Czeka nas nowy kryzys!

Data: 2010-09-11 09:30:13
Autor: awe
Czeka nas nowy kryzys!
Data: 2010-09-11 09:38:17
Autor: Marek Czaplicki
Czeka nas nowy kryzys!
awe w sob wrzesień 11 2010 09:30 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

http://finanse.wp.pl/kat,98674,title,Czeka-nas-nowy-kryzys,wid,12654415,wiadomosc.html
,-- -- [  ]
| - Trzeba umożliwić ludziom naukę przez całe życie. Tworzyć programy dla
młodych, takie jak Erazmus, które umożliwiają rozwój w całej Unii
Europejskiej. Zwiększenie mobilności - to jedyna droga - podsumowuje Janusz
Lewandowski.
`-- --
nie od dzisiaj wiadomo, że "człowiek całe życie się uczy". do nauki osób w
wieku produkcyjnym można wykorzystać internet. to bardzo potani, usprawni i
uczyni wydatki na ich edukację bardziej wydajnymi.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-11 10:07:57
Autor: awe
Czeka nas nowy kryzys!

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6fbl1$e7u$1inews.gazeta.pl...
> [...]

wieku produkcyjnym można wykorzystać internet. to bardzo potani, usprawni i
uczyni wydatki na ich edukację bardziej wydajnymi.
przede wszystkim nalezaloby nauczyc wyborcow dokonywac wlasciwych wyborow. To ze rzadzi PO i Tusk to skandal
awe

Data: 2010-09-11 10:59:33
Autor: Marek Czaplicki
Czeka nas nowy kryzys!
awe w sob wrzesień 11 2010 10:07 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]
jak rozumiem, skandalem jest już to że niektórzy ludzie przez pomyłkę
historii dostali "prawo głosu"? a wracając do tematu. Janusz Lewandowski
właśnie z PO, dotrzegł  wczesne symptomy kryzysu i znajduje drogę jego
likwidacji w zarodku. właśnie tego należy się spodziewać od człowieka
zarządzającego unijną kasą.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-11 12:00:57
Autor: awe
Czeka nas nowy kryzys!

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6fgdd$5gs$1inews.gazeta.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- --
dokladnie, niektorzy ludzie nie powinni miec prawa glosu. kto to widzial zeby wariaci mieli prawo wyboru Komorowskiego. 3% nieodpowiedzialnych i nieidentyfikujacych sie z Polska lewakow, pedalow i degeneratow.
demokracja to takie haslo dla idiotow. nie ma czegos takiego jak demokracja w wydaniu PO. Sobiesiak rozumie swietnie o co mi chodzi. A lewandowski to taki sam szmondak jak inni. Po prostu sobie pogadal jak Balcerowicz i nic z tego nie wynika.

awe

Data: 2010-09-11 12:42:12
Autor: Marek Czaplicki
Czeka nas nowy kryzys!
awe w sob wrzesień 11 2010 12:00 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
... niektorzy ludzie nie powinni miec prawa glosu. kto to widzial
zeby wariaci mieli prawo wyboru Komorowskiego. 3% nieodpowiedzialnych i
nieidentyfikujacych sie z Polska lewakow, pedalow i degeneratow.
Sąd może orzec pozbawienie praw publicznych w razie skazania na karę
pozbawienia wolności, która jest nie krótsza od lat 3 i została orzeczona
za przestępstwo popełnione w wyniku motywacji zasługującej na szczególne
potępienie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pozbawienie_praw_publicznych
demokracja to takie haslo dla idiotow.
więc nie należy korzystać z praw przyznanych przez demokrację? prawa głosu,
swobody myśli i słowa, sumienia, wyznania? nie ma czegoś takiego jak
demokracja w wydaniu jakiejś partii. demokracja jest albo jej nie ma i
niezależna jest od działalności jakiejkolwiek partii lecz od działalności
państwa, w naszym wypadku Rzeczpospolitej, która zgodnie z art. 1
Konstytucji jest dobrem wspólnym wszystkich obywateli.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-11 13:36:33
Autor: awe
Czeka nas nowy kryzys!

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6fmds$5gs$3inews.gazeta.pl...
[...]
ty mi nie wyskakuj tu z konstytucja, wsadz sobie ja w dupe bo tyle ona warta. demokracja jest po to zeby taki michnik mogl ukrasc solidarnosciowe pieniadze i zalozyc swoja gazete. demokracja jest po to aby conajmniej z 200 bucow moglo zarabiac na pensjach poselskich i robic cie w chuja.
demokracja jest po to zeby zamknac morde tylko ktorzy chca rzeczywistych zmian i prawdziwie demokratycznych stosunkow.
napuszcza zakopleksionych synow fornali a ci beda placic nawet 40% vat byle tylko JK nie byl u wladzy:-)
nasrane macie Marku czaplicki we lbie i nic wiecej. oni w ramach tej demokracji zalatwiaja swoje drobne i wieksze interesiki, a wy jakbyscie chcieli startowac to gowno mozecie sie dostac do sejmu. Oni maja twoja kase aby moc finansowac swoje kampanie, maja swoje media....a Jarek jest beeee...
awe

Data: 2010-09-11 15:24:49
Autor: Marek Czaplicki
Czeka nas nowy kryzys!
awe w sob wrzesień 11 2010 13:36 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
ty mi nie wyskakuj tu z konstytucja, wsadz sobie ja w dupe bo tyle ona
warta.
no to zobacz co Ty piszesz w jednym zdaniu
demokracja jest po to zeby zamknac morde tylko ktorzy chca rzeczywistych
zmian i prawdziwie demokratycznych stosunkow.
zauważyłeś? piszesz demokracja jest po to żeby demokratów zamykać?
a Jarek jest
beeee... awe
a kto Ci każe się przejmować i brać za wykładnię czyjeś zdanie dotyczące
jakiegokolwiek polityka?
z konstytucją np jest tak jak z obsługą np komputera, czy będziesz miał
pretensje do dziecka, że sformatował Ci dysk skoro on nie potrafi komputera
obsługiwać. nie. będziesz miał pretensje do siebie, żeś dziecko dopuścił do
kompa. tak samo jest z niektórymi politykami. możesz mieć pretensje tylko i
wyłącznie do siebie, że dopuszczasz ich do władzy głosując na nich czy w
inny sposób ich wspierając lecz nie możesz mieć pretensji do samej
Konstytucji, że nie potrafi wyeliminować tych którzy Ci się nie podobają.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-12 22:59:43
Autor: awe
Czeka nas nowy kryzys!

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6fvuo$ksv$1inews.gazeta.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -
co mi gnojui tniesz posta
[...]

"
awe

Data: 2010-09-11 11:04:34
Autor: u2
Czeka nas nowy kryzys!
W dniu 2010-09-11 10:07, awe pisze:
To ze rzadzi PO i Tusk to skandal

Nie rządzi, udaje, że rządzi przeżerając publiczne pieniądze, a to na
armię urzędasów, a to na najdroższe autostrady na świecie z wyłączeniem
Rosji, a to na nikomu niepotrzebne stadiony.

Data: 2010-09-11 17:56:49
Autor: Kaczysta
Czeka nas nowy kryzys!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6fau9$qgj$1news.onet.pl...
http://finanse.wp.pl/kat,98674,title,Czeka-nas-nowy-kryzys,wid,12654415,wiadomosc.html
Jaki nowy? To cały czas ten tens am kryzys, tylko gorączkowo maskowany.
AZ

Czeka nas nowy kryzys!