Czekam na "Deklaracje Toruńską" dziennikarzy.

Data: 2010-10-23 05:08:54
Autor: Marek
Czekam na "Deklaracje Toruńską" dziennikarzy.

Chcialbym zobaczyc, jak Michnik wyciaga reke do Rydzyka.

Data: 2010-10-23 14:22:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Czekam na "Deklaracje Torunska" dziennikarzy.

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:14374803-8e33-41e0-844d-0cd8486d0bf6x42g2000yqx.googlegroups.com...

Chcialbym zobaczyc, jak Michnik wyciaga reke do Rydzyka.

A ja, jak Rydzyk wyciaga reke do Michnika!

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-10-23 15:18:54
Autor: pluton
Czekam na "Deklaracje Torunska" dziennikarzy.

> Chcialbym zobaczyc, jak Michnik wyciaga reke do Rydzyka.

A ja, jak Rydzyk wyciaga reke do Michnika!

To bedzie trudne. Od Michnika nie da sie wyrwac kasy.

Nullification

Data: 2010-10-23 17:05:15
Autor: cyc

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9unea$a9q$1inews.gazeta.pl...

> Chcialbym zobaczyc, jak Michnik wyciaga reke do Rydzyka.

A ja, jak Rydzyk wyciaga reke do Michnika!

To bedzie trudne. Od Michnika nie da sie wyrwac kasy.

-- pozdrawiam
Nullification

No fakt !! . Rydzyk nie ma z tym zadnych problemow . . Daje kazdemu potrzebujacemu . :):):).

cyc

Data: 2010-10-23 19:59:35
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

A ja, jak Rydzyk wyciaga reke do Michnika!

To bedzie trudne. Od Michnika nie da sie wyrwac kasy.

I tu się mylisz. Michnik swego czasu przeznaczył ogromne pieniądze właśnie na kościół.

Data: 2010-10-23 20:18:44
Autor: pluton
Czekam na "Deklaracje Torunska" dziennikarzy.

> To bedzie trudne. Od Michnika nie da sie wyrwac kasy.

I tu się mylisz. Michnik swego czasu przeznaczył ogromne pieniądze właśnie
na kościół.

To jest niemożliwą niemożliwością.
1) skąd by wziął ogromne pieniądze ? I co to znaczy ogromne ?
Czrnuchy zawłaszczyły już 2 wojewódzwa, byle 100 zlotych nie robi na nich
wrażenia.
2) Po co miałby wspierać pederrrrrrastów i pedofili ?

Nullification

Data: 2010-10-23 20:30:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9v90e$6a4$1inews.gazeta.pl...

> [...]

wrażenia.
2) Po co miałby wspierać pederrrrrrastów i pedofili ?

Miał akcje Agory. Były mu niepotrzebne. Pisał o tym kilka lat temu Urban w "Nie". Urbanowi wierzę.

Data: 2010-10-23 20:40:43
Autor: pluton
> [...]
> 2) Po co miałby wspierać pederrrrrrastów i pedofili ?

Miał akcje Agory. Były mu niepotrzebne. Pisał o tym kilka lat temu Urban w

No i co czarnuchy sobie za te akcje kupily ? Jedem budynek w Warszawie ?
2 budynki ? Oni nas okradli na 2 wojewodztwa i dalej kradną.

Nullification

Data: 2010-10-24 10:26:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9va9l$aae$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> 2) Po co miałby wspierać pederrrrrrastów i pedofili ?

Miał akcje Agory. Były mu niepotrzebne. Pisał o tym kilka lat temu Urban w

Nie weksluj. Było stwierdzenie: "To bedzie trudne. Od Michnika nie da sie wyrwac kasy."

Otrzymałeś odpowiedź.

Co zostało kupione za te pieniądze - zwróć się do obdarowanych.

Data: 2010-10-24 10:46:46
Autor: pluton
> [...]

wyrwac kasy."

Otrzymałeś odpowiedź.

Co zostało kupione za te pieniądze - zwróć się do obdarowanych.

No ale nie wyrwali, sam idiota dał (o ile naprawde dał ).

Nullification

Data: 2010-10-23 15:17:40
Autor: pluton
Czekam na "Deklaracje Torunska" dziennikarzy.
Chcialbym zobaczyc, jak Michnik wyciaga reke do Rydzyka.

.... a Rydzyk powodowany  chrzescijanskim milosierdziem nie odryza mu palca,
a jedynie opluwa te reke.

Nullification

Data: 2010-10-26 08:42:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-23 14:08, Marek pisze:
Chcialbym zobaczyc, jak Michnik wyciaga reke do Rydzyka.

Do Leppera nie wyciągnął (jego deklaracja z przeszłości - "nie umrę spokojnie dopĂłki  nie zniszczę Leppera i Samoobrony"), to i nie wyciągnie do Rydzyka.

Czekam na "Deklaracje Toruńską" dziennikarzy.