Czego to PiS nie dokona?

Data: 2018-02-03 20:35:27
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Czego to PiS nie dokona?
Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zdvf53zrx3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Wy, Polacy, jesteście dziwnym narodem. Nigdy nie wydaliście żadnego
wartościowego człowieka, tylko nienawiść - usłyszałem kiedyś od kolegi ze
studiów w Jerozolimie. Słowa te padły dawno temu. Po latach walki z
izraelskim stereotypem Polaka-antysemity wydawało się, że nic takiego się
już powtórzyć nie może.

Żydzi wciąż pamietają marzec 1968.

http://wyborcza.pl/magazyn/1,124059,19753299,zrobili-nam-zydowski-marzec-48-lat-temu-wygnano-z-polski-15.html?disableRedirects=true

Powód?

https://www.polskieradio.pl/39/156/Artykul/628796,Wladyslaw-Gomulka-Nie-chcemy-by-w-naszym-kraju-powstala-piata-kolumna

Czy nie kojarzy się wam to z

http://www.polskatimes.pl/artykul/389276,kaczynski-zakamuflowana-opcja-niemiecka-jest-slaskosc-w-wydaniu-ras,id,t.html

J.Kaczyński urodził się 18 czerwca 1949 czyli w 1968 miał 19 lat.

CL

Data: 2018-02-03 21:22:22
Autor: silvio balconetti
Czego to PiS nie dokona?
Am 03.02.2018 um 20:35 schrieb Ciemny Lud - (c)  J. Kurski - TVPiS:
[...]

Apropos Jana Karskiego:

http://bit.ly/2Eajkqn

>Stosunek żydów do Polaków jest podobny do ich stosunku do Niemców.
Powszechnie daje się wyczuć, że radzi byliby, aby w stosunku Polaków do nich panowało zrozumienie, iż przecież oba narody są niesprawiedliwie gnębione i to przez tego samego wroga. Tego zrozumienia wśród szerszych mas społeczeństwa polskiego nie ma.
Stosunek ich do żydów jest przeważnie bezwzględny, często bezlitosny. Korzystając w dużej części z uprawnień, jakie nowa sytuacja im daje. Wykorzystują wielokroć te uprawnienia - często nadużywają je nawet.
Zbliża ich to w pewnym stopniu do Niemców.

(...)

Rabunek, "psychiczne wyładowanie się narodu mężczyzn" i otumanienie polskiego społeczeństwa - oto właściwe ich cele.
Trzeba przyznać, że udaje im się to.
Żydzi płacą, płacą, płacą... a polski chłopek, robociarz, czy głupi zdemoralizowany kapoan [kapłan? - JG] pół-inteligent robią uwagi: "No, ci dopiero dają im szkołę" - "od nich trzeba się uczyć" - "przyszedł koniec na żydów" - "nie ma co, trzeba podziękować Bogu, że przyszedł Niemiec i wziął się za żydów" itd.<

itd.

https://idztihad.blogspot.de/2015/08/cenzura-raportu-karskiego-zagadnienia.html

http://karski.muzhp.pl/misja_raporty_karskiego_kraj.html
--