Czego to ludzie nie wymyślą ( dot. tuszy do drukarki Brother)

Data: 2012-06-15 00:22:14
Autor: Animka
Czego to ludzie nie wymyślą ( dot. tuszy do drukarki Brother)
http://www.tusze.info/product_info.php?products_id=96176
Szczególnie polecam spojrzenie na obrazek.

--
animka

Data: 2012-06-15 03:10:41
Autor: Feromon

Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:jrdofs$760$1node1.news.atman.pl...
http://www.tusze.info/product_info.php?products_id=96176
Szczególnie polecam spojrzenie na obrazek.

Oszczedzając czas zużyty na łamigłówke - który kwadrant?

Feromon

Data: 2012-06-15 03:12:57
Autor: Feromon
[...]

UWAGA: Ze względu na swoją duża pojemność, wystają one poza obrys drukarki na 8 cm.

O to chodziło? 8 cm zamiast 8 mm?

Feromon

Data: 2012-06-15 12:20:13
Autor: Andrzej W.
W dniu 2012-06-15 03:12, Feromon pisze:
O to chodziło? 8 cm zamiast 8 mm?

Ale one naprawdÄ™ wystajÄ… 8 cm.

--
AWa.

Data: 2012-06-15 03:27:35
Autor: BQB
W dniu 2012-06-15 00:22, Animka pisze:
http://www.tusze.info/product_info.php?products_id=96176
Szczególnie polecam spojrzenie na obrazek.

Mam takie, sprawują się bardzo dobrze. Co w tym dziwnego? Że wygodne, bo nie trzeba często tuszy wymieniać?

Data: 2012-06-15 05:22:48
Autor: Jakub Jewuła
Czego to ludzie nie wymyślą ( dot. tuszy do drukarki Brother)
Animka sie dziwi - sliczne :)

Data: 2012-06-15 05:55:06
Autor: Jacek
Czego to ludzie nie wymy¶l± ( dot. tuszy do drukarki Brother)
Dnia Fri, 15 Jun 2012 05:22:48 +0200, Jakub Jewu³a napisa³(a):

Animka sie dziwi - sliczne :)

To oznaka, ¿e jednak potrafi my¶leæ.;)

Data: 2012-06-15 12:57:31
Autor: Jakub Jewu³a
Czego to ludzie nie wymy¶l± ( dot. tuszy do drukarki Brother)
> Animka sie dziwi - sliczne :)

To oznaka, ¿e jednak potrafi my¶leæ.;)

Ograniczylbym sie do slowa dziwic ;)

Data: 2012-06-15 23:31:26
Autor: Andy Niwinski

"Animka" <to.nie.ja@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jrdofs$760$1node1.news.atman.pl...
http://www.tusze.info/product_info.php?products_id=96176
Szczególnie polecam spojrzenie na obrazek.

Gdybyś zamiast oglądać obrazki zmusiła tą biedną, ostatnią szarą komórke do odrobiny wysiłku i przeczytała tekst przed obrazkiem, to nie było by tego typowo Animkowo-debilnego postu.

Data: 2012-06-16 11:39:28
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Fri, 15 Jun 2012 00:22:14 +0200, Animka napisał(a):

http://www.tusze.info/product_info.php?products_id=96176
Szczególnie polecam spojrzenie na obrazek.

Wooow, niezle jaja...

A zobacz tu, po prostu wariactwo!

http://www.leeslimo.com/LM815.jpg

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-06-19 14:31:52
Autor: m4rkiz
"Animka" <to.nie.ja@wp.pl> wrote in message news:jrdofs$760$1node1.news.atman.pl...
http://www.tusze.info/product_info.php?products_id=96176
Szczególnie polecam spojrzenie na obrazek.

kilka lat temu mialem, uzywalem, polecalem innym nawet
problem w tym ze drukarka padla po ok. 3000 stron
(zanim zuzylem polowe kolorowego tuszu z tych zbiornikow)
naprawa po gwarancji oczywiscie nieoplacalna...

Data: 2012-06-20 12:09:44
Autor: Animka
W dniu 2012-06-19 15:31, m4rkiz pisze:
[...]

  No widzisz? Trzeba byÅ‚o kupować tusze, które nie wystaja z drukarki :-)

Ja mam chyba 3 letnia gwarancję na swoją drukarkę, ale nie liczę ile stron wydrukowałam.

--
animka

Czego to ludzie nie wymyślą ( dot. tuszy do drukarki Brother)