Czekam na sonda?

Data: 2011-02-07 09:53:58
Autor: boukun
Czekam na sonda?
Czekam na sondaż wśród Polaków, czy zdają sobie z tego sprawę, że od 1989 roku polskim MSZ kierują sami Żydzi? I że albo prezydent, albo jego małżonka lub wspólnie są Żydami?

Nie wystarczy kiwać głową po fakcie, a mnie to nie przeszkadza...
Warto by było Polakom nie ukrywać tych genealogicznych faktów przed postawieniem ich przed wyborem(ami), a nie dopiero po fakcie półgębkiem napomknieć, że Kwaśniewski, Komorowska, to potomkowie Żydów z MBP...

boukun

Data: 2011-02-07 17:30:28
Autor: cirrus
Czekam na sonda?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iioccg$5qp$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wolę Żydów niż kretynów jak ty.

--
stevep

Data: 2011-02-07 23:22:53
Autor: boukun
Czekam na sonda?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:iip6n7$af6$1news.vectranet.pl...
[...]

Innej odpowiedzi się od Żyda nie spodziewałem...

boukun

Czekam na sonda?