Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 lat w Pol sce?

Data: 2009-08-24 16:32:24
Autor: boukun
Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 lat w Pol sce?
Kościołów!!!

boukun

Data: 2009-08-24 07:43:28
Autor: Aron
Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 la t w Polsce?
jak ci koscioly przeszkadzaja to won do Korei polnocnej

aron

Data: 2009-08-24 17:03:48
Autor: boukun
Czego wybudowano najwiecej przez ostatnie 20 lat w Polsce?

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:af0b8b46-e992-437f-a402-a74eeadc1ea1e27g2000yqm.googlegroups.com...
jak ci koscioly przeszkadzaja to won do Korei polnocnej

aron

Nie bedziesz mial kosciolów cudzych nade mna...

boukun

Data: 2009-08-24 16:50:53
Autor: marek czaplicki
Czego wybudowano najwięcej przez ostatn ie 20 lat w Polsce?
boukun pisze:
Kościołów!!!

boukun
wiec jest postep.

Data: 2009-08-24 17:06:03
Autor: boukun
Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 lat w P olsce?

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6u9cf$oio$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
Kościołów!!!

boukun
wiec jest postep.

Jak by to powiedzeli wyznawcy kabały, innymi słowy ciemnogród...

boukun

Data: 2009-08-24 17:10:41
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

Jak by to powiedzeli wyznawcy kabały, innymi słowy ciemnogród...

boukun

o czego to czlowiek sie o sobie nie dowie? :-)

Data: 2009-08-24 16:51:17
Autor: Piotr
Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 lat w Polsce?
Dnia Mon, 24 Aug 2009 16:32:24 +0200, boukun napisał(a):

Kościołów!!!

Eeee...
To chyba nie prawda hałsfrał, rzuć okiem za garnki może ci się coś
zaczepiło o worek (ten z kaszą).
Piotr

Data: 2009-08-24 17:06:51
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:g4iupw1v833q.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś się obudził z pijackiego sny, no proszę i fanzoli troll jak zwykle, aby tylko fanzolić.

boukun

Data: 2009-08-24 19:17:35
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 Aug 2009 17:06:51 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś się obudził z pijackiego sny, no proszę i fanzoli troll jak zwykle, aby tylko fanzolić.

A ty dobrze wiesz co to jest pijacki sen, co nie hałsfrał?
Opisywałeś nawet na tym forum jak to po tygodniowym ciągu pijackim
zemdlałeś... Piotr

Data: 2009-08-24 19:48:34
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:19zxhhmscuucy$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupcze, napisałeś coś dzisiaj mądrego, poza twoimi prymitywnymi fobiami? To nie pl.soc.psychiatryk...

boukun

Data: 2009-08-24 20:00:51
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 Aug 2009 19:48:34 +0200, boukun napisał(a):

Głupcze, napisałeś coś dzisiaj mądrego, poza twoimi prymitywnymi fobiami? To nie pl.soc.psychiatryk...

A tobie hałsfrał skąd oceniać, skoro ty również niczego mądrego nie
napisałeś i, w odróżnieniu odemnie, nigdy nie napiszesz?
Piotr
PS. Chyba, że te twoje przebublowane treści uznamy z klucza za mądre, noo,
to przepraszam.

Data: 2009-08-24 20:19:01
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1w2oe3gysykg7$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś cieszy się jak głupi na swoje mądre słowa, hałsfrał... i czuje się hersztem jakiejś bandy... z psychiatryka...

boukun

Data: 2009-08-24 20:25:53
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 Aug 2009 20:19:01 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś cieszy się jak głupi na swoje mądre słowa, hałsfrał... i czuje się hersztem jakiejś bandy... z psychiatryka...

Łoł, ale to było mooondreee... Ciągle to powtarzasz jak jakiś "daun"... To pewnie jeszcze myślisz, że to kąśliwe, albo dowcipne, co?
Piotr

Data: 2009-08-24 20:55:08
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1wpz7tf3vg9su.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś dziwi się, że nie można mądrzej skomentować jego głupich pyskówek.

boukun

Data: 2009-08-24 21:22:33
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 Aug 2009 20:55:08 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś dziwi się, że nie można mądrzej skomentować jego głupich pyskówek.

