesniejsza , rowniez z generalami , Klich ministrem byl lediwie 2 miesiace . Czy to on odpowiada za nia ? czy jednak minister obrony Kaczynbskiego , ktory nic nie zrobil w tym kierunku aby katastrofa nie miala miejsca . Kazdy kij ma dwa konce . Nie ferujmy wiec wyrokow zbyt pochopnie bo i na nas taka postawa sie zemsci .

cyc

Data: 2011-01-21 13:36:15
Autor: A. Filip
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

Min. Klich (PO) i premier Tusk (PO) odpowiadają za stworzenie "podstaw
do możliwości odnoszenia wrażenia" że min. Klich został na stanowisku
celem stworzenia "grupy wzajemnej ochrony tyłków" z oparciem w szefie
resortu w tym i tyłka ministra. A to w celu ochrony tyłka premiera.

Wymiana szefa resortu w którym "*EWIDENTNIE* źle się stało" ma również
na celu ucięcie spekulacji że minister tak prowadzi sprawę by chronić
własny tyłek i umniejszać swoją winę/rolę. PO pod premierem Donaldem
Tuskiem (PO) wybrało ścieżkę gaszenia takich spekulacji benzyną i to
jeszcze benzyną lotniczą.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kto jest równie rozważny na końcu co i na początku dzieła,

Data: 2011-01-21 13:55:22
Autor: cyc
Czego tak panicznie boi sie Kaczyski (w oczach cycw)?

Uytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa w wiadomoci news:4rzd3uk9go+B1L@franklin.huge.strangled.net...
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

Min. Klich (PO) i premier Tusk (PO) odpowiadaj za stworzenie "podstaw
do moliwoci odnoszenia wraenia" e min. Klich zosta na stanowisku
celem stworzenia "grupy wzajemnej ochrony tykw" z oparciem w szefie
resortu w tym i tyka ministra. A to w celu ochrony tyka premiera.

Wymiana szefa resortu w ktrym "*EWIDENTNIE* le si stao" ma rwnie
na celu ucicie spekulacji e minister tak prowadzi spraw by chroni
wasny tyek i umniejsza swoj win/rol. PO pod premierem Donaldem
Tuskiem (PO) wybrao ciek gaszenia takich spekulacji benzyn i to
jeszcze benzyn lotnicz.

-- A. Filip : wiat jaki jest kady widzi (inaczej).
Kto jest rwnie rozwany na kocu co i na pocztku dziea,
ten klski nie dozna.
 -- Laozi (ok. VI w. p.n.e.)

Gdyby za kazdo przewinienie ministra ten mial leciec z pracy , to Kaczynski nigdy ie bylby premierem i to nie tylko dlatego , ze nie bylby w stanie sklecic jakiegokolwiek rzadu bo kazden z jegho ministrow i wc-e premierow ma od pierwszej chwili suienie nieczyste ale i on sam musialby wyleciec juz na drugi dzien po mianowaniu go premierem !.
Tzw. polityczna odpowiedzialnosc , jest totalna bzdura ukuta przez takich wrednych upierdliwcow jakim jest J.Kaczynski .

cyc

Data: 2011-01-21 11:48:12
Autor: boukun
[...]

-- A. Filip

Ty jesteś jednak ociemniały na umyśle... Samolot był sprawny i tu się kończy odpowiedzialność min. Klicha. Za spowodowanie katastrofy mógłby ewentualnie pociągnąć do odpowiedzialności swoich podwładnych, tudzież gen. Błasika... Ale ten już odpokutował... Min. Klich był na ziemi, jak wyobrażasz sobie, by mógł z ziemi sprowadzić bezpiecznie samolot z powietrza na ziemię? Jak miał przymusić Lecha Kaczyńskiego by nie leciał do Smoleńska i gen. Błasika, by nie lądowali w Smoleńsku?

Klich mógłby ich udusić, wsadzić do kryminału, ale się już nie da...

Z tymi z Jak-40 jeszcze się rozprawi...

boukun

Data: 2011-01-21 13:54:43
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-20 20:20, A. Filip pisze:
[...]

Klich gowno mogl w kwestiach kadrowych. Blasika nie mogl zwolnic po Prezydent nie podpisal dymisji. W ten sposob wojsko zostalo "odzyskane" a raczej nie dopuszczono by MON mialo wplywy w wojsku. Z kancelarii poszedl wyrazny sygnal ze jak wosjko bedzie trzymalo z LK i oleje Klicha to ten pierwszy ich ochroni. Obarczanie wina Klicha to nieporozumienie. PIS dzialalo na zasadzie im gozrej tym lepiej.

--
the_foe

Data: 2011-01-21 17:02:55
Autor: A. Filip
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Min. Klich *sam* powiedział na pogrzebie Błasika że ten był przewidziany
do awansu *na który zasłużył* :-)
Wiec może "zwalaj z Klicha (PO)" spójnie z jego własnymi wypowiedziami? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Cudzoziemiec nigdy się nie zadomowi.

Data: 2011-01-21 17:05:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:8u1qg7xmt1+B1L@franklin.huge.strangled.net...
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Słyszałeś coś o kutruzji? Słyszałeś co mówi się na pogrzebach?

Data: 2011-01-21 17:20:53
Autor: A. Filip
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Słyszałem o *granicach* kurtuazji.

Zaś obarczanie winą człowieka na którego pogrzebie się takie rzeczy
powiedziało to (dla mnie) *ŚWIŃSTWO++* bo można było milczeć i dać
przemawiać komu innemu.

Wiem że o zmarłych mówi się dobrze, bardzo źle albo milczy.
Mówienie "bardzo źle" na pogrzebie odpada chyba że to będzie
już "niewyobrażalnie źle" ale opcja milczenia była.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Słowa raz powiedzianego nie cofniesz nawet zaprzęgiem czterech koni.

Data: 2011-01-20 19:28:56
Autor: u2
W dniu 2011-01-20 19:27, cyc pisze:
W jego oczach poza wyraznie widocznym i nieprzemijajacym szokiem ogladac mozna paniczny strach !.

Mylisz Kaczk z Tuskiem.

Data: 2011-01-21 12:03:05
Autor: Tomek
Czego tak panicznie boi sie Kaczynski ?

Uytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa w wiadomoci news:ih9uq9$gva$1news.onet.pl...
[...]

Sdz, e jak kady normalny czowiek boi si skoczy tak jak brat, jak Litwninienko, Politkowska, Wrbel czy Karp.
Rni si tym do Tuska, e mimo strachu - co prbuje robi w interesie Polski.
Tomek

Data: 2011-01-21 13:05:57
Autor: jedrus
Czego tak panicznie boi sie Kaczynski ?
W dniu 2011-01-21 12:03, Tomek pisze:

Sšdzę, że jak każdy normalny człowiek boi się skończyć tak jak brat, jak
Litwninienko, Politkowska, Wróbel czy Karp.

Normalny czlowiek nie konczy tak jak jego brat.

Różni się tym do Tuska, że mimo strachu - co� próbuje robić w interesie
Polski.

To ja temu panu musze stanowczo podziekowac. Za moje interesy zadbam sam.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-21 15:21:12
Autor: mi
Czego tak panicznie boją sie platfonsi ?
Czego tak panicznie boją sie platfonsi ?

mi

Czego tak panicznie boi sie Kaczynski ?