Czego to ludzie nie wymysla - doniczka na rower.

Data: 2012-03-10 14:02:39
Autor: rmikke
Czego to ludzie nie wymysla - doniczka na rower.
Pomysl bardziej z gatunku Cycle Chic - w zyciu by mi nie przyszlo do glowy zabieranie ukochanego zielska na rower :D

http://www.etsy.com/listing/92648544/red-bike-planter

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-10 19:08:34
Autor: Tomasz Minkiewicz
Czego to ludzie nie wymysla - doniczka na rower.
On 10 Mar 2012 06:02:39 -0800
rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

Pomysl bardziej z gatunku Cycle Chic - w zyciu by mi nie przyszlo do
glowy zabieranie ukochanego zielska na rower :D

http://www.etsy.com/listing/92648544/red-bike-planter

Można odrestaurować starą ramkę, kupić takich więcej i sobie zrobić
ładny kwietniczek na ścianę. Jakby tam powsadzać coś pnącego, to by
ładnie oplotło. :)

--
Tomasz Minkiewicz
tommink@gmail.com

Data: 2012-03-12 10:17:57
Autor: rmikke
Czego to ludzie nie wymysla - doniczka na rower.
Dnia Sat, 10 Mar 2012 19:08:34 +0100, Tomasz Minkiewicz naskroba³/a:

[...]

Kwietniczkow zrobionych z roweru, to ja juz widzialem pare.
Ale TO jest przeznaczone do JAZDY z rosnacym zywym zielskiem na rowerze.
A na konopie troche za male... Bez sensu.

Data: 2012-03-12 12:04:01
Autor: kawoN
W dniu 12-03-12 11:17, rmikke pisze:

Ale TO jest przeznaczone do JAZDY z rosnacym zywym zielskiem na rowerze.
A na konopie troche za male... Bez sensu.

Eee tam, ostatnio pod bankomatem kobieta zwracała się
do swojego psa per "chłopie" (użyła tego określenia
dwukrotnie więc się nie przesłyszałem).
Więc jak ktoś ma ukochaną roślinkę to dlaczego nie
zabrać jej na rower :)

--
kawoN
-

Czego to ludzie nie wymysla - doniczka na rower.