Czego użyć do permamentnego usunięcia danych z telefonu?

Data: 2013-04-06 04:12:02
Autor: Gadacz
Czego użyć do permamentnego usunięcia danych z telefonu?
Mam dwa telefony, które chciałbym "oczy¶cić" z danych i następnie odsprzedać:
1) HTC z Androidem
2) Nokia z Symbianem.

Czy możecie polecić jaki¶ program/apkę, który skutecznie wyczy¶ci telefony z danych?

Data: 2013-04-06 15:50:16
Autor: Krystek
W dniu 2013-04-06 13:12, Gadacz pisze:
[...]

Reset telefonu do ustawień fabrycznych skutecznie usunie wszelkie dane wprowadzone przez użytkuj±cego telefon użytkownika i powi±zane z nim.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-04-07 11:29:05
Autor: Tomek
Użytkownik "Gadacz"  napisał:

 Czego użyć do permamentnego usunięcia danych z telefonu?

Je¶li nawet by istniał taki wyraz "permamentny", to czy jeste¶ pewnien, że w tym konkretnym przypadku użycie go ma sens?

Data: 2013-04-07 11:12:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 7 Apr 2013 11:29:05 +0200, Tomek napisał(a):

Je¶li nawet by istniał taki wyraz "permamentny", to czy jeste¶ pewnien, że w tym konkretnym przypadku użycie go ma sens?

http://sjp.pwn.pl/slownik/2571251/permanentny
tak, ma sens.

Trollować jako grammar nazi też trzeba umieć.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-04-07 12:47:00
Autor: Tomek
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał:

[...]

Poważnie? Podałe¶ definicję słowa "permamentny"? Wzrok szwankuje?

To może jeszcze wspólnie z Gadacz`em wyja¶nisz po polsku jak zrozumieć:

"Nieprzerwanie trwaj±ce usuwanie danych z telefonu"?

Permanentny to może być tatuaż, ale nie czynno¶ć polegaj±ca na usuwaniu danych z telefonu, chyba, że znasz program, który w locie, non-stop usuwa wszystko z telefonu.

Data: 2013-04-07 10:51:19
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 7 Apr 2013 12:47:00 +0200, Tomek wrote:
> [...]

 To może jeszcze wspólnie z Gadacz`em wyja¶nisz po polsku jak zrozumieć:

 "Nieprzerwanie trwaj±ce usuwanie danych z telefonu"?

usuwanie <> usuniecie.

I jesli brnac w ten belkot, to ,,nieprzerwanie trwajace usuniecie''
rozumialbym jako np niepodlegajace undelete.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-04-07 15:19:45
Autor: Pszemol
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkm2jt7.k0o.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
rozumialbym jako np niepodlegajace undelete.

Dokładnie tak to zrozumiałem.
Alternatyw± jest tylko oznaczenie jako niepotrzebne (przeniesienie do kosza).

Data: 2013-04-07 15:30:57
Autor: Andrzej
Czego użyć do permamentnego usunięcia danych z t elefonu?
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote:

Poważnie? Podałeś definicję słowa "permamentny"? Wzrok szwankuje?
To moĹĽe jeszcze wspĂłlnie z Gadacz`em

To jeszcze podaj uzasadnienie dla tej debilnej odmiana'y powyzej.

Data: 2013-04-08 18:30:51
Autor: Tomek
Czego użyć do permamentnego usunięcia danych z t elefonu?
UĹĽytkownik "Andrzej"  napisaĹ‚:

Poważnie? Podałeś definicję słowa "permamentny"? Wzrok szwankuje?
To moĹĽe jeszcze wspĂłlnie z Gadacz`em

To jeszcze podaj uzasadnienie dla tej debilnej odmiana'y powyzej.

Kolejny Stevie Wonder. Też nie widzisz różnicy pomiędzy permamentny a permanentny? Naprawdę?
Chodziło wyłącznie o literówkę, która nie ma wpływu na pozostałą istotę dyskusji, ale jak widać, ślepota dotyka coraz więcej userów.