Wyrażałem zdziwienie?
He, he, problem wałkun jest w tym, że ty nie umiesz mądrzej. Nie masz z
czego przepastować, a to na co ciebie stać mamy powyżej, czyli:
Ooo głupi Piotruś, ple, ple, ple.
Piotr

Data: 2009-08-24 21:50:07
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1x6wcnv4inv4b$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotrus się dziwi, że się stale dziwi swojej własnej głupoty...i że na jego głupoty nikt nie chce mądrze reagować...

boukun

Data: 2009-08-24 17:16:25
Autor: pulsar
Czego wybudowano najwięcej przez ostatn ie 20 lat w Polsce?
boukun napisał(a):
Kościołów!!!

Kościołów zawsze było ci u nas dostatek,
bo gdzie by Bolek sikał do chrzcielnic,
ale kaplic nam przybyło niepomiernie...
Teraz buduje się nowoczesną armię, wyposażoną
w tysiące kapelanów z oprzyrządowaniem...
I nic to, że nasi żołnierze sami muszą sobie
kupować buty i drobne akcesoria, nic to...
pieniędzy na pensje dla żołnierzy w koloratkach
żałować nie będziemy, jako rzecze ten... no,
prezydent wszystkich pisiorów...

pulsar

Data: 2009-08-24 18:16:59
Autor: CYC
Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 lat w Polsce?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6u8gg$g96$1atlantis.news.neostrada.pl...
Kościołów!!!

boukun

burdeli i agencji towarzyskich !

cyc

Data: 2009-08-24 19:16:22
Autor: Anatol
Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 lat w P olsce?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6u8gg$g96$1atlantis.news.neostrada.pl...
Kościołów!!!

Cywilizowanej powierzchni usługowej (handel, magazyny, biurowce, banki, hotele, pensjonaty, stacje benzynowe, stacje obsługi, gastronomia), przemysłu przetwórczego, samochodowego, infrastruktury telekomunikacyjnej, autostrad i dróg ekspresowych, oczyszczalni ścieków, filtrów gazów i pyłów, ponad 2 mln mieszkań (w tym 1 mln domów) o powierzchni i standardzie znacznie przekraczającym budownictwo PRL.

Anatol

Data: 2009-08-24 19:36:35
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h6uht3$cpu$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Krótko podsumowując, blaszane łagry pracy w miejsce istniejącego wielkiego pzremysłu.

[...]

Przemysł to był kiedyś, mieszkania, miasta, dzielnice to sie budowało kiedyś, choć słabszym technologicznie parkiem maszynowtym, z racji wcześniejszego rozwoju. Dla przykładu, od 1965 roku zaczęto budować w Jeleniej Górze dzielnicę "Zabobrze", ja mieszkałem w pierwszym bloku na Zabobrzu, wprowadziłem się, jak miałem 4 lata, drugi blok wtedy budowano, a na ośmiu na naszej ulicy stróżki ganiały nas po budowach. W 1981 roku było już Zabobrze rozbudowane na żargonowe Zabobrze II, Zabobrze III i liczyła ta dzielnica blisko 35 tys. mieszkańców. Tu możesz zobaczyć tę dzielnicę po lewej na zdjęciu http://boukun.wrzuta.pl/obraz/1TsiYIa9Qmz/zabobrze
Od dwudziestu lat niewiele bloków się tam postawiło, a liczba mieszkańsców wcale nie wzrosła, bo w starszych blokach mieszkają samotnie wdowy, jak moja mama i moje sąsiadki z bloku.

Gdyby nie stan wojenny i wydymanie przez ostatnie 28 lat Polaków, już dawno byłyby u nas sieci autostrad jak w RFN, albo jeszcze bardziej rozwinięte.

