Czego tak panicznie boi sie Kaczynski ?

Data: 2011-01-21 12:03:05
Autor: Tomek
Czego tak panicznie boi sie Kaczynski ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ih9uq9$gva$1news.onet.pl...
W jego oczach poza wyraznie widocznym i nieprzemijajacym szokiem ogladac mozna paniczny strach !.
Przed czym ? . Czy przed ujawnieniem przez zagraniczne sluzby specjalne podlsuchanych rozmow jego z bratem tuz przed katastrofa ? a moze czego innego ? . Moze [ytan dlaczego nie lecial mimo tego , ze mial leciec ? . Moze mial jakas wiedze , ktora nikt tylko on zna ? a moze tylko mu sie wydaje , ze tylko on ? .
Nie wiem .Wiem jednak , ze czegos panicznie sie boi i widza to wszyscy poza jego wielbicielami .
Posadzenia o zamach ? . Nie !! nie sadze aby to bylo mozliwe ale o nieswiadome przyczynienie sie do katastrofy , jak najbardziej !.
Czy wystarczy dowodow na to aby postawic takie oskarzenie ? . Czas pokaze , ludzie pracuja a materialy dowodowe , rozne zreszta , splywaja wraz z uplywajacym czasem .
Juz coraz wiecej wiemy na temat rozmow i panujacych warunkow pracy dla pilotow w kokpicie a jeszcze wiele sie pewnie dowiemy .
Czy Tusk zdarzy wyjasnic i pokazac prawde zanim Kaczynski zmiecie go z politycznej sceny i postawi za zamach przed Trybunalem Stanu ?

Sądzę, że jak każdy normalny człowiek boi się skończyć tak jak brat, jak Litwninienko, Politkowska, Wróbel czy Karp.
Różni się tym do Tuska, że mimo strachu - coś próbuje robić w interesie Polski.
Tomek

Data: 2011-01-21 13:05:57
Autor: jedrus
Czego tak panicznie boi sie Kaczynski ?
W dniu 2011-01-21 12:03, Tomek pisze:

Sšdzę, że jak każdy normalny człowiek boi się skończyć tak jak brat, jak
Litwninienko, Politkowska, WrĂłbel czy Karp.

Normalny czlowiek nie konczy tak jak jego brat.

Różni się tym do Tuska, że mimo strachu - co� próbuje robić w interesie
Polski.

To ja temu panu musze stanowczo podziekowac. Za moje interesy zadbam sam.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Czego tak panicznie boi sie Kaczynski ?