Czegoś takiego jeszcze nie widziałem

Data: 2013-03-06 12:34:44
Autor: szufela
Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KDcWWaIHcdM

25 lat jeżdżę po drogach ale takiego czegoś to jeszcze nie widziałem. Myślałem że to w Rosji ale jednak niestety nie. Choć powiązanie jest.
Ciekawi mnie, czy na podstawie takiego nagrania można karać takich skurwysynów?

To jest standard na tej trasie. Bylem swiadkiem takiego zachowania przez litwinow, ktorzy sie nie zmiescili i ciagneli po lewej stronie wysepek, albo poganiali mnie przed prawdopodobnie pusta puszka :)
Mysle, ze spokojnie mozna karac z takiego nagrania. jesli w pliku zapisuje sie data.

sz.

Data: 2013-03-06 12:59:09
Autor: J.F
Użytkownik "szufela"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kh79la$d09$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Aj tam zaraz Litwinow
http://www.youtube.com/watch?v=wfW1uxW9m6A

Mysle, ze spokojnie mozna karac z takiego nagrania. jesli w pliku zapisuje sie data.

Jakze to, datownik bez atestu ? :-)
Zeznania swiadka poparte filmem swoja wage jednak maja.

Tylko ze wtedy wracamy do meritum - czy wyprzedzanie za linia ciagla, bez przejezdzania jej (wjazd na przerywanej, zjazd na przerywanej), jest wykroczeniem ? :-)

J.

Data: 2013-03-06 13:14:06
Autor: Kapibara
Dnia Wed, 6 Mar 2013 12:59:09 +0100, J.F napisał(a):
Tylko ze wtedy wracamy do meritum - czy wyprzedzanie za linia ciagla, bez przejezdzania jej (wjazd na przerywanej, zjazd na przerywanej), jest wykroczeniem ? :-)

:-)

Ale na pewno nie stosowanie się do znaku C-9

Data: 2013-03-06 14:38:58
Autor: J.F
Użytkownik "Kapibara"  napisał w wiadomości grup
[...]

Hm, patrzac na calosc oznakowania to nie wiem .. tyczy sie tylko tych co jada prawym pasem ?
Bo widac jak to wyglada - pojawia sie ciagla,  a potem dopiero C9, i co - przejezdzac ciagla, choc nie wolno ? :-)

J.

Data: 2013-03-06 20:28:13
Autor: Michoo
On 06.03.2013 14:38, J.F wrote:
[...]

Nie wolno też wyprzedzać jak się nie ma dość miejsca na zakończenie manewru. W przypadku podwójnej ciągłej masz po prostu przerwać manewr i wrócić na swój pas.

Poza tym przejechanie podwójnej ciągłej to wykroczenie, jazda pod prąd bardzo łatwo może zostać potraktowana jako przestępstwo.

Michoo

Data: 2013-03-06 22:27:52
Autor: tᴏ
J.F wrote:

[...]

Ale tu mamy przecież cały zestaw -- wyprzedzanie przed wzniesieniem, spowodowanie zagrożenia etc. Olać linie. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Czegoś takiego jeszcze nie widziałem