Data: 2009-08-24 20:43:03
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6uj9r$b32$1atlantis.news.neostrada.pl...

Gdyby nie stan wojenny i wydymanie przez ostatnie 28 lat Polaków, już dawno byłyby u nas sieci autostrad jak w RFN, albo jeszcze bardziej rozwinięte.

Przed stanem wojennym nie wybudowano ani 1 km autostrady.

Anatol

Data: 2009-08-24 21:22:57
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h6umvk$jhc$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Być może, na pewno nie było takiej potrzeby, nie było natężenia ruchu, takich szybkich samochodów. Budowano drogi krajowe, na Zabobrzu u mnmie w Jeleniej Górze obwodnnicę bezkolizyjną, do Szklarskiej Poręby piękne drogi ze słupkami plastikowumi i odblaskami...
Gdyby nie stan wojenny, na pewno by były już dawno poprzeplatane w Polsce wzdłuż i wszerz.
A dziś Wrocław po 28 latach od stanu wojennego nie może mieć obwodnicy.

boukun

Data: 2009-08-25 19:04:23
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6uphb$p9k$1atlantis.news.neostrada.pl...

Przed stanem wojennym nie wybudowano ani 1 km autostrady.

Być może, na pewno nie było takiej potrzeby, nie było natężenia ruchu, takich szybkich samochodów.

To po co Gierek budował takie dziwne budowle :

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Olimpijka_Baranow_cm01.jpg

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Olimpijka_Hipolitow_cm01.jpg

http://rafikx.republika.pl/foto/a2_1.jpg

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Olimpijka_Puszcza_cm03.jpg

http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,53651,autostrady-w-polsce.jpg

Anatol

Data: 2009-08-25 20:08:47
Autor: Piotr
Dnia Tue, 25 Aug 2009 19:04:23 +0200, Anatol napisał(a):

[...]

Mnie to wygląda na budowę gigantycznego baru mlecznego, gdzie wałkuństwo
dostawało by za darmo poledwicę i schab.
Piotr

Data: 2009-08-27 02:00:12
Autor: Andrzej Kokakolski
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Mnie to wygląda na budowę gigantycznego baru mlecznego, gdzie wałkuństwo
dostawało by za darmo poledwicę i schab.

Ten "Pomnik Chwaly Gierka" w Baranowie?
Rzeczywiscie tylko przykryc dachem, wstawic kuchnie, kociol i zlew i juz Boukun bedzie mogl sie delektowac ruskimi... AK

Data: 2009-08-25 20:58:15
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h715if$las$1news.onet.pl...

[...]

A jednak, by ludziom żyło się lepiej... Zaczął nie jedną budowle, ale nie dane mu było wszystkie projekty i plany skończyć...

boukun

Data: 2009-08-25 21:36:05
Autor: Piotr
Dnia Tue, 25 Aug 2009 20:58:15 +0200, boukun napisał(a):

A jednak, by ludziom żyło się lepiej... Zaczął nie jedną budowle, ale nie dane mu było wszystkie projekty i plany skończyć...

A wszystkie już się rozsypały, albo są w permanentnym remoncie. Jeżeli o
autostradzie mówimy, to najlepszym przykładem będzie Katowice- Kraków, tak
zrobili, że praktycznie od oddania jest w remoncie. I tak było z całym
kołchozowym rajem, wałkuństwo kradło ile wlezie i budowało za konkretną
forsę (bo z dolarowych kredytów) różniste potworki. http://pl.wikipedia.org/wiki/Pi%C4%85tkowo_%28Pozna%C5%84%29
Piotr

Data: 2009-08-25 21:40:43
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:16mnge8hf4m20.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Tak głupi Piotrusiu, w permanentnym remoncie wszystko, bo od 20 lat mamy kapitalizm, a od 29 nie ma Gierka u władzy.

boukun

Data: 2009-08-25 21:59:47
Autor: Piotr
Dnia Tue, 25 Aug 2009 21:40:43 +0200, boukun napisał(a):

Tak głupi Piotrusiu, w permanentnym remoncie wszystko, bo od 20 lat mamy kapitalizm, a od 29 nie ma Gierka u władzy.

