Czekamy na nazwiska winnych ze strony polskiej-jak wczoraj powiedzial minister Miller

Data: 2011-01-13 02:05:22
Autor: muto2100
Czekamy na nazwiska winnych ze strony polskiej-jak wczoraj powiedzial minister Miller
a   glownym   winnym   jest   Thusk     jako    szef   rzadu     -
to  jemu   podlegaja     wszystkie    ministerstwa       ,   i   to
on     odpowiada   za   ich   dzialania!Thusk       do    sadu     w
Hadze     za   celowa
zbrodnie    na   ludnosc   cywilnej!

Data: 2011-01-13 11:08:24
Autor: jerzy.n
Czekamy na nazwiska winnych ze strony polskiej-jak wczoraj powiedzial minister Miller

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:ed028ccf-93be-4c0a-97ab-d31fa6d9305aj25g2000vbs.googlegroups.com...
[...]
A co sie rozchodzi ???To Blasik byl cywilem

Data: 2011-01-13 02:18:41
Autor: muto2100
On 13 Sty, 11:08, "jerzy.n" <dobieszc...@poczta.fm> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:ed028ccf-93be-4c0a-97ab-d31fa6d9305aj25g2000vbs.googlegroups.com...>a   glownym   winnym   jest   Thusk     jako    szef   rzadu     -
> [...]
> Hadze     za   celowa
> zbrodnie    na   ludnosc   cywilnej!

A co sie rozchodzi ???To Blasik byl cywilem

niewazne   pluton  egzekucyjny      lub    cela   po  Milosewiczu
i  taki  sam   koniec  Thuska      juz    widac  z   oddali!

Data: 2011-01-13 11:33:43
Autor: Neko
[...]

-- -

Nie wolno zabijac.

Data: 2011-01-13 11:38:27
Autor: boukun
Czekamy na nazwiska winnych ze strony polskiej-jak wczoraj powiedzial minister Miller
Winny lezy na Wawelu, a drugi, co go tam zapedzil i nie tylko jego, sie pieni jak zwykle...

boukun

Data: 2011-01-13 11:40:15
Autor: Neko
Czekamy na nazwiska winnych ze strony polskiej-jak wczoraj powiedzial minister Miller
Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal

Winny lezy na Wawelu, a drugi, co go tam zapedzil i nie tylko jego, sie pieni jak zwykle...

Za inkwizycji to bys zrobil kariere. Ile w tym XVI wieku musialo byc boukunow?

Gwoli wyjasnienia: o winie czy braku winy orzeka SAD w kazdym demokratycznym
panstwie.

Data: 2011-01-13 11:52:12
Autor: boukun
Czekamy na nazwiska winnych ze strony polskiej-jak wczoraj powiedzial minister Miller

Uzytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisal w wiadomosci news:4d2ed6c0$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prawde powiedziawszy, w uczciwosc i niezaleznosc, niezawislosc sadów nie wierze. Nie ma czegos takiego, jak demokratyczne panstwa. Tylko Polska byla czesciowo demokratyczba od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku....

boukun

Data: 2011-01-13 11:57:05
Autor: Neko
[...]

Smiesza mnie juz te ww. frazesy.

Polska jest krajem demokratycznym ze wszystkimi z tego wynikajacymi
patologiami i wspanialosciami.

Jest demokratycznym chocby z tego wzgledu, iz gdy napisze, ze Komorowski
jest niepowazny nikt nie wsadzi mnie do wiezienia, a tak sie dzialo
w panstwie totalitarnym o nazwie PRL od 1947 roku do 1989 roku.

Ale z toba nie da sie dyskutowac. Jak to mowil Artur Andrus:

Tepy palancie w "d...e" kopany, Synu najgorszej kurtyzany... nie chce
mi sie z toba gadac.

:)

Data: 2011-01-13 12:03:50
Autor: boukun
Czekamy na nazwiska winnych ze strony polskiej-jak wczoraj powiedzial minister Miller

Uzytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisal w wiadomosci news:4d2edab4$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zebys chociaz rozumial co to jest ta przez ciebie rozumiana "demokracja"? Bo ja doskonale wiem, ze w Polsce jest co nbajwyzej dupokracja... i frazesów medialnych nie powtarzam jak ty...

Jest demokratycznym chocby z tego wzgledu, iz gdy napisze, ze Komorowski
jest niepowazny nikt nie wsadzi mnie do wiezienia, a tak sie dzialo
w panstwie totalitarnym o nazwie PRL od 1947 roku do 1989 roku.

Wg zasady, róbta co chceta... wykoncza cie, pozostawiajac w samopas i pastwiac sie ekonomicznie i politycznie latami..., w bialych rekawiczkach...

Ale z toba nie da sie dyskutowac. Jak to mowil Artur Andrus:

Tepy palancie w "d...e" kopany, Synu najgorszej kurtyzany... nie chce
mi sie z toba gadac.

:)

I tylko to jest dla ciebie wyznacznikiem polskiej demokracji...

boukun

Czekamy na nazwiska winnych ze strony polskiej-jak wczoraj powiedzial minister Miller