Czekamy na państwo katolickie

Data: 2012-10-31 20:18:32
Autor: abc
Czekamy na państwo katolickie
Rozdział Kościoła od państwa (chociaż czasami musi być cierpiany) jest
sprzeczny z nauką katolicką i był wielokrotnie potępiany przez papieży.

Państwo powinno czcić Boga i popierać prawdziwą religię, tj. katolicką.
Chrystus ustanowił Kościół, który jest społecznością doskonałą, od państwa
odrębną i niezależną, ale między tymi władzami musi istnieć harmonijny
związek. Nie może prawo państwowe być sprzeczne z prawem Bożym.

Rozdział Kościoła od państwa jest zabiegiem sztucznym i szkodliwym, bo
niemożiwe jest oddzielenie prywatnych przykazań katolików od publicznych
obowiązków obywateli.

Katolik jako obywatel państwa musi być przede wszystkim wierny Chrystusowi i
nie może postępować zgodnie z prawem demokratycznego państwa jeśli jest ono
antykatolickie.

Data: 2012-10-31 13:18:58
Autor: khanula
W dniu środa, 31 października 2012 20:18:32 UTC+1 użytkownik abc napisał:
Rozdział Kościoła od państwa (chociaż czasami musi być cierpiany) jest
sprzeczny z nauką katolicką i był wielokrotnie potępiany przez papieży.

i co z tego? kogo te brednie interesuja?

Katolik jako obywatel państwa musi być przede wszystkim wierny Chrystusowi i
nie może postępować zgodnie z prawem demokratycznego państwa jeśli jest ono
antykatolickie.

niekatolikow wyrzucimy na Madagaskar?

Data: 2012-10-31 21:43:33
Autor: Lorn
W dniu 2012-10-31 21:18, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

Najwyraźniej ciebie i mnie skoro komentujemy te brednie :> Hmm.. chyba lepiej będzie nie karmić nawiedzonego trolla.

Data: 2012-10-31 21:42:25
Autor: Lorn
Czekamy na państwo katolickie
W dniu 2012-10-31 20:18, abc pisze:

[cut - crap]

No to czekajcie... :>

Data: 2012-10-31 21:50:52
Autor: Grzegorz Z.
Czekamy na państwo katolickie
abc napisał:

Rozdział Kościoła

Nie mylić z sektą lefebrystów.

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-10-31 22:35:11
Autor: Andromeda
On 31 Paź, 21:50, "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> wrote:
abc napisał:

> Rozdział Kościoła

Nie mylić z sektą lefebrystów.

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Pluje to cały czas na Jezusa, który to powiedział i miał rację " co
cesarskie cesarzowi, co boskie bogu", w innym przypadku, przypadku
abc, jest to szatański grzech pychy i może powinniśmy jakiegoś
egzorcystę do abc zatrudnić, aby wypędził z niego SZATANA. Tak wogóle
to ciekawe jak się nazywa demon, który przez niego mówi.?

Data: 2012-11-02 08:10:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czekamy na państwo katolickie
czwartek, 1 listopada 2012 06:35. carbon entity 'Andromeda' <robert.pawlowski4@gmail.com>

On 31 PaĹş, 21:50, "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> wrote:
abc napisał:

> [...]

egzorcystę do abc zatrudnić, aby wypędził z niego SZATANA. Tak wogóle
to ciekawe jak się nazywa demon, który przez niego mówi.?

Vaticanus to stary italski demon pochodzenia etruskiego...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-11-02 01:37:07
Autor: glob
<robert.pawlows...@gmail.com>

> [...]
> to ciekawe jak się nazywa demon, który przez niego mówi.?

Vaticanus to stary italski demon pochodzenia etruskiego...

ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthaihttp://lordwinterisle..blogspot.com/

A kto Jezusa na pustyni kusił władzą, bo nie pamiętam czy jest podana
nazwa szatana.  No abc łyknął propozycje szatana? Bo nawet księdza
naciskając , nigdy nie nie przyzna do wnikania w państwo, bo mamy to
kuszenie na pustyni Jezusa.
 Wogóle szataństwo to narzucanie innym swojej prawdy, a obecny katol
wogóle nie rozumie, że nie może innym narzucać zdanie, to on wybiera
swoją drogę i musi uszanować wybory innych i na tym sumieniu polegała
Jezusowa droga do Boga.
 A katole wybrali drogę do piekła. Zresztą za życia, ta droga ich
skrajnie degraduje, takie odpady trzęsące się z powodu zdegenerowanej
psyche, bo idą drogą zła.

Data: 2012-11-01 10:36:45
Autor: mkarwan
Czekamy na państwo katolickie
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k6s2vb$j30$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-11-04 20:24:48
Autor: pluton_
Czekamy na państwo katolickie
Rozdział Kościoła od państwa (chociaż czasami musi być cierpiany) jest
sprzeczny z nauką katolicką i był wielokrotnie potępiany przez papieży.

A co na to chrystek ?

Nullification

Czekamy na państwo katolickie