Przeczytaj hałsfrał uważnie com ci napisał, popytaj szwagra, brata...
Wiesz, żeś w głowie nie tęgawy... Może coś dotrze, ale optymistą nie
jestem.
Piotr

Data: 2009-08-25 22:04:31
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xtpyup5u83yl$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś robi sobie nadzieję, że ktoś jego prymitywizmy dokładnie czyta i bierze go poważnie... Nie głupi Piotrusiu, nikt ciebie nie czyta, jesteś głosem wołającego debila na puszczy...

boukun

Data: 2009-08-25 22:23:30
Autor: Piotr
Dnia Tue, 25 Aug 2009 22:04:31 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś robi sobie nadzieję, że ktoś jego prymitywizmy dokładnie czyta i bierze go poważnie... Nie głupi Piotrusiu, nikt ciebie nie czyta, jesteś głosem wołającego debila na puszczy...

Aaaha... A powyższa odpowiedź to głos wzmiankowanego "debila na puszczy"... Wisz wałkun, twoja głupota jest imponująca. Prawie jak wieśniacki imydż.
Czytasz półgłówku dokładnie co piszę, ale ponieważ jesteś półgłówkiem, to
jedyne na co cię stać, to wystękanie "ooo, głupi Piotruś..."
Nu, a teraz postękaj hałsfrał, jak przy tube8, he, he.
Piotr

Data: 2009-08-25 23:09:20
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:sxviohgy7dt3$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Wisz wałkun,

--
"Trolle - internetowi pieniacze /.../
Wyobraź sobie, że zakładasz wątek na forum, w którym szukasz odpowiedzi na

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,5662826,Trolle___int...

Data: 2009-08-27 01:53:42
Autor: Andrzej Kokakolski
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):

> [...]

To po co Gierek budował takie dziwne budowle :

Za Matanzas nad droga do Hawany wybudowano dwa masywne mosty. Niestety nie prowadzi do nich zadna droga  :) To tez przyklad gospodarki i systemu, za ktorym teskni Boukun.

http://rafikx.republika.pl/foto/a2_1.jpg

"Fajnie" ale jesli niema drogi, to powinni poprowadzic tamtedy rzeke :)

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Olimpijka_Puszcza_cm03.jpg

Pomyslane pewnie jako miejsce do jazdy na deskorolce, jak komus znudzi sie lazenie po lesie.

http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,53651,autostrady-w-polsce.jpg

No przeciez widac, ze to jest garaz dla roweru. Ale poniewaz jest piekna pogoda pojazd wystawiono na zewnatrz

AK

Data: 2009-08-26 08:29:52
Autor: Vic
Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 lat w Polsce?
boukun пишет:
Kościołów!!!

Za twoje budowali? :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 13:25:10
Autor: boukun
Czego wybudowano najwięcej p rzez ostatnie 20 lat w Polsce?

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h72lg2$dvs$2mx1.internetia.pl...
boukun пишет:
Kościołów!!!

Za twoje budowali? :)

--
plazoVic

Za złodziejskie, osłabiając naród, osłabiają państwo, w tym egzystencję przyszłych pokoleń Polaków, moich potomnych...

boukun

Data: 2009-08-26 14:05:21
Autor: Vic
Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 lat w Polsce?
boukun пишет:
Za złodziejskie

A komu ukradli?

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 14:20:07
Autor: boukun
Czego wybudowano najwięcej p rzez ostatnie 20 lat w Polsce?

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7394q$us7$2mx1.internetia.pl...
boukun пишет:
Za złodziejskie

A komu ukradli?

--
plazoVic

Vicu picu wy tam ze Ślunska jacyś tacty upierdliwi jesteście. Przynudzasz jak głupi Piotruś. i kradniesz bezsensownie mój cenny czas... Wyłudzają, to to samo co kradną..., osłabiają polską rodzinę, zubażają...świadomie i z wyrachowaniem.

boukun

Data: 2009-08-26 14:32:36
Autor: Vic
Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 lat w Polsce?
boukun пишет:
i kradniesz bezsensownie mĂłj cenny czas...