Data: 2013-04-08 20:00:46
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 8 Apr 2013 18:30:51 +0200, Tomek wrote:

> To jeszcze podaj uzasadnienie dla tej debilnej odmiana'y powyzej.

 Kolejny Stevie Wonder. Też nie widzisz różnicy pomiędzy permamentny a  permanentny? Naprawdę?
 Chodziło wył±cznie o literówkę, która nie ma wpływu na pozostał± istotę  dyskusji, ale jak widać, ¶lepota dotyka coraz więcej userów.

Pardon, ale jak na czlowieka nie odrozniajacego ,,usuwania'' od
,,usuniecia'', czy nie rozumiejacego uwagi ad ,,Gadacz`em'' moglbys juz
zamilknac w tym watku i nie kompromitowac się bardziej, nie uwazasz?

Data: 2013-04-08 20:12:59
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 8 Apr 2013 18:30:51 +0200, Tomek napisał(a):

Kolejny Stevie Wonder. Też nie widzisz różnicy pomiędzy permamentny a permanentny? Naprawdę?

Nie, różnica między kim¶ normalnym a grammar nazi zasłania wszystko. Co ja mówię, grammar nazi czepiaj± sie chociaż błędów, a nie literówek.

Data: 2013-04-13 19:08:02
Autor: Diabełson
W dniu 2013-04-08 21:12, Waldek Godel pisze:
[...]

A tam masz racje ale dupczyć to

Data: 2013-04-09 02:26:11
Autor: Andrzej
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote:

[...]
permanentny? NaprawdÄ™?
Chodziło wyłącznie o literówkę, która nie ma wpływu na pozostałą istotę
dyskusji, ale jak widać, ślepota dotyka coraz więcej userów.

Alez dostrzeglem te literowke, Tomek'u. Albo i nie byla to literowka, a
blad - nie wiem. Po prostu, trzeba byc niezlym cymbalem, by czepiac sie
takich drobiazgow, gdy samemu pisze sie "Gadacz`em", co jest idiotyzmem na
tym samym poziomie, co "ludziÄ…".

Data: 2013-04-09 12:26:02
Autor: Tomek
[...]

Tu nie chodzi o bycie cymbałem, lecz o użycie nazwy usera w oryginale, taki nawyk z Forum, żeby ktoś, kto będzie czytał późniejsze posty zrozumiał, że chodzi o usera, a nie o kogoś kto lubi gadać.
Wiem powiniennem napisać:
"wspólnie z userem Gadacz" wtedy byś zrozumiał i się nie czepiał. Albo i tak, do deklinacji.

Data: 2013-04-10 11:37:19
Autor: Andrzej
Czego użyć do permamentnego usunięcia danych z t elefonu?
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote:

Jak na kogos, kto lubi sie czepiac bzdur, bardzo zle znosisz, gdy ktos
zaczyna tobie wytykac bledy, Kali.

[...]

W oryginale? Moze w starocerkiewnoslowianskim?

taki nawyk z Forum,

Nawyk tylez glupi, co bledny; glupsza jest tylko najnowsza moda "@ktostam".
Forum, o ktorym wspominasz, to nazwa wlasna, czy masz kolejny durny nawyk
np. z jezyka niemieckiego i rzeczowniki pospolite piszesz duza litera?

żeby ktoś, kto będzie czytał późniejsze posty zrozumiał,

Ta, "pokoloruj drwala". Ludzie duzo rozumieja z kontekstu zdania, trzeba
tylko dac im szanse.

ĹĽe chodzi o usera

Uzytkownik. Trudne slowo.

Wiem powiniennem napisać: "wspólnie z userem Gadacz"

Nie. "Z Gadaczem" byloby slicznie.

wtedy byś zrozumiał i się nie czepiał.

Rozumiem bez twoich durnych zwyczajow.

Albo i tak, do deklinacji.

Nacji sie nie czepiam. Dekli - owszem.

Data: 2013-04-07 13:37:41
Autor: Akarm
W dniu 2013-04-07 12:12, Waldek Godel pisze:
[...]

To¶ się dopiero wygłupił!
--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Czego użyć do permamentnego usunięcia danych z telefonu?