Juz ci Piotrus klarowal, ze twoj czas nie jest jakos szczegolnie cenny. Sierpien ma 31 dni, wiec w miesiacu sierpniu godzina twojego czasu warta jest ok. 0,70 zl.
Sam przyznasz, ze nieduzo.
Daj numer konta to ci wplace za jakies 3 godziny i gadamy dalej :)

Wyłudzają, to to samo co kradną..., osłabiają polską rodzinę, zubażają...świadomie i z wyrachowaniem.

Chyba nikomu nie wzieli wbrew jego woli, co?

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 14:53:20
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h73anp$srk$1mx1.internetia.pl...
boukun пишет:
i kradniesz bezsensownie mĂłj cenny czas...

Juz ci Piotrus klarowal, ze twoj czas nie jest jakos szczegolnie cenny.

A pierdol się śląski głupcze razem z tym twoim głupim Piotrusiem i waszym maniactwem...

boukun

Data: 2009-08-26 15:10:11
Autor: Vic
boukun пишет:
A pierdol się śląski głupcze razem z tym twoim głupim Piotrusiem i waszym maniactwem...

Podasz ten numer konta czy nie?
Chcialbym uiscic oplate za wykorzystanie 3 godzin twojego cennego czasu, czyli 2,10 zl.

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 23:00:38
Autor: Piotr
Dnia Wed, 26 Aug 2009 15:10:11 +0200, Vic napisał(a):

A pierdol się śląski głupcze razem z tym twoim głupim Piotrusiem i waszym maniactwem...

Podasz ten numer konta czy nie?
Chcialbym uiscic oplate za wykorzystanie 3 godzin twojego cennego czasu, czyli 2,10 zl.

Hałsfrał się strasznie denerwuje, gdy mu wypomnieć jego wątłą
konduitę, co stoi czano na białym w zamieszczonej przez tego ciecia
własnej opinii psychologicznej.
Piotr
PS. Opinię warto przejrzeć, skoro sam cieć ją eksponuje. ....
"Nie jestem przeciętniakiem
Opinia na mój temat biegłej pani psycholog (dobrowolnie poddany
badaniu), ktrą w pełni podzielili dwaj biegli sądowi psychiatrzy, z
przymusowego badania w Prokuraturze Rejonowej w Świdnicy.
Iloraz inteligencji słownej - 110 (inteligencja powyżej przeciętnej)
Opinia psychologiczna - badanie testem osobowości:Kolorów M. Lüschera,
Rorschacha.
Nie jest szczery w trakcie badania, chce przedstawić się w pozytywnym
świetle i nie jest skłonny przyznawać się do takich wad i słabostek,
do których przyznaje się większość ludzi. Ma potrzebę kontaktów z
ludźmi, ale jego ostrożność, egocentryzm, wrogie impulsy utrudniają mu
osiągnięcia takiego stopnia intymności, jakiego by pragnął. Interesuje
go pozycja, uznanie ze strony innych. Sam poszukuje sytuacji, w
których mógłby współzawodniczyć z innymi. Rywalizujący. Dominujący w
relacjach z innymi. Ważne jest dla niego, aby był podziwiany,
doceniany. Ma duże aspiracje. Zdarza się, że przecenia swoją wartość i
ważność nie dostrzegając własnych ograniczeń. Energiczny,
przedsiębiorczy. Uparty. Przekonany o swoich racjach, nieomylności.
Mogą pojawić się idee nadwartościowe. Wielkościowy. Nie jest sztywno
podporządkowany ogólnie obowiązującym autorytetom. Manipulujący. Jego
zachowanie często wzbudza złość i wrogość. Źle znosi krytykę, bowiem
ważne jest dla niego, aby wywierał korzystne wrażenie. Łatwo go
zranić, jeśli się go nie zauważa, nie okazuje uznania. Jeżeli nie
potrafi rozwiązywać swoich problemów to usiłuje to ukryć przed ludźmi.
Te wysiłki wywołują u niego napięcie, niezadowolenie i rozdrażnienie.
Chce poszerzyć swoje pole działania i stara się z inicjatywą i uporem
realizować swoje zamiary i pomysły. Bardzo ceni sobie niezależność.
Pragnie panować nad swoim losem. Nie chce liczyć się z ograniczeniami,
zakazami. Silnie opiera się zewnętrznym wpływom i jakiemukolwiek
mieszaniu się w jego sprawy, co naruszałoby jego swobodę podejmowania
decyzji i działań.
Badanie podtekstami skali inteligencji WAIS-R(PL)
Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności w zakresie muślenia
abstrakcyjnego. Bardzo sprawna funkcja pamięci. Dobra giętkość
skojarzeń. Zakres wiadomości ogólnych, powyżej przeciętnej. Właściwie
rozumie normy społeczne. Zachowane umiejętności arytmetyczne.
Wnioski
1. Inteligencja słowna mieści się powyżej przeciętnej. Właściwie
rozumie standardy społeczne.
2. Ekstrawertywny społecznie, wielkościowy, przekonany o swojej
nieomulności, racjach, energiczny, przedsiębiorczy, nie
podporządkowujący się sztywno ogólnie obowiązującym autorytetom.
3. Badanie psychologiczne nie ujawniło zaburzeń psychtycznych."
http://boukun-pl.blogspot.com/2006/12/nie-jestem-przecitniakiem.html

Data: 2009-08-26 23:19:52
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1hg3q6gt25q6g$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś się dowartościowuje, prymitywnymi pyskówkami i szuka dziury w całym. Ot tłuk się czymś denerwuje, włażąc vicowi pod ogon i zgrzyta jak typowy prymityw.

boukun

Data: 2009-08-27 02:09:16
Autor: Andrzej Kokakolski
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
> i kradniesz bezsensownie mój cenny > czas...

Daj numer konta to ci wplace za jakies 3 godziny i gadamy dalej :)

:))))))))))))))

Swietne!
Ale obawiam sie, ze boukun te oferte odrzuci... bo musialby sie shanbic zaplaceniem podatku od dochodu  :)

AK

Data: 2009-08-27 13:20:55
Autor: raff
[...]

Ale mialby 2,10 zl zarobione UCZCIWIE pierwszy raz od wielu lat...

R.

Data: 2009-08-26 14:30:08
Autor: Hans Kloss
Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 lat w Polsce?
Kościołów!!!

Gówno prawda menelu. W tym czasie najwiecej zbudowano domków jednorodzinnych,
szeregówek itp. co łatwo sprawdzić choćby we Wrocławiu.
J-23

Data: 2009-08-27 06:03:09
Autor: jan paszek
Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 lat w Polsce?
Kościołów!!!

boukun
cudów nie bedzie ,krzys jest fazie pocztkowej ,jeszcze bedziemy chwalić LENINA!!!!!!!!!!!!!

Data: 2009-08-27 22:08:31
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 06:03:09 +0000 (UTC), jan paszek napisał(a):

cudów nie bedzie ,krzys jest fazie pocztkowej ,jeszcze bedziemy chwalić LENINA!!!!!!!!!!!!!

A wy Paszek, to aby już nie chwalicie?
Piotr

Data: 2009-08-27 22:44:57
Autor: plazoVic
Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 lat w Polsce?
Piotr пишет:
A wy Paszek, to aby juĹź nie chwalicie?

o ironio! Paszek to nazwisko faceta, ktorego bardzo cenie. Faceta, ktory mial na mnie ogromny wplyw gdy bylem nastolatkiem... A tu taki idiota ma tak samo na nazwisko...

--
plazoVic

Czego wybudowano najwięcej przez ostatnie 20 lat w Pol